Gå til innhold

Endometriose skravling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har også endo. Prøvd forskjellige typer smertestillende. Men lite som funker bortsett fra ketamin.

Nå i samsvar med gyn.spes går jeg på diane ppiller ,og hopper alltid over mens.Orker ikke smertene dette gir.
Har endovev i tarmen samt nevover i lårene.Dette "blør" ved mens og er fryketlig vondt.

Cyster har jeg mange av,både vanlige og sjokoladecyster :/

Har 2 barn,så for meg har endoen heldigvis ikke gjort at jeg sliter med å bli gravid

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest tenalady
Skrevet

Har også endo. Prøvd forskjellige typer smertestillende. Men lite som funker bortsett fra ketamin.

Nå i samsvar med gyn.spes går jeg på diane ppiller ,og hopper alltid over mens.Orker ikke smertene dette gir.

Har endovev i tarmen samt nevover i lårene.Dette "blør" ved mens og er fryketlig vondt.

Cyster har jeg mange av,både vanlige og sjokoladecyster :/

Har 2 barn,så for meg har endoen heldigvis ikke gjort at jeg sliter med å bli gravid

Hei. Jeg har stort sett vondt hver dag. Hvordan merket du gravidits symptomer.sluttet smertene da?

Skrevet

Om jeg fikk mindre smerter mens jeg var gravid eller etterpå mener du ?

Jeg hadde tøffe svangerskap,mye smerter i mage /tarm. Usikker på om det var pga endo eller annet.Hadde ille vondt pga bekkenløsning .

Etter svangerskap var det helt som vanlig,smertefulle mens og kramper/spasmer i tarm/endetarm pga endo.Samme type smerter ved mens.Da jeg var ferdig med antall barn jeg ville ha,gikk jeg bare på diane og hoppet over mens uken-i samsvar med lege på GYN ullevål

Gjest tenalady
Skrevet

Om jeg fikk mindre smerter mens jeg var gravid eller etterpå mener du ?

Jeg hadde tøffe svangerskap,mye smerter i mage /tarm. Usikker på om det var pga endo eller annet.Hadde ille vondt pga bekkenløsning .

Etter svangerskap var det helt som vanlig,smertefulle mens og kramper/spasmer i tarm/endetarm pga endo.Samme type smerter ved mens.Da jeg var ferdig med antall barn jeg ville ha,gikk jeg bare på diane og hoppet over mens uken-i samsvar med lege på GYN ullevål

Mitt spørsmål var litt dårlig formulert ser jeg. Men du svarte fint på det. Tusen takk for svar.  :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...