Gå til innhold

Teite dealbreakere du er skyldig i!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spisse, blanke dressko.

Lacoste genser (eller den type klesstil.)

Menn som ikke liker dyr.

"lenke" rundt halsen

Stolt eier av en "stylet" volvo/rånebil med wunderbaum over hele frontruta.

 

Kommer sikkert på flere etterhvert.

Spisse blanke dressko er grusomt. Spisse sko generelt på menn( og kvinner) er fælt

Anonymous poster hash: c84f4...df3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Sparker i gang denne tråden igjen.

 

Han lagde så mye lyd når han spiste. Det kom liksom et lite stønn hver gang han svelget, det gikk meg så til de grader på nervene at jeg prøvde å unngå å spise sammen med han.

 

Ellers fin fyr da.



Anonymous poster hash: 2f6ca...898
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en fyr i mine sene 20-år, da jeg plutselig havnet i økonimisk krise grunnet en utdannelse som gikk skeis. Jeg måtte flytte hjem til mine foreldre en periode, og denne fyren visste ikke om han var så interessert i å date noen som bodde hos foreldrene sine. Det gikk litt fram og tilbake, men så fant jeg ut at han hadde fått både leilighet og bil av foreldrene sine, og da dumpet jeg ham tvert...



Anonymous poster hash: 8329e...c7f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Fyren jeg datet hadde en diger, svart vortelignende utvekst med HÅR på, midt i fjeset. Oppdaget at jeg tilslutt hadde mer fokus på vortesaken enn mannen, så det var på tide å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren jeg datet hadde en diger, svart vortelignende utvekst med HÅR på, midt i fjeset. Oppdaget at jeg tilslutt hadde mer fokus på vortesaken enn mannen, så det var på tide å gå.

MOLEMOLEMOLEMOLE! *Trykke på vorten med en lang grein*.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- skrivefeil

- alt for liten penis

Anonymous poster hash: b74b5...38a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

At de spør "Hvem er du for en da?" på internettdating. Da renner all energi ut av meg og jeg gidder ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har sagt det her før, men langt hipsterskjegg. Får rett og slett amish-vibber.

 

Liker å se fjeset på folk ordentlig, sorry.

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er mange! For å ta et utvalg;

- joggesko

- (i mine øyne) dårlig/ingen musikksmak

- synes skrekkfilm er for skummelt

- ser bare (i mine øyne) teite filmer/serier

- har ingen dybde

- LOL, xD og lignende

- dårlig grammatikk

- sjuskete klesstil

- synes Kaizers og Doctor who er elendig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Dårlig grammatikk og mange stavefeil. Skriver på dialekten sin/slik han snakker til vanlig.

- Snorking

- Stavanger-dialekten 

 



Anonymous poster hash: 7032e...e48
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med så nye hår på kassa at jeg må gre ned håret for å ikke få de i munnen når jeg hviler på kassa hans. 

 

Store porer i ansiktet

 

 

Teite sko

 

 

 



Anonymous poster hash: d3a10...46e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for aktiv på sosiale medier

gamer ( å spille 1 t hver dag går bra, men jeg tror nok de fleste gamere sitter langt flere timer foran dataen enn det)

arrogant bedreviter, sur og irritert

for opptatt og penger og nye kule tenkniske ting

for opptatt av fotball(greit å se litt, men som med gamere, fotballinteresserte skal gjerne se alle kamper de i det hele tatt klarer å få med seg så da blir det kamper hver dag)

 

utseende:

 

en som er veldig mye lavere enn meg. At han er like høy eller litt lavere er ikke no stress.

tjukkaser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

De jeg kommer på i farta som sikkert er ganske teit:

 

- Skrivefeil og dårlig språk

- Å skrive på dialekt

- "Lave" menn (lavere enn meg)

- Langt hår

- Prater for høyt

- Allergisk mot katter

- Leser ikke bøker

 

Hæhæ, for ikke å snakke om kjæresten til en bekjent av meg, som ville at hun skulle lese høyt fra Donald til han når de skulle legge seg. DET hadde vært dealbreaker så det sang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Min dessidert teiteste: Hun mente at Ross var utro mot Rachel i tv-serien Friends da de hadde pause.

 

Hun ville ikke sitte i sofaen fordi hun ikke ville ha hundehår på klærne sine. Det ble ikke noe pikk på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Vet ikke hvor teit det er, eller om det er bare meg som irriterer meg over sånt og ser på det som dealbreakere. Og så er jeg i et forhold da, men men. 

 

- At han elsker å diskutere. Hater diskusjoner, og hater når alt skal bli til en diskusjon. Blir så drit lei av sånt, og kjenner opptil flere folk som alltid diskuterer/krangler når de møtes, og aldri kommer til enighet og aksepterer hverandres meninger.

 

- At han tror han er smartere enn det han er, eller at han er smart og hele tiden skal vise det. Ja, jeg vet du er smart, men du trenger ikke bruke ord som du vet at de fleste ikke vet om en gang, eller snakke om komplisert stoff du har gått mange år på skole for å lære.

 

- At han dømmer alt du gjør, ser rart på deg om du gjør noe han selv ikke gjør, kommenterer det og ler sleipt etterpå og tar det opp hver eneste gang du gjør det i ettertid, og i tillegg tar det opp ellers, ler av det, lager vitser av det. Å gud så irriterende det er. Blir gal av sånt. Kunne aldri vært sammen med en slik person.

 

- At han ikke tror på deg når du sier du har gjort noe og må dobbeltsjekke for å tro på deg. Eller må sjekke med en annen person for å tro på det du sier. Hver gang. fkltjglkjgkldogkdposdpådogåphoitrjo.....ja....

 

Ja, jeg kjenner en som gjør akkurat dette med både meg og min samboer. Vi er i familie og det er noe jeg konstant irriterer meg grønn over. Hvis samboeren min var sånn hadde vi ikke datet, for å si det sånn. Åh, blir sur av å tenke på det.  :fnise:

 

 

(okei, så innser nå at det kanskje ikke er så teite dealbreakere. tror mange ville irritert seg over sånt. men jeg er så irritert akkurat nå, måtte sikkert bare få det ut. ha det bra...)

Endret av FruPotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som var alt for opptatt av kosthold og trening. Ville ha laks, noen pastaskruer og salat på en fredagskveld. Dette gadd jeg ikke :P På morgenen sto han opp og ville ut å jogge/gå raskt før frokost for å bli ripped... Han hadde en utrolig bra kropp da, det skal sies. Men en slik livstil er ikke verdt det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

For ikke å snakke om menn som syter. Jeg HATER menn som syter, gjør seg stakkarslig, setter hvalpeblikket i meg, "men puuuuus kan ikke du bare"  NEI, dra inn sutreleppa og oppfør deg som et voksent menneske. Mas åker rett inn i samme kategori. Har jeg sagt nei kan du vedde bestemoren din på at jeg mente det første gangen, og videre forsøk på overtalelser vil bare omgjøre det til et "hell no".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Uansett hva vi snakket om klare han å få med hvor rik han var. 
  • "Skal jeg handle inn mat til helgen?". Sagt når vi våknet sammen lørdags morgen, fredag var første date. 
  • Hver eneste setning han skrev ble avsluttet med mellom tre og ti punktum.

Anonymous poster hash: 5ffce...112

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...