Gå til innhold

Fargelegging for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh, takk! Men det var jo bare "neste farge" hele tiden, ingen skyggelegging eller tenking underveis. Veldig ålreit å gjøre det på den måten innimellom! :)

Du.... det er sånn jeg pleier å gjøre det.

Funker veldig bra for meg. :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg MÅ ha Doodle Invasion-boka har jeg funnet ut! :ler:

 

Så fine tegninger dere har postet Safira og Stueloff :strix:

Anbefales! Flott bok :D Takk skal du ha!

 

 

Nydelig! Jeg venter på Sakura glitter roller og metallic roller i posten  :)

Anonymous poster hash: fa30c...009

 

Det er de jeg har brukt her, Sakura Gelly Roll Stardust, både Meteor og Galaxy, samt litt metallic enkelte steder. Elsker de pennene! Takker :)

 

Vel, da sparer jeg de pengene i alle fall!

Takk, tok sin tid, men var morsom å farge!

 
 

Stilige!

 

 

Takk, takk! :) Fuglen din var nydelig! Imponerende! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.... det er sånn jeg pleier å gjøre det.

Funker veldig bra for meg. :lol:

Enig at det funker! Er mye bedre enn når jeg blir "sittende fast" fordi jeg tenker for mye på farvevalg ... Haha!

Ooog, enda en jeg har holdt på med i ukesvis er ferdig: Fra Doodle Invasion, farget med F-C polychromos.

2015-10-01%2012.18.34_zps41me8mxx.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig! Du er skikkelig flink, altså! :jepp:

Synes det er kjempegøy å se hvordan folk løser ting på ulike måter! Det er det jeg liker så godt med denne, for selv om man farger med... sjatteringer? Nå ble jeg usikker på terminologien her. Men skygger og slikt, ulike fargestyrker i samme feltet, eller om man bruker en farge på hvert felt, så blir det helhetlig uansett! Og det er artig synes jeg!

 

(Jeg mener, fy søren ass. Nå skal ikke jeg poste noe mer her, du er jo så mye flinkere enn meg! :snurt: ) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig! Du er skikkelig flink, altså! :jepp:

Synes det er kjempegøy å se hvordan folk løser ting på ulike måter! Det er det jeg liker så godt med denne, for selv om man farger med... sjatteringer? Nå ble jeg usikker på terminologien her. Men skygger og slikt, ulike fargestyrker i samme feltet, eller om man bruker en farge på hvert felt, så blir det helhetlig uansett! Og det er artig synes jeg!

(Jeg mener, fy søren ass. Nå skal ikke jeg poste noe mer her, du er jo så mye flinkere enn meg! :snurt: ) :ler:

Nei, ikke si sånt. Da tør ikke jeg å poste flere bilder heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spøkte, altså, vil bare understreke det! Lest litt for mye i fargegrupper på Facebook :ler:

Hehe, jeg spøkte litt jeg og:-p Burde kanskje tatt med en smiley! :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Weeping_Angel

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe pastellkritt og begynne å orøve meg litt på bakgrunner. Får man kjøpt det på bokhandel og er det dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig! Du er skikkelig flink, altså! :jepp:

Synes det er kjempegøy å se hvordan folk løser ting på ulike måter! Det er det jeg liker så godt med denne, for selv om man farger med... sjatteringer? Nå ble jeg usikker på terminologien her. Men skygger og slikt, ulike fargestyrker i samme feltet, eller om man bruker en farge på hvert felt, så blir det helhetlig uansett! Og det er artig synes jeg!

 

(Jeg mener, fy søren ass. Nå skal ikke jeg poste noe mer her, du er jo så mye flinkere enn meg! :snurt: ) :ler:

Takk, takk! Er ikke alltid jeg har tålmodighet til å farge nøye som dette, men noen ganger er det akkurat sånt pirkearbeid som skal til for å holde uroen på en armlengdes avstand.

Jeg synes det er gøy å se hvor forskjellig man kan fargelegge de samme bildene! Og så blir det, som du sier, helhetlig uansett hvordan man farger.

Men husk, ALLE er eksperter her inne!!! Ingen får lov å kalle seg amatører!! OK?? Ingen skal få lov å si at andre er flinkere eller dårligere, for her er alle EKSPERTER!! OK!?  :fnise:  :ironi: 

Sorry.  :ler:

Jeg dør av den ene facebookgruppen jeg er medlem av. Nå har det kommet til det stadiet hvor jeg er medlem nesten utelukkende for å lese, og le av, alt det teite folk skriver. (Men det er noen seriøst fine bilder innimellom også).

 

Nei, ikke si sånt. Da tør ikke jeg å poste flere bilder heller!

Jooo, jeg elsker å se alle andres løsninger! :D

 

Jobber med denne, men med små barn i hus går det i rykk og napp!

Ooo, stilig! Gleder meg til å se resultatet!

 

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe pastellkritt og begynne å orøve meg litt på bakgrunner. Får man kjøpt det på bokhandel og er det dyrt?

Å, det blir utrolig fint med bakgrunner farget med pastellkritt! Har vurdert det selv, men må man ikke bruke fiksativ for at det ikke skal smitte over? (Da blir det nemlig kanskje litt for styrete til at jeg gidder ...) 

Ser ut som det er billig på amazon i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastellkritt har hvertfall Panduro og antagelig Clas Ohlson, og ja man bør ha fixativ (eller hårspray) over etterpå ellers gnir det ut over alt!

 

 

Takk, takk! Er ikke alltid jeg har tålmodighet til å farge nøye som dette, men noen ganger er det akkurat sånt pirkearbeid som skal til for å holde uroen på en armlengdes avstand.
Jeg synes det er gøy å se hvor forskjellig man kan fargelegge de samme bildene! Og så blir det, som du sier, helhetlig uansett hvordan man farger.

Men husk, ALLE er eksperter her inne!!! Ingen får lov å kalle seg amatører!! OK?? Ingen skal få lov å si at andre er flinkere eller dårligere, for her er alle EKSPERTER!! OK!?  :fnise:  :ironi: 
Sorry.  :ler:
Jeg dør av den ene facebookgruppen jeg er medlem av. Nå har det kommet til det stadiet hvor jeg er medlem nesten utelukkende for å lese, og le av, alt det teite folk skriver. (Men det er noen seriøst fine bilder innimellom også).

 

 

Jo takk du...! Blir så oppgitt på den gruppa. Det er ei dame som retter på meg hver gang jeg sier skyggelegging "det er sjatteringer, skyggelegging er noe heeeelt annet enn nyanser av farger, moren min er kunstner så det vet jeg", jeg synes det er tåpelig i utgangspunktet og hvertfall når hun tar feil og jeg har rett... Og så var det den gangen jeg våget meg på å påpeke at å gjøre kunstverk sort/hvitt og så printe ut og fargelegge oppå er ekstremt respektløst ovenfor originalkunsteren, da fikk jeg mye hets da. Noen skikkelig stygge meldinger på PM, blei helt satt ut hvor mye dritt jeg fikk. Også hadde du som syntes det var så teit at blei kritisert så nå skulle de fargelegge enda fler sånne bilder!!!
Folk er så drama queens. Om de ikke får svar på noe de spør om innen 10 minutter blir de snurt... Som om alle sitter på FB hele dagen. Jeg er hjemmeværende pga sykdom og jeg sitter ikke på FB hele dagen :P Gruppa begynte veldig ålreit, jeg har vel vært medlem siden mars tror jeg, men nå er det helt på trynet.

 

Jeg har store planer om å melde meg ut, fordi jeg gidder ikke alt det tullet der inne, men jeg vant sommerkonkurransen der og vil ikke melde meg ut før jeg har fått premien min; FB har en tendens til å tilfeldig slette meldinger for meg og jeg vil ikke miste muligheten til å ta kontakt med admins.



Anonymous poster hash: 43312...28a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit du er veldig gjenkjennelig ved det du skriver?



Anonymous poster hash: 3bf0e...e9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det funker! Er mye bedre enn når jeg blir "sittende fast" fordi jeg tenker for mye på farvevalg ... Haha!

Ooog, enda en jeg har holdt på med i ukesvis er ferdig: Fra Doodle Invasion, farget med F-C polychromos.

 

Holy moly så dyktig du er! :hakeslepp:

 

Jobber med denne, men med små barn i hus går det i rykk og napp!

Spennende start! Gleder meg til å se resultatet :)

 

Jeg elsker Sakura Gelly Rolls! Prøver å spare på dem, så de ikke brukes opp så fort, men det er ikke enkelt når de glitrer så pent :fnise:

2qjvzm8.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig noe voksne mennesker driver med? Hva er poenget?

Det er litt gøy....

kjøp fargeblyanter?

Anonymous poster hash: 5d9d8...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Weeping_Angel

Fant noen billige pastellkritt på Ebay så jeg prøver de i første omgang.

Jeg håper det funker med hårspray det er billig og noe jeg alltid har i skapet :P

Dere er så flinke alle sammen! Elsker selv gelly rolls med glitter. Havner rett tilbake i barndomen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårspray funker også! Men den trenger gjerne mer tid til å tørke, så ikke legg noe oppå papiret med det første ellers risikerer du at det setter seg fast :P

 

 

 

Du veit du er veldig gjenkjennelig ved det du skriver?



Anonymous poster hash: 3bf0e...e9c

 

 

Ja, og?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Pastellkritt har hvertfall Panduro og antagelig Clas Ohlson, og ja man bør ha fixativ (eller hårspray) over etterpå ellers gnir det ut over alt!

 

 

 

Jo takk du...! Blir så oppgitt på den gruppa. Det er ei dame som retter på meg hver gang jeg sier skyggelegging "det er sjatteringer, skyggelegging er noe heeeelt annet enn nyanser av farger, moren min er kunstner så det vet jeg", jeg synes det er tåpelig i utgangspunktet og hvertfall når hun tar feil og jeg har rett... Og så var det den gangen jeg våget meg på å påpeke at å gjøre kunstverk sort/hvitt og så printe ut og fargelegge oppå er ekstremt respektløst ovenfor originalkunsteren, da fikk jeg mye hets da. Noen skikkelig stygge meldinger på PM, blei helt satt ut hvor mye dritt jeg fikk. Også hadde du som syntes det var så teit at blei kritisert så nå skulle de fargelegge enda fler sånne bilder!!!

Folk er så drama queens. Om de ikke får svar på noe de spør om innen 10 minutter blir de snurt... Som om alle sitter på FB hele dagen. Jeg er hjemmeværende pga sykdom og jeg sitter ikke på FB hele dagen :P Gruppa begynte veldig ålreit, jeg har vel vært medlem siden mars tror jeg, men nå er det helt på trynet.

 

Jeg har store planer om å melde meg ut, fordi jeg gidder ikke alt det tullet der inne, men jeg vant sommerkonkurransen der og vil ikke melde meg ut før jeg har fått premien min; FB har en tendens til å tilfeldig slette meldinger for meg og jeg vil ikke miste muligheten til å ta kontakt med admins.

Anonymous poster hash: 43312...28a

 

Ja, sykt mange drama queens der! Haha, så den tråden her om dagen om hun som ikke fikk svar med en gang. Lo en del! 

Jeg synes ikke en gang det blir noe spesielt fint når man fargelegger et bilde som er i sort-hvitt. Fargene blir så ... "grumsete". Tror ikke det er vits i å prøve å føre en ordentlig diskusjon om noe slikt som opphavsrett der inne, nei ... 

 

Holy moly så dyktig du er! :hakeslepp:

 

Spennende start! Gleder meg til å se resultatet :)

 

Jeg elsker Sakura Gelly Rolls! Prøver å spare på dem, så de ikke brukes opp så fort, men det er ikke enkelt når de glitrer så pent :fnise:

 

Takk!  :rodme: 

Blir så fint med sånne penner! Er den tegningen fra den blå "Jeg <3 fargelegging" (eller noe sånt)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sykt mange drama queens der! Haha, så den tråden her om dagen om hun som ikke fikk svar med en gang. Lo en del! 

Jeg synes ikke en gang det blir noe spesielt fint når man fargelegger et bilde som er i sort-hvitt. Fargene blir så ... "grumsete". Tror ikke det er vits i å prøve å føre en ordentlig diskusjon om noe slikt som opphavsrett der inne, nei ... 

 

Takk!  :rodme: 

Blir så fint med sånne penner! Er den tegningen fra den blå "Jeg <3 fargelegging" (eller noe sånt)? 

Det stemmer det! Det har faktisk blitt en av favorittbøkene mine. Den er så lita at jeg blir ikke lei før jeg har kommet halvveis også er det så mye forskjellig i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen billige pastellkritt på Ebay så jeg prøver de i første omgang.

Jeg håper det funker med hårspray det er billig og noe jeg alltid har i skapet :P

Dere er så flinke alle sammen! Elsker selv gelly rolls med glitter. Havner rett tilbake i barndomen :fnise:

Test med spray på en test-tegning først, så du ser at den sprayer jevnt og fint og ikke endrer noe.

Anonymous poster hash: fa30c...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...