Gå til innhold

KG-brukere av motsatt kjønn som du ofte er enig med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

......Pleide å være mye enig med Gorgonzola og Lutetium, til de.. ble påvirket av KG.

:sjokk:

Så det altså sant - det er kvinners skyld at vi blir....... sånn :overrasket::grine:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjokk:

Så det altså sant - det er kvinners skyld at vi blir....... sånn :overrasket::grine:

Alltid. Det hele startet med din mor, så gikk det nedoverbakke derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig ofte enig med Tabris, så lenge vi ikke diskuterer Dawkins. Men vi kan iallfall være enige om DEN saken.

Silfen er jeg ofte enig med, også. Og så liker jeg avataren hennes. Jeg pleide å være ekstremt enig med Pingting, men jeg har ikke sett henne på en stund.

Naaaw! Skal vi gifte oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig ofte enig med Hoppetaujenta, men hun vet det ikke, dessuten har hun et altfor rigid forhold til de kristne høytidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk:

Så det altså sant - det er kvinners skyld at vi blir....... sånn :overrasket::grine:

Hvordan er sånn?

Anonymous poster hash: 1e991...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som jeg har lagt merke til at jeg ofte er enig med er Future primitive. Ikke alt, men ofte.

I begynnelsen likte jeg Tøytigern også, men så begynte han med noe kvinnefiendtlige greier og det ble ofte litt for rart, så skjønner ikke hva som skjedde der.

Ellers er menn her inne for sære, bitre, barnslige eller bare dørgende kjedelige.

Anonymous poster hash: 1ceca...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er menn her inne for sære, bitre, barnslige eller bare dørgende kjedelige.

Anonymous poster hash: 1ceca...f0a

Flere normale menn har blitt slik etter hvert. Om det er fordi de henger her er ikke sikkert, men det har vært markante negative endringer med flere, i utangspunktet, fine brukere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere normale menn har blitt slik etter hvert. Om det er fordi de henger her er ikke sikkert, men det har vært markante negative endringer med flere, i utangspunktet, fine brukere.

Ja, har lagt merke til det selv.

Blir man virkelig så påvirket av et forum at man omtrent skifter personlighet?

Må si jeg synes det er spesielt å bli kvinnefiendtlig etter å ha hengt her. På tide å ta seg en tur ut da.

Noen troller jo sikkert da.

Anonymous poster hash: 1ceca...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere normale menn har blitt slik etter hvert. Om det er fordi de henger her er ikke sikkert, men det har vært markante negative endringer med flere, i utangspunktet, fine brukere.

Tenk om de prøvde å gi godt førsteinntrykk og ga opp :laugh:

Anonymous poster hash: 1e991...3f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 42 og Pawn Hearts. Pleide å være mye enig med Gorgonzola og Lutetium, til de.. ble påvirket av KG.

Resten av mennene her inne er for høyrevridde og fremmedfiendtlige etter min smak.

Anonymous poster hash: a80b0...fb9

Huh?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh?

Jeg syns du virker kul jeg :)

Anonymous poster hash: 1e991...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann42 og Mike Waters.

Avogtil Druid.

Er litt for få oppegående mannlige brukere her til at utvalget blir særlig bra å velge mellom. Det er liksom enten eller.

Anonymous poster hash: 91f51...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere normale menn har blitt slik etter hvert. Om det er fordi de henger her er ikke sikkert, men det har vært markante negative endringer med flere, i utangspunktet, fine brukere.

Er nok ikke bare mannlige brukere som har endret seg negativt.. Så bare å slutte å hakke ned på alle mannlige brukere. De kvinnelige er ikke noe bedre. De troller, de drar alle menn under en kam, de kommer med ekle kommentarer. Har sett noen. Heldigvis oppfører de fleste kvinnelige og mannlige brukere seg som skikkelige folk og diskuterer på en skikkelig måte :)

Endret av Kili
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke bare mannlige brukere som har endret seg negativt.. Så bare å slutte å hakke ned på alle mannlige brukere. De kvinnelige er ikke noe bedre. De troller, de drar alle menn under en kam, de kommer med ekle kommentarer. Har sett noen. Heldigvis oppfører de fleste kvinnelige og mannlige brukere seg som skikkelige folk og diskuterer på en skikkelig måte :)

Hun skrev flere mannlige brukere, ikke alle.

Anonymous poster hash: 75a17...6e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke bare mannlige brukere som har endret seg negativt.. Så bare å slutte å hakke ned på alle mannlige brukere. De kvinnelige er ikke noe bedre. De troller, de drar alle menn under en kam, de kommer med ekle kommentarer. Har sett noen. Heldigvis oppfører de fleste kvinnelige og mannlige brukere seg som skikkelige folk og diskuterer på en skikkelig måte :)

Jeg hakker ikke ned på alle mannlige brukere. Heldigvis finnes det fremdeles noen gullkorn blant dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er faktisk ikke godt nok kjent med "veteranene" her inne at jeg kan si hvem jeg er mest enig med. Allikevel så var jeg veldig enig med "brutalmann" da han herjet forumet. Jeg leste en del før jeg bestemte meg for å lage bruker her, så har da lagt merke til et par brukere.

Har dessverre ikke funnet den ene jeg er veldig enig med :)

Om jeg skal nevne kvinnelig bruker, syns jeg Cuntzilla sier mye bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hakker ikke ned på alle mannlige brukere. Heldigvis finnes det fremdeles noen gullkorn blant dere.

Jeg ser jo så ofte kvinnelige brukere her inne som klager på mannlige brukere. Så de fleste er vel blitt klagd over. Om de er troll eller ikke de som klager vet jeg ikke. Forhåpentligvis.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo så ofte kvinnelige brukere her inne som klager på mannlige brukere. Så de fleste er vel blitt klagd over. Om de er troll eller ikke de som klager vet jeg ikke. Forhåpentligvis.

Jeg gir jo en god faen i hva du ser. Dersom du blir klaget på stadig vekk, så er det mest sannsynlig noe galt et sted.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir jo en god faen i hva du ser. Dersom du blir klaget på stadig vekk, så er det mest sannsynlig noe galt et sted.

Ikke jeg som bare blir klaget på. Gir da faen i hva folk klager over meg på et forum. Ler det bare bort. Men jeg har til og med sett ei som skrev hvorfor det er menn her på kvinneguiden? og klager over at menn på kg er så mye verre enn andre. Det er et forum for pokker. Kanskje denne mannen de klager sånn over er enn de kjenner og liker i virkeligheten. Er det kun for kvinner så hadde det vel vert forbudt for menn. Jeg er her for jeg synes det er enkelt og gøy å diskutere med kvinner. Ikke minst kommer de med gode svar når jeg ber om råd eller hjelp.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...