Gå til innhold

darolys hudpleie


silja

Anbefalte innlegg

noen som har forsøkt denne serien som fås kun på apotek?

forsto den kommer fra estée lauder companiet, og hevdes å være bra.

noen som vet hva prisene ligger på, feks rensegelen?

passer visst for alle hudtyper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang pris....den er dyrere enn andre hudpleieprodukter på apoteket, sånn at mange tenker på den som dyr nettopp av den grunn. Den ligger vel sånn prismessig på nivå med en hudpleiesalong/parfymeri.

Jeg har en "voks" som skal være rensende, men jeg bruker den kun om vinteren som kuldekrem. Den er på 15ml og kostet nærmere 400 kroner.

Serien er basert på naturlige oljer/mineraler. Har du normal eller normal/fet hud kan du bruke den.

Om du derimot har sensibel eller problematisk hud anbefales den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg fikk prøve av olje, fuktighetskrem (dag) og rensende balm.

Oljen er veldig god. Den gjør huden myk og deilig. :)

Kremen likte jeg ikke veldig godt. Det føles ikke som om huden min får nok fuktighet.

Balmen har jeg enda ikke forstått meg helt på. Første 2 gangene var jeg veldig fornøyd og det virket som om den renset huden min (plages en del med kviser og følsom hud), men nå er jeg ikke helt sikker. :forvirret:

Oljen og kremen jeg snakker om, koster ca. kr.400. Balmen koster kr. 350.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Darolys-rep.

Heisann jenter.

Jeg ser det er noen som har prøvd Darolys her og det er bra.

Dette er muligens en mer kostbar men absolutt en av de beste hudpleie-seriene som finnes på norske apotek. Når det gjelder priser så ligger alle produktene mellom 200-400 kr. Angående hvilke hudtyper denne serien passer for så er det ALLE, fra sensitiv hud til acne hud og alt imellom. Selvfølgelig, selvom serien kan brukes av alle hudtyper er det noen produkter som passer bedre enn andre.

Balmen som det ble nevnt er et produkt hovedsakelig ment for å rense ut urenheter (FET HUD: brukes i hele ansiktet som en erstatning til nattkremen,

ALLE HUDTYPER: lokalt på kviser morgen og/eller kveld) bruk denne en kort stund og se resultatet. Dette er også en utrolig god og pleiende kuldekrem for alle aldre og hudtyper.

Ansiktsoljen er et dyptvirkende produkt proppet med masse gode essensielle oljer som virker normaliserende på huden, mykgjør, styrker og som pleier huden best mulig. Denne skal ALLTID brukes under en fuktighetskrem, morgen og/eller kveld.

Stikk innom nærmeste apotek og spør om info og prøver tilpasset DIN hud..

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...