Gå til innhold

Finnes det jenter som ikke blir lei av sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det samme problemet, bare at jeg er jente. Vi har sex 1-3 ganger i uka, gjerne i helga. Jeg vil helst ha hver dag. Kjæresten min vil ikke ha sex om han skal noe om en halvtime (selv om sexen vår vanligvis tar 5-10 minutter), ikke når han skal legge seg (trøtt), ikke før jobb (stress) osv. Jeg er veldig glad i ham og vi har et fint forhold, så jeg har vel bare innfunnet meg med at det er slik. Jeg tror grunnen er, som flere har vært inne på, den grunnleggende holdningen til sex. Men det viktigste er nok hvor stort det naturlige behovet for sex er for den enkelte, jeg tror kanskje ikke det er så mye å gjøre med dette?

Var også lignende tilstander i mitt forrige forhold, som varte i 3-4 år.



Anonymous poster hash: e228f...9a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digger sex og er jente. Kan fint mase på kjæresten om sex. Men jeg har hatt typer som har mast for mye om bj og aldri vil ha sex og til slutt så blir sexlivet ikke eksisterende. Grunnen da er at jeg ikke tenner på fyren mer.
Nå er jeg derimot gravid og har ikke lyst på sex for første gang i mitt liv etter at jeg begynte å ha sex! Så sitter litt frustrert og forvirra over det kan du si :P



Anonymous poster hash: ed96b...b7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, blir deppet over å lese at det finnes så mange kvinner her som vil ha sex hver dag. Jeg har aldri møtt ei sånn som vil ha 5-6 ganger om dagen.:(

Anonymous poster hash: 98f3a...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt svar på hovedspørsmål: Ja, de finnes.



Anonymous poster hash: 1b7ab...467
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene kunne ikke få orgasmer. Hun andre fikk orgasmer hver gang, gjerne flere også. To veldig forskjellige jenter sånn sett.

Anonymous poster hash: d12ee...ec5

Forskjellige som i at den ene var ærlig og den andre løy? ;)

Anonymous poster hash: 62b19...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellige som i at den ene var ærlig og den andre løy? ;)

Anonymous poster hash: 62b19...611

Nei hun squirtet og vred seg i orgasmenytelse, så tror ikke det nei.;) Jenter som faker er lett å avsløre spessielt når man kjenner de godt.:)

Anonymous poster hash: 98f3a...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caress

Har gjerne sex flere ganger om dagen, jeg.

Du får vel bare fortsette å lete, TS. Og prøv å få med litt selvinnsikt i samme slengen, jeg kjenner ikke din situasjon, men selv min sexlyst kan minke dersom sexen ikke er god eller blir for ensidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart finnes de!
Jeg er en sånn, men hvis sex-forløpet er helt likt hver gang er det klart man går lei og mister lysten etterhvert. Det å overraske hverandre, på alle plan, tror jeg er veldig viktig å holde ved like i et forhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke lei sex, men som mijaa skriver så er det vel viktig med variasjon for å holde det interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Ja, har sex så og si hver dag. I forhold har jeg også sex så og si daglig. Ofte mer da :) Ble hektet på sex etter at jeg virkelig begynte å nyte det etter 30 års alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og kunne aldri fått nok av sex :biggrin: Har dessverre ingen kjæreste for tiden som jeg kan ha sex med ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet, bare at jeg er jente. Vi har sex 1-3 ganger i uka, gjerne i helga. Jeg vil helst ha hver dag. Kjæresten min vil ikke ha sex om han skal noe om en halvtime (selv om sexen vår vanligvis tar 5-10 minutter), ikke når han skal legge seg (trøtt), ikke før jobb (stress) osv.

Ja, kjenner meg igjen.

Anonymous poster hash: d12ee...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, blir deppet over å lese at det finnes så mange kvinner her som vil ha sex hver dag. Jeg har aldri møtt ei sånn som vil ha 5-6 ganger om dagen. :(

Anonymous poster hash: 98f3a...b5d

Deppet? Du burde vel heller bli glad over at de finnes?

Anonymous poster hash: d12ee...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjerne sex flere ganger om dagen, jeg.

Du får vel bare fortsette å lete, TS. Og prøv å få med litt selvinnsikt i samme slengen, jeg kjenner ikke din situasjon, men selv min sexlyst kan minke dersom sexen ikke er god eller blir for ensidig.

I den grad sexen er ensidig så er det ikke min feil. Jeg foreslår masse forskjellig, men hun vil stort sett bare på soverommet en sjelden gang.

Anonymous poster hash: d12ee...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sex så og si hver dag. I forhold har jeg også sex så og si daglig. Ofte mer da :) Ble hektet på sex etter at jeg virkelig begynte å nyte det etter 30 års alderen.

ONS hver dag?

Anonymous poster hash: d12ee...ec5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såklart finnes de!

Jeg er en sånn, men hvis sex-forløpet er helt likt hver gang er det klart man går lei og mister lysten etterhvert. Det å overraske hverandre, på alle plan, tror jeg er veldig viktig å holde ved like i et forhold :)

Men når jeg overrasker henne og bare drar henne til siden blir hun sint og sier "ikke nå" og "vet du ikke at jenter er annerledes, vi må varme opp først?"

Anonymous poster hash: d12ee...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes! :P Dessverre har kjæresten lavere libido enn meg :( Det blir bare ca 2-3 ganger i uka, burde minst vært hver dag!

Anonymous poster hash: e689a...06a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det finnes sånne jenter. Da har de nok noen seksuelle avvik.

Anonymous poster hash: 28b27...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...