Gå til innhold

Vasker du trusene før du kaster dem i søpla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Margit Spat

For en utrolig sløseri med strøm og vann å vaske ting bare for å kaste de etterpå... Jeg oppdager som regel hull, opprevne blonder osv når jeg tar på meg trusa, tenker "shit au", går med trusa den dagen, og kaster den om kvelden. Kunne ikke engang falt meg inn å vaske noe rett før det skal kastes!

Det er jo ikke slik at jeg samler opp en hel haug av skittent og hullete undertøy for så å vaske det og kaste det. Det går i vasken sammen med undertøy som ikke er ødelagt, og den ene trusa som kanskje er med utgjør så godt som ingen ting ekstra av vann- eller strømforbruk. Trusene må jo vaskes, uansett.

Jeg sier ikke at du nødvendigvis gjør det, men vanligvis gjør folk ekstremt mange andre ting som stjeler mye mer strøm og vann. Alt fra å koste på seg høy innetemperatur til å dusje lenge nesten hver dag er langt verre sløsing.

Endret av Margit Spat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at undertøy laget av 100% bomull må resirkuleres!!!!!



Anonymous poster hash: 5d290...b0b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg noe som kan kastes, tar jeg det på meg og bestemmer jeg meg for å kaste det når det er tid for å bytte. Føles feil å kaste rent tøy, da har det jo kjørt en runde i vaskemaskinen og tørketrommelen til ingen nytte.



Anonymous poster hash: 447f4...c7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne.

Sløsing med jordas resurser å kaste noe som er renvasket.

Anonymous poster hash: fce60...ece

Nettopp!

Anonymous poster hash: 3b8eb...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ser at det er hull i sokkene jeg har på f.eks tenker jeg " ok, jeg får kaste de etter jeg har brukt de." men det glemmer jeg selvfølgelig når jeg tar de av, og så blir de med en vask til. Og samme opplegg på nytt. Trusene blir gjerne ikke hullete så de kaster jeg bare om jeg har kjøpt noe nytt og skal rydde opp litt. Og da er de jo rene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så rare vi mennesker er :fnise:

Jeg orker ikke bruke strøm, såpe og tid på noe som skal kastes, men jeg er rar på andre ting :P

Er dette virkelig et reelet problem? Jeg kaster de når det er noe galt med dem. Være seg brukt eller ei.

Hvis "greia" er at dere er redd for pervoer, så er det mest sannsynlig at trusene har trukket til seg masse annet drit fra søpla før noen andre får henda på dem.



Anonymous poster hash: efa73...9a2

Jeg tror ikke tråden ble opprettet fordi det er noe problem :P Må alt være så alvorlig? :)

Den er nok opprettet bare for snikksnakk og for å høre hva andre gjør. Det er gøy med noe meningsløst innimellom også : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kaster noe når jeg ser det er behov for at det kastes.. bruker ikke ødelagte klær forde det er sløsing å kaste nyvaskede klær, og vasker heller ikke klær jeg bruker som har blitt ødelagt før jeg kaster det...

Kastes ved behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Hei. Det rare er vel at folk kaster trusene sine eller vasker de heller enn å gjenvinne de. Men det rareste her er hun som deler at hun skal på posten å sende 10 brukte truser til eksen sin og at hun ikke vet hva nydama gjør. For det første skal vel nydama være nok for han. Og er det en bevisst provokasjon fordi hun vil ha han tilbake? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei, hvorfor skal jeg bruke tid og energi på å gjøre det? Jeg er ikke så spesielt redd for at noen skal rote rundt i søpla mi etter ødelagte truser og se at de er skitne, så det bryr jeg meg ikke om. Er de ødelagt går de rett i søpla slik som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hiver ikke boxerne i søpla vasker dem klipper dem opp og bruker dem når jeg skrur på bilen :nikke::nikke:

Endret av Maskinfører
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Dem har jeg som regel fisi flere høl i så dem er det ikke noe poeng i å vaske. Går rett på bålet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vasker jeg ikke trusa før jeg kaster den. Det er jo bare tullete. 

Anonymkode: 1e7dd...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang så kastet jeg faktisk en truse fordi det var så mye utflod og gørr i den, men det var selvfølgelig også tullete å gjøre da den var helt grei å bruke. 

Anonymkode: 1e7dd...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0

Som regel ja. Fordi jeg hiver dem i skittentøykurven på gammel vane og finner ut når jeg skal bruke dem at de er modne for søppelbøtta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny99 skrev (9 timer siden):

Hei. Det rare er vel at folk kaster trusene sine eller vasker de heller enn å gjenvinne de. Men det rareste her er hun som deler at hun skal på posten å sende 10 brukte truser til eksen sin og at hun ikke vet hva nydama gjør. For det første skal vel nydama være nok for han. Og er det en bevisst provokasjon fordi hun vil ha han tilbake? 

Du laget en ny profil for å kommentere i en 8 år gammel tråd om skitne truser? 🤔🤔

Anonymkode: 505a8...edf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du laget en ny profil for å kommentere i en 8 år gammel tråd om skitne truser? 🤔🤔

Anonymkode: 505a8...edf

Kanskje det er han som mottok dem. 🤭

Anonymkode: 50b3f...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...