Gå til innhold

Juliane og mini-sjefen


juliane

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på besøk på jobben min, det var hyggelig! S sov som en stein hele tiden, selv om jeg til og med tok henne opp fra vogna slik at folk fikk holde. Hun sov på fire forskjellige fang, før hun våknet og ville ha mat, spiste og så sovnet igjen. Og sove gjør hun fremdeles. :fnise:  

Er det så konkrete planer nå at dere skal selge til våren allerede? Lengter selv etter større plass, samtidig trives jeg så vanvittig godt her vi bor (og her har vi ikke råd til så veldig mye større :P )

 A er så innstilt på det rekkehuset at det virker som om vi skal begynne å se skikkelig fra våren av, ja. Da får jeg mesteparten av min permisjon i "sentrum", selv om vi skulle ende opp med å kjøpe noe relativt raskt. Men vi skal uansett vente til heisen er på plass her før det er aktuelt å selge, og det blir vel ca 1. april neste år. Kommer nok ikke til å ha råd til å betale på begge lån hvis vi kjøper lenge før vi selger, så da begrenser det seg litt selv... For min del kunne vi gjerne bodd her et par år til, men jeg kommer nok til å bli veldig klar for noe større når jeg først har kommet over den bøygen det er å begynne å tenke på å flytte. Det er selvfølgelig fristende både med større plass og hage, når jeg bare tenker meg om. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan pupper eksplodere? :bond: Jeg ammet fra "feil pupp" sist, så nå er det altfor lenge siden den høyre ble tømt. Og S bare sover og sover og sover. :fnise: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble løsningen? Jeg har ihvertfall ikke sett noen nyhetssak om at boligblokk i Oslo ble evakuert pga eksplosjon i en pupp :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ble løsningen? Jeg har ihvertfall ikke sett noen nyhetssak om at boligblokk i Oslo ble evakuert pga eksplosjon i en pupp :fnise:

:skratte: 

Håper alt står bra til med deg og puppene :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nå tenker jeg dere har vært bekymret når jeg ikke ga lyd fra meg! 

Hun våknet heldigvis i det jeg var i ferd med å finne frem pumpa, så det løste seg uten eksplosjon. Men herlighet, den betongpuppen kunne virkelig drept noen hvis jeg hadde vært så uheldig at jeg slo den i hodet på noen. :skratte: 

S har begynt å nøye seg med ett bryst om gangen, etter å ha spist fra begge hele tiden frem til nå. Derfor har jeg litt spreng hele tiden nå mens produksjonen justerer seg, og når jeg da i halvsøvne klarer å amme fra samme bryst to ganger på rad ble det jo helt krise! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker man seg egentlig i bursdagsgave? Jeg kommer bare på babycall, men det skulle helst vært noe til meg selv da. :fnise: Jeg er egentlig ikke så opptatt av materialistiske ting, så jeg ønsker meg som regel reiser, restaurantbesøk eller andre opplevelser, men det er ikke like aktuelt i år, kjenner jeg. Så hva ønsker man seg da? :klo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sånn vognmuffe? Jeg kom på i dag at det kan jeg ønske meg til jul. Kanskje noe fint ammevennlig tøy? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lenge siden jeg hadde bursdag, fikk gavekort på massasje (herlig!!!), en god morgenkåpe, en del mykt og godt kosetøy som jeg kan daffe i hjemme +++ 😊 har fått bruk for alt! Så da har du jo noen ideer? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje nye klær, eller time hos frisør eller hudpleier eller liknende? :) 

Endret av Beccy87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tips! :)

Prøvde å gi S flaske for første gang i sted, greit å vite at hun tar den slik at jeg har muligheten til å være borte et par timer ekstra, og at A evt kan gi et måltid på kvelden i helga mens jeg får litt lenger sammenhengende søvn feks. Og joda, S fikk i seg 110 ml på en 3-4 minutter! :sjokkert: Hun spiser bare en 10-12 minutter når vi ammer også, så hun er effektiv når hun spiser, men er tydelig at det går fortere å spise av flaske altså. Skjønner at man kan risikere at de blir for "godt vant" og ikke vil ha pupp etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt at hun tar flaske da! Kjekt for A hvis du vil ut og treffe venner uten S. Eller når dere skal ha barnevakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg så sliten og lei at jeg vurderte å adoptere bort hele ungen. Og så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg tross alt har verdens enkleste baby, og ikke føler jeg har rett til å klage når jeg vet at mange har det så mye tøffere enn meg. Men jeg begynner å kjenne det at jeg ikke har sovet mer enn maks tre timer i strekk i seks uker. Dessuten har dritt-brystbetennelsen kommet tilbake (i det andre brystet), og denne gangen er det vondere enn forrige gang. Var heldigvis hos legen i går uansett siden jeg hadde seksukerskontrollen min, så da fikk jeg antibiotika. VIrker som om det har tatt knekken på frostanfallene og svettebygene i alle fall, men har fremdeles en fryktelig vond klump i brystet...

Er det flere enn meg som IKKE har hatt GU på seksukerskontrollen, forresten? Det virket som om han mente det ikke var nødvendig siden fødselen hadde gått så greit? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...