Gå til innhold

matvarer vi savner..


Olse

Anbefalte innlegg

å ja, det var ganske godt. nå har de begynt med sånt ekkelt juice-knekkebrød i stedet. men det fins vel dem som liker det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maaruds fjellchips i blå pose

Savner den grønne fjellchipsen, med rømme og pepper, den var god den. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chips med salt og eddik - fatter ikke at ikke flere enn meg liker det  :roll:

Joda! Vet om flere enn et par som synes det er godt, jeg!

Jeg skulle ønske vi kunne få tak i Scottish Tablet i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner kanelknekkebrød.  Det er evigheter siden jeg har fått tak i det nå- og det er synd, for det var så godt å ha når jeg måtte ha noe søtt.

Ja! Hadde helt glemt dette knekkebrødet, elsker alt med kanelsmak. Savner generelt mer kanelgodteri her også - i statene får man masse av slikt slikkeri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Stemmer for det jeg også!

Ellers savner jeg relax-sjokoladen, og så synes jeg de kunne ha solgt jordnøttsringar i Norge :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten fantes det en slags kjeks/knekkebrød el.l som jeg tror var lagd av mais. Mener at den het noe ala Bagatelle. Smeltet liksom på tunga når jeg spiste den. Den var formet som et knekkebrød.

Nam!!

Hilsen Ella

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var liten fantes det en slags kjeks/knekkebrød el.l som jeg tror var lagd av mais. Mener at den het noe ala Bagatelle. Smeltet liksom på tunga når jeg spiste den. Den var formet som et knekkebrød.

Nam!!

Hilsen Ella

Ganske sikker på at de finnes ennå, husker at jeg spiste mye av dem som liten selv (og det er ikke så lenge siden). mener å ha sett dem i hyllene for økologisk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg glemte helt SHIO!!! Usannsynlig godt og ikke sukker eller noe! Kjøpte endel på ferie i Sverige i sommer - og der har de enda flere gode smaker også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smøreost m/gressløk.

:-( :Nikke:

Den var plutselig i butikkene igjen for et par år siden og like plutselig borte igjen... :o :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til jeg:

For en god stund siden fikk man tak i vaniljeis med lakristrekk utenpå. Husker ikke hvem som hadde den eller hva den het. Men den var sinnsykt god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milkyway-sjokolade som de har i utlandet. Her i Norge er den hvit og ekkel i midten, mens i utlandet er den ofte slik som Japp-sjokoladen er (der det ikke er karamell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEVER STOP!

"Ensfarget" non stop, med lysere sjokolade inni.

Men mye, mye bedre.

Denne selges i Sverige. Dessuten har jeg sett den i smågodtplukket hos Narvesen, i hvert fall på Byporten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...