Gå til innhold

Trent jente med små pupper og slapp mus, eller chubby jente med store pupper og trang mus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva ville dere valgt egentlig?:) Er et vanskelig valg siden man ikke får alt på en person.:)

Anonymous poster hash: 15ef1...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha jeg forstår det sånn at du selv er chubby?



Anonymous poster hash: bacbe...895
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg forstår det sånn at du selv er chubby? Anonymous poster hash: bacbe...895

......eller det motsatte?

Anonymous poster hash: ee420...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......eller det motsatte?

Anonymous poster hash: ee420...270

Tviler. Skjønner ikke hvorfor den tynne liksom skal ha slapp mus, mens den chubby er trang? Lol.

Anonymous poster hash: bacbe...895

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler. Skjønner ikke hvorfor den tynne liksom skal ha slapp mus, mens den chubby er trang? Lol. Anonymous poster hash: bacbe...895

Da har du svært liten innsikt i kvinnekroppen.

Anonymous poster hash: ee420...270

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med intelligent jente som har en kropp som whatever ?....

Akkurat! trist og barnslig med slike "dilemmaer " folk presenterer her. Vanskelig å tro at kvinner faktisk kan komme opp med slik. En ting er sikkert! Om hodet er tomt og hjertet kaldt vil ikke pen kropp hjelpe en stort med å finne en bra mann! -:)

Anonymous poster hash: 2817a...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Akkurat! trist og barnslig med slike "dilemmaer " folk presenterer her. Vanskelig å tro at kvinner faktisk kan komme opp med slik. En ting er sikkert! Om hodet er tomt og hjertet kaldt vil ikke pen kropp hjelpe en stort med å finne en bra mann! - :)

Anonymous poster hash: 2817a...ea0

Joda, det hjelper, men tiltrekker kun menn som er like "enkle" selv og har verdier som setter utseende og kropp høyest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er kvinneguiden, og det er flest heterofile kvinner her, bør heller problemstillingen bli:

Vil du helst ha et internet-troll med en wifi-grilla skinnfille på sju centimeter, med snusrand rundt kjeften, sofaputemønstret potetgullspekka skinke, hemoroider som en klase wienerpølser, i ei rønne etterisolert med to desimeter tykt hybelkaninlag.

Eller vil du ha en med fysikk både som en veltrent gresk gud, og som doktorgrad? -Med tre desimeter sitrende rede og hardbarka vellyst, helt ganske så fullstendig uten facebook-konto?

:opplyser:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller trent jente med silikon og litt trang mus :fnise:

Hvordan vet du om du er trang?:)

Anonymous poster hash: 15ef1...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg forstår det sånn at du selv er chubby?

Anonymous poster hash: bacbe...895

Hehe bare lurer hva dere liker best.;)

Anonymous poster hash: 15ef1...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt trang :) Fordi menn sier det til meg.

Rart, med tanke på at du skryter av å ha hatt... mange...

Anonymous poster hash: 6c22c...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, med tanke på at du skryter av å ha hatt... mange...

Anonymous poster hash: 6c22c...064

Du tror at musa mi blir vid fordi jeg har hatt sex med mange? Det er vel helst fødslene som har utvidet den. Jeg har også muskler til å knipe vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Rart, med tanke på at du skryter av å ha hatt... mange...

Anonymous poster hash: 6c22c...064

Denne kommentaren gir ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trollkarlen

Du tror at musa mi blir vid fordi jeg har hatt sex med mange?

Denne skjønner jeg ikke. Hvordan skal liksom antall partnere gjøre musa vid? La oss si at du har sex hver helg med en ny mann, ja da har du sex hver helg. Er du i et forhold har du gjerne sex hver dag. Hva blir man videst av?! Blir man vid?! Herregud :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skjønner jeg ikke. Hvordan skal liksom antall partnere gjøre musa vid? La oss si at du har sex hver helg med en ny mann, ja da har du sex hver helg. Er du i et forhold har du gjerne sex hver dag. Hva blir man videst av?! Blir man vid?! Herregud :skratte:

Nei den gir ikke mening, derfor jeg svarte som jeg gjorde. Om jeg hadde fått ei champagneflaske opp i fitta hver dag så hadde jeg sikkert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det hjelper, men tiltrekker kun menn som er like "enkle" selv og har verdier som setter utseende og kropp høyest.

Jepp. Ergo doomed- for alle vil eldes og allverdens trening, operasjoner og fjas får ikke forandret det. Så blir man byttet ut da, ettersom personligheten er lite utviklet og får regne med ensomme dager.. Samme for menn og kvinner

Anonymous poster hash: 2817a...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...