Gå til innhold

matvarer vi savner..

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

De har røde lisser på IKEA, da. Om det kan hjelpe. :)

ja, det tror jeg det kan ;)

takk skal du ha Flowers!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innbiller meg at det var de "vanlige" fra LU ja, men jeg tør ikke garantere helt sikkert - jeg har rett og slett ikke tenkt over det. Skal prøve å huske å sjekke neste gang jeg er innom den butikken :)

Sjekk det gjerne ut neste gang du er der :) Ble nyskjerrig jeg nå! :D

Skrevet

Sånn "Shave Is" eller hva det heter, tror ikke det finnes mer :(

Finnes i Kristiansand på Mix:)

• Liker 1
Skrevet

-Slenger meg på Chicken pomms! Den var så ufattelig god!

-Er det noen som husker en chips fra maarud eller kims som var ekstra ekstra mye paprikakrydder på? Tror den het noe med XX, begynner å bli noen år siden eg sist så den i butikken.

Skrevet

Jeg savner Shio! Og tror det var Royal-serien til DiplomIs som hadde blåbærpai-smak... Ååååå, den var goood!

Erstatningen er ikke ille da ;) Enkel blåbærpai og vaniljeis funker fett ;)

Skrevet

Duo youghurt, vanilje med karamell saus! Den hadde jeg såå lyst på igår, men så er den borte... :tristbla:

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Hva er det som har skjedd med de "nye og bedre" safarikjeksene?! Bortsett fra den nye med sjokofyll smaker originalen ræl. Skal sende en gjeng med folk på han som kom på ideen og få de til å stappe kjeksene ned i halsen hans med en dokost! :kjefte:

Endret av BabyBlue
Gjest NozMonster
Skrevet

Finnes i Kristiansand på Mix:)

jeg tror du tenker på slush... har jeg riktig?

for shave-ice er IKKE det samme :tunge1:

Gjest NozMonster
Skrevet

Hva er det som har skjedd med de "nye og bedre" safarikjeksene?! Bortsett fra den nye med sjokofyll smaker originalen ræl. Skal sende en gjeng med folk på han som kom på ideen og få de til å stappe kjeksene ned i halsen hans med en dokost! :kjefte:

mmmhm, ikke bare smaker de vondere, men den nye pakken er nesten halve størrelse, og koster 10-12 kr mer!!

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg savner Shio!

men du har vel ikke så lang vei til sverige? ta med deg HerrN og hamstrrrrr :jepp:

Skrevet

Pepsi med eple og mint :rodmer:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Pepsi med eple og mint :rodmer:

pepsi twist :rodmer:

men med eple og mint? :klo:

Skrevet

jeg tror du tenker på slush... har jeg riktig?

for shave-ice er IKKE det samme :tunge1:

Nei, slush er jo fra maskin. Shave ice der får du jo ut en klump med knust is oppi et beger og så kan du velge de smakene du vil som du tilsetter etterpå. Er det ikke sånn du mener?:)

Skrevet (endret)

Nei, slush er jo fra maskin. Shave ice der får du jo ut en klump med knust is oppi et beger og så kan du velge de smakene du vil som du tilsetter etterpå. Er det ikke sånn du mener?:)

I Stavangerområdet finner man shave-is på flere mixkiosker. Tror de har kjøpt opp alle de gamle maskinene :fnise: Da tenker jeg ikke på slush, men på "shavet" is som man velger smak på etterpå.

Endret av Silkepiken
Skrevet

Vanskelig å forklare, men here we go... sånn liten, tynn 'lapp' som man satte på tunga til den smelta. Hadde smak av mint tror jeg, og var å finne i alle Rema 1000 butikker ved tyggis-disken.

Noen som har peil på om den fortsatt finnes, eller hva det var?

Mener du disse? :)

post-37242-0-80110100-1332463819_thumb.p

• Liker 1
Skrevet

pepsi twist :rodmer:

men med eple og mint? :klo:

De hadde det en prøveperiode i Finland. Den var sååå god :jepp:

Gjest BabyBlue
Skrevet

mmmhm, ikke bare smaker de vondere, men den nye pakken er nesten halve størrelse, og koster 10-12 kr mer!!

Frekkheten finner ingen grenser! Men jeg er ikke den eneste som er gretten, ser at det har blitt laget FB grupper om dette :fnise:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Mener du disse? :)

The power of artige.no :gjeiper:

Gjest Hikken
Skrevet

Jeg savner de gamle safarikjeksene! De nye er jo ikke noe gode :tristbla: Holder meg til Dots nå! :snurt:

Skrevet (endret)

Jeg savner de gamle safarikjeksene! De nye er jo ikke noe gode :tristbla: Holder meg til Dots nå! :snurt:

Jeg lurer på om safari produsentene har fått meg seg at den nye bedre oppskriften er vondere og dårligere. Jeg for min del har sluttet å kjøpe safari nå..

Endret av eplebit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...