Gå til innhold

Da vi hadde gym på ungdomsskolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da vi hadde gym på ungdomsskolen husker jeg at vi jentene måtte holde fast i shortsen eller joggebuksa slik at guttene ikke skulle dra den ned.

En gang fulgte jeg ikke med og en gutt dro ned shortsen min foran alle.

Lærerne reagerte aldri og sa aldri fra til guttene, men var egentlig dette greit? Jeg og andre jenter synes det var veldig ubehagelig at alle skulle se oss i bare trusa..



Anonymous poster hash: 49af4...bf4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva lurer du på..? Klart det ikke er greit - litt sent nå?

Jeg tenkte på det nå at jeg synes det er rart ingen lærere reagerte

Anonymous poster hash: 49af4...bf4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på det nå at jeg synes det er rart ingen lærere reagerte Anonymous poster hash: 49af4...bf4

Ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

De lærerne som ikke reagerte tror jeg fortsatt er lærer. Burde jeg si fra til noen (skolen f.eks) om at jeg synes det var trist de ikke reagerte? Tenker på om slikt skjer nå da at jeg ikke synes at jentene skal oppleve at det skal være ubehagelig å ha gym på denne skolen..

Anonymous poster hash: 49af4...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer i alle gymsaler og er en måte ungdom med brusende pubertetshormoner "må" igjennom.
Det er ubehagelig såklart, men jeg syntes vi alle var for unge til å tenke noe seksuelt på skolen i gymmen så det ble mere gjort for å tulle og "drite ut" folk uavhengig av kjønn.
Om du virkelig følte det som seksuell uforsvarlig overtramp lærerne burde stoppet kan du vel sikkert si i fra til skolen...



Anonymous poster hash: e65dc...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt ts. Så lenge de ikke så dåsa di er det knapt noe å klage på. Eller hadde du brems i trusa?



Anonymous poster hash: 0f064...98b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...