Gå til innhold

Hvorfor henter norske menn kvinner fra Thailand?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke tiltrukket av thai-damer selv, så jeg kan ikke svare fra et personlig ståsted. Men tror årsaken til at man ser etter dame utenlands er sammensatt:

- Kvinneunderskudd i bygdene

- Kvinner i sentrale strøk er blitt svært uavhengige, og mindre avhengig av varige forhold 

- Man søker seg til land der fedme ikke er utbredt

Anonymkode: d897a...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er mye med at de faktisk fortsatt er feminine sammenlignet med mange norske damer som er så "jeg skal gjøre alt selv!" typer som også er veldig kravstore.

Anonymkode: 1d9eb...0bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi norske kvinner bare vil ha kremen, disse går på omgang, således blir 1/3 av norske menn uten norsk kvinne og må importere.

Anonymkode: eb7e2...75c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/19/2018 at 1:50 PM, AnonymBruker said:

Er ikke tiltrukket av thai-damer selv, så jeg kan ikke svare fra et personlig ståsted. Men tror årsaken til at man ser etter dame utenlands er sammensatt:

- Kvinneunderskudd i bygdene

- Kvinner i sentrale strøk er blitt svært uavhengige, og mindre avhengig av varige forhold 

- Man søker seg til land der fedme ikke er utbredt

Anonymkode: d897a...dfd

Og de har små og trange dåser.

Anonymkode: eb7e2...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Nei altså som flere har svart: de vil ha damer som rydder og vasker for dem. Slaver og sånn. Pluss at de har ikke draget på vestlige damer. Syns de kunne flyttet til Thailand jeg da men, men... *drittlei thailand* 

Anonymkode: 5878d...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok penger!

Anonymkode: f0212...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.8.2018 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Fordi norske kvinner bare vil ha kremen, disse går på omgang, således blir 1/3 av norske menn uten norsk kvinne og må importere.

Anonymkode: eb7e2...75c

Også vil de ikke bli kalt både det ene og det andre. Herregud a... ingen finner seg i sånt. Er så vidt asiatiske damer finner seg i sånt altså. Det er ikke sånn at «kremen» går på omgang heller.  

Anonymkode: 5878d...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Er ikke tiltrukket av thai-damer selv, så jeg kan ikke svare fra et personlig ståsted. Men tror årsaken til at man ser etter dame utenlands er sammensatt:

- Kvinneunderskudd i bygdene

- Kvinner i sentrale strøk er blitt svært uavhengige, og mindre avhengig av varige forhold 

- Man søker seg til land der fedme ikke er utbredt

Anonymkode: d897a...dfd

Til det siste du mener: altså er det ikke en fordel å være veldig slank selv da

Anonymkode: 5878d...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2018 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Er ikke tiltrukket av thai-damer selv, så jeg kan ikke svare fra et personlig ståsted. Men tror årsaken til at man ser etter dame utenlands er sammensatt:

- Kvinneunderskudd i bygdene

- Kvinner i sentrale strøk er blitt svært uavhengige, og mindre avhengig av varige forhold 

- Man søker seg til land der fedme ikke er utbredt

Anonymkode: d897a...dfd

Fordi de har muligheten og de ønsker seg selskap. 

Vil du dø alene? 

Da forstår du kanskje. 

Anonymkode: 2047d...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi disse mennen synes det er fint med plastikkblomster, blondegardiner og forgyllet pyntegjenstander.....

Anonymkode: 44846...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er fordi disse mennen synes det er fint med plastikkblomster, blondegardiner og forgyllet pyntegjenstander.....

Anonymkode: 44846...8e8

Hva liker menn du liker da? 

Anonymkode: 2047d...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2015 den 12.51, AnonymBruker skrev:

En bekjent har fått seg dame fra Thailand nå. Problemet hans er at han blir voldelig i fylla, og han har allerede gjort en eks ufør og sendt en annen på sykehus. Håper bare thaidama kommer seg vekk fra ham før hun også blir ødelagt. Det verste er at han snakker om hvor ubrukelige norske damer er, mens det i virkeligheten er han som er problemet.
Anonymous poster hash: 837c4...64c

 

Dette stemmer godt med virkeligheten om du spør meg. Hvorfor går norske mann til utenlandske kvinner? Det er fordi norske kvinner ikke er bra nok.

Anonymkode: f0212...717

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

*gjesp*

Anonymkode: 38f89...0bf

Sove, kanskje?

Anonymkode: 2047d...1e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett er asiatiske bedre enn norske. Både når det gjelder utseende og personlighet. De holder seg til én mann og er ikke kravstor. 

Anonymkode: f0212...717

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...