LilleBille Skrevet 25. august 2004 #41 Del Skrevet 25. august 2004 NEVER STOP! "Ensfarget" non stop, med lysere sjokolade inni. Men mye, mye bedre. Helt enig.. Kjøper alltid masse i Sverige.. (Og så er det ganske vittig at den lages i Norge .. men selges bare over grensen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 25. august 2004 #42 Del Skrevet 25. august 2004 Ella skrev Da jeg var liten fantes det en slags kjeks/knekkebrød el.l som jeg tror var lagd av mais. Mener at den het noe ala Bagatelle. Smeltet liksom på tunga når jeg spiste den. Den var formet som et knekkebrød. Nam!! Hilsen Ella åååå de savner jeg og, Franske bagateller het de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #43 Del Skrevet 25. august 2004 Da jeg var liten fantes det en slags kjeks/knekkebrød el.l som jeg tror var lagd av mais. Mener at den het noe ala Bagatelle. Smeltet liksom på tunga når jeg spiste den. Den var formet som et knekkebrød. Nam!! Hilsen Ella Den der spiste jeg enorme mengder av med norvegia på i lunchen da jeg gikk på folkehøyskole. Det var i 1983/84. Tror ikke jeg har spist eller sett den siden da, men godt var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. august 2004 #44 Del Skrevet 25. august 2004 Det finnes faktisk noe som ligner "Franske bagateller" nå også, kjøpte det første gang for et års tid siden. Dessverre kommer jeg hverken på navn eller produsent for øyeblikket...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 25. august 2004 #45 Del Skrevet 25. august 2004 Da jeg var liten fantes det en slags kjeks/knekkebrød el.l som jeg tror var lagd av mais. Mener at den het noe ala Bagatelle. Smeltet liksom på tunga når jeg spiste den. Den var formet som et knekkebrød. Nam!! Hilsen Ella Ååå så morsomt at flere husker disse, har lett etter dem i mange år. Noe av det beste jeg visste! Ellers var det dumt at de sluttet med tyrkiskpepperis (men det tror jeg at jeg er ganske aleine om å savne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Perla Skrevet 25. august 2004 #46 Del Skrevet 25. august 2004 Salt & Vinegar Potetgull.. Der har vi en relansering det er verdt å satse på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #47 Del Skrevet 25. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. august 2004 #48 Del Skrevet 25. august 2004 Salt & Vinegar Potetgull.. Der har vi en relansering det er verdt å satse på! Definitivt. Namnam! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #49 Del Skrevet 25. august 2004 Kanskje vi skulle starte en underskriftskampanje og sende til Maarud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 25. august 2004 #50 Del Skrevet 25. august 2004 Kanskje vi skulle starte en underskriftskampanje og sende til Maarud? Sign me up... Det er jo det beste potetgullet som finnes. Nam nam :-) Men du Lunacia? Hva er Scottish Tablet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #51 Del Skrevet 25. august 2004 Men du Lunacia? Hva er Scottish Tablet?? Skotsk godteri. Kjempenam. Lages av bl. a. av sukker og kondensert melk. Bilder: http://www.scottishstore.com/acatalog/scot...ttishtablet.jpg Kan kanskje minne litt om fudge, men er mer porøst og søtere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 25. august 2004 #52 Del Skrevet 25. august 2004 Aha!! Har ikke smakt det, men sikkert godt. Takker for svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 26. august 2004 #53 Del Skrevet 26. august 2004 Det finnes faktisk noe som ligner "Franske bagateller" nå også, kjøpte det første gang for et års tid siden. Dessverre kommer jeg hverken på navn eller produsent for øyeblikket...... Kan det være Wasa Crisp'n Light? Jeg nærmest levde på disse inntil de forsvant nå på nyåret en gang tror jeg. De finnes fortsatt i Sverige. Se nederst på denne siden: http://no.wasa.com/products/category.jsp?cat=other Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 26. august 2004 #54 Del Skrevet 26. august 2004 Kan det være Wasa Crisp'n Light? Jeg nærmest levde på disse inntil de forsvant nå på nyåret en gang tror jeg. De finnes fortsatt i Sverige. Se nederst på denne siden: http://no.wasa.com/products/category.jsp?cat=other JAAA, det var det de het! Hva er det du sier, har de forsvunnet igjen?!?!! Har "glemt" dem en stund, så jeg har ikke sett etter dem i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 26. august 2004 Forfatter #55 Del Skrevet 26. august 2004 Hallo. Her er det faktisk en til som savner tyrkisk pepperis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 26. august 2004 #56 Del Skrevet 26. august 2004 Hallo. Her er det faktisk en til som savner tyrkisk pepperis! Jøss! Det var jammen meg en god is, synd den ble borte nesten med en gang. Men hvis bare du og jeg kjøpte den så sier det seg jo selv at det ikke ble spesielt økonomisk lønnsomt å selge den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 26. august 2004 #57 Del Skrevet 26. august 2004 JAAA, det var det de het! Hva er det du sier, har de forsvunnet igjen?!?!! Har "glemt" dem en stund, så jeg har ikke sett etter dem i butikken. Ja, du vet jo hvordan det er i dette landet: kan jo ikke ha så ALT FOR bredt utvalg i butikkene! Blir så vanskelig for vårs nordmenn å velge vet du! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 26. august 2004 #58 Del Skrevet 26. august 2004 Chips med salt og eddik - fatter ikke at ikke flere enn meg liker det Jeg savner det også! Prøvde å bestille det en gang, men man måtte kjøpe hundre poser eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 26. august 2004 #59 Del Skrevet 26. august 2004 Kanskje vi skulle starte en underskriftskampanje og sende til Maarud? Jeg er også med. Vil gjerne få gjeninført dill-potetgullet også, som de har i Sverige (den som ennå hadde vært født svensk... De har ALT der!) Faktisk en gjenganger i alle "matvarer-jeg-savner-tråder" som jeg har lest på nettet, er nettopp salt/vinegar-eller-eddik-om-du-vil chipsen. Så jeg tror en nasjonal underskriftskampanje skulle fått Maarud i kne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. august 2004 #60 Del Skrevet 26. august 2004 Så jeg tror en nasjonal underskriftskampanje skulle fått Maarud i kne Problemet er at Maaruds salt/eddik-chips ikke er godt. :-( De engelske er best, og det er vel litt for mye forlangt at de importerer engelsk potetgull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå