Gå til innhold

matvarer vi savner..


Olse

Anbefalte innlegg

Det var hipp, hei og hurra de isene het- kjempegode. Jeg savner også BRAVO, relax, bagateller, soho, shio, og så den gamle bugg med alle de gode smakene! Isbre- drops var kjempegodt ja!

dårlig gjort å bare lure oss ved å ta det bort etter en stund... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hakons melkesjokolade, å fy jeg tror den er ute av produksjon ;( Det var den beste sjokoladen jeg har smakt noensinne, og nå BORTE :( Den var på rimibutikkene...

Edit: Glemte Litagoisen og Milky Way isen (3 kr for en stor nammenam stjerneis) og turtles is, vi hadde alltid det på sommeren når vi var ute i båt :) Ispinnen var et sverd, og det var en grønn tyggiskule på, eller rød...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Vil gjerne få gjeninført dill-potetgullet også' date=' som de har i Sverige (den som ennå hadde vært født svensk... :roll: De har ALT der!)[/quote']

:Nikke:

Jeg kjøper en hel kasse med dillpotetgull når jeg er over grensen... kassadamen ser alltid på meg med et rart blikk... :ler:

Ellers savner jeg: Hellas sjokoladen (den lille sjokoladen med bilde av fjellandskap og ku på), pinneisen som hadde 2 stenger med nougattsjokolade innenfor vaniljeisen og bananmilkshake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har leeeenge gått og irritert meg på at ikke soho er i butikkene lenger!

så når jeg så denne topicen tenkte jeg med en gang soho!det er bra at det ikke er bare meg som savner soho...

savner også shio..nå går også sansao ut av butikkene også..

iiiiiiikkk!og jeg som elsker den brusen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Annonse

Jeg hadde tenkt å lage en sånn tråd som dette nå, men så plutselig at den var laget fra før med google:) Denne må jo bli populær igjen, selvom den er 7 år gammel..

Jeg savner:

- Maarud Chicken Pommes (eller noe sånt, potetgull med biter formet som pommes frites og kylling ihvertfall. Kjempegod!)

- 24 melka! Særlig den med fersken og pasjon

- Cocos sjokoladen fra Freia!

- De små disney-sjokoladene som hadde en disneyfigur i hvit sjokolade i midten. Noen som husker?

- Solo med pasjonsfrukt

Det var de jeg kom på i forbifarten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Savner!

Soho-sjokoladen

Havbris (tunfiskpålegget!)

Tunfisk og majones på tube :( (Hvis noen tror jeg er glad i tunfisk, så er det korrekt :fnise:)

Pepsi Twist (Where is it?)

Shio-brusen! Åh som jeg elsket den... Spesielt sammen med en Soho-sjokolade :)

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små disney-sjokoladene som hadde en disneyfigur i hvit sjokolade i midten. Noen som husker?

Jepp, hugsar eg hadde desse som laurdagsodt. Eg veit ikkje kva eg hadde synst om dei i dag, men då var det ein stor favoritt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinem0r

sørlandschips med sitronpepper :(

å thai kylling gryte fra toro, er så sur for at den er vekke, det har vært min favorittrett i mange år også plutselig forsvant den å er ikke til å finne noooen steder. skulle gjort så mye for å fått den tilbake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også Havbris-pålegget av tunfisk!

Savner også Farris med eplesmak og godteriet "Cool".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Of topic* men et produkt jeg tviler på at noen noengang kommer til å savne er jusen/melken "Dus" (blanding av melk og jus). Det smakte ikke godt for å si det sånn bare beskrivelsen av hva det er er nok til å gi hvem som helst brekninger :eeeh:

Endret av Sofie_22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så savner jeg Olden Boble Pære =(

Den så jeg på ica idag, trodde den var nye. Første gang jeg har sett den hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dus var helt jævlig ja, herregud.....:spy:

SAVNER SOHO!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...