Gå til innhold

Søndag! Hva gjør dere idag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke gjort noe spesielt i dag

Jeg gikk en tur-

Hadde tenkt og gå 5 km men jeg ombestemte meg på veien og gikk bare 2 km i steden.

Det pleier å skje med meg også :fnise:

Har jobbet, syklet, skal besøke en venn og lage noe godt når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett tre filmer, vært en tur ute, spist subwaymat og nå ser jeg en fjerde film mens pizzahornene heves. Utroolig lite givende dag. Synd, siden det er så pent vær, men har hatt en utrolig dårlig uke, og da er det vanskelig å skjerpe seg bare fordi det er fint vær:(



Anonymous poster hash: 46b6b...10f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nevnt rekkefølge:

Sovet

Spist potetgull på sengen til frokost.

Spilt sims

Middag

Spilt sims

Hatt sex

Gikk tur med samboer i finværet, så på hus og drømte oss bort.

Kjøpte boller og brus og gikk hjem igen.

Sitter på KG

Blir nok å spille litt sims før det blir å finne sengen og se The Wire :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute i hele dag. Vandra rundt i byen i flere timer med mannen og hundene mens ungene var i skateparken. Så spiste vi junkfood i sola. Herregud det var godt!! :daane: , minst et år siden sist. Avslutta med besøk hos familie og nå skal vi se film. Perfekt søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende få som har pult. Sist det ble spurt om det, hadde 90% pult innen siste 6 timer... :fnise: .

Jaja....



Anonymous poster hash: 52f38...bc7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå lenge i sengen, surfet på nettbrettet og spilte noen spill. Stod opp ca kl 08:30

Ryddet ut av oppvaskmaskinen, satte på en klesvask, brettet sammen klærne jeg hang opp i går.

Støvsugde gulvene, gjorde rent buret til smådyrene mine.

Begynte på en gryterett, gjorde alt slik at den kunne stå å putre resten av dagen.

Tok meg en lang dusj, lagde frokost, krøyp opp i sofaen og så en film.

Så hang jeg opp klær, var ute og ryddet bilen.

Skrev handleliste til i morgen, ryddet i kjøleskap og fryser for bedre oversikt.

Slappet av et par timer, lekte med dyrene mine.

Tok gryteretten av varmen, mot den avkjøles.

Lagde middag (hadde ikke lyst på gryterett i dag)

Spiste middag, ryddet kjøkkenet, fordelte gryteretten i 15 former, merket de med navn og dato og la de i fryseren.

Nå ser jeg på 71 grader nord, og når det er ferdig så skal jeg gjøre rent buret til dyra så de har rent vann og ren do, og så skal jeg selv legge meg og glane på en serie på Netflix til jeg sovner.

Føler ikke at jeg har latet meg så mye i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ut kl 10 ca og gått langtur med bikkja i østmarka. Kom hjem kl 15,lagde noe mat og nå slapper vi av. Jeg BURDE vaske litt klær vet jeg, men har fått en dunkende hodepine så vil helst slappe av. Tar en kveldstur kl 23 også tenker jeg så er det vel natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex fordi samboeren min ikke er hjemme :P

Men han kommer hjem i morgen tidlig så da blir det forhåpentligvis litt sengeaction

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet inne å sett ut på det fine været. Alene, som alle andre dager. Ingen å snakke med. Helt alene.



Anonymous poster hash: c9f75...362
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på trening.

Skrevet mange nye artikler hos Wikipedia.

Sett ett par filmer som jeg har kjøpt hos CDON.



Anonymous poster hash: 2fcaa...405
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende få som har pult. Sist det ble spurt om det, hadde 90% pult innen siste 6 timer... :fnise: .

Jaja....

Anonymous poster hash: 52f38...bc7

Jeg har! Har også spist brødskive med leverpostei, gått ut med søpla, og vasket håret! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukt store deler av dagen til å grue meg til mandagen og uken som kommer..Sånn er det hver søndag



Anonymous poster hash: 976ff...9b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på jobb og gått tur på stranden i finværet i dag.

Nå slapper jeg av på sofaen etter jobbehelg. Herlih med fri i morgen 😎

Anonymous poster hash: b943f...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt dagen på å synes litt synd på meg selv og på å overleve til i morgen da mannen kommer fra jobb etter nesten en uke. Våknet klokken 5-6 i morges.

Er høygravid, småsyk/ forkjølet med bekkenløsning som gjør at jeg sover dårlig og får gjort lite og prøver å ta meg av to barn, hund og husarbeid. I dag kjørte jeg tur 8-9 mil for å kjøpe is, bare for få å sitte stille og slappe av.

Kunne ha dratt på besøk til svigers, men de har svigerinnens nye baby i samme hus, så jeg ville ikke smitte noen, med det jeg og mine snørrete barn har.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har! Har også spist brødskive med leverpostei, gått ut med søpla, og vasket håret! :danse:

Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har rydda i ting og tang som skal bort, bakt skolebrød og boller. Sett nr to av ringenes herre (så langt vi kom på Tolkien Maraton vi hadde i helga), rydda hus og vaska klær, og sittet på verandaen med mobilen og en kopp kaffe:) Liker IKKE at helga går så fort, sukk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig effektiv!

Sov lenge, helt til kl 8.

Våknet og måtte bare lese ferdig boka mi. Lå til kl 8.45 (fikk kaffe på senga av mannen min)

Sto opp og løp 6.4km på tredemølla

Har satt opp trampolina til jentungen, samt satt ut hagemøbler og ryddet og ordnet i hagen.

Gått på tur med bikkja*2

Lagde kjøttkaker til middag

Vasket 2 maskiner med klær og hengt opp

Tok en 30min powenap på sofaen etter middag

Og nå tror jeg at jeg skal til å finne senga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har eg vore meir produktiv enn på lenge. *stolt*. Som regel er Sundag KG-dag 👍🏻

Har baka boller, raka plenen, vaska klær, laga bed og sådd, planta blomster og laga ein liten "alvehage/hotell". Vore med å bært takplater (av eternitt forbanna drit) som skal kastast, kasta ball med katten og rydda inne og ute.

I natt skal eg sove godt :)

Endret av Kjibba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet litt, vært ute med hunden, spilt gta v online, sett på game of thrones og nå dasser jeg på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...