Gå til innhold

Søknadsfristen gått ut, hva har du søkt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har søkt videreutdanning da men søknadsfristen gikk ut 15 for det også. Har søkt Helsesøster, kommer nok ikke inn men lov å håpe ☺

Anonymous poster hash: e790b...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. barnevernspedagog

2. vernepleier

men er ikke sikker på at jeg skal studere da :fnise:

edit: har nå endret til vernepleier på første og barnevern på andre. flere muligheter som vernepleier

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevern virker spennende, men er redd jeg ikke er tøff nok itl en sånn jobb. Har dere tenkt noe over det?



Anonymous poster hash: 8605f...ad9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnevern virker spennende, men er redd jeg ikke er tøff nok itl en sånn jobb. Har dere tenkt noe over det?

Anonymous poster hash: 8605f...ad9

Jeg har søkt barnevern i Trondheim :D Ja, har tenkt mye på om jeg er tøff nok, er litt usikker, men tror kanskje jeg er det

Anonymous poster hash: f9db6...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest a1b2s3

Molde og Trondheim, du da? :laugh:

Spennende :D Trondheim og Diakonhjemmet i Oslo her, fortsatt usikker på hvem jeg vil ha som førsteprioritering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :D Trondheim og Diakonhjemmet i Oslo her, fortsatt usikker på hvem jeg vil ha som førsteprioritering!

Ååh det er veldig vanskelig å velge da. Håper du finner ut! Har satt opp Diakonhjemmet jeg også fant jeg ut haha, full kontroll :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt sykepleie :) Eneste jeg trenger er å bestå i alt. Har vært mye syk så problemet er dette med vurderingsgrunnlag. Har ett fag igjen nå uten vurdering dette semesteret, men har en snill lærer så trenger bare å skrive en tekst og så får jeg vurdering i det faget og.



Anonymous poster hash: 2e37d...82f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt sykepleie :) Eneste jeg trenger er å bestå i alt. Har vært mye syk så problemet er dette med vurderingsgrunnlag. Har ett fag igjen nå uten vurdering dette semesteret, men har en snill lærer så trenger bare å skrive en tekst og så får jeg vurdering i det faget og.

Anonymous poster hash: 2e37d...82f

Er du såpass frisk nå at du klarer obligatorisk oppmøte på skolen hver dag, samt i praksisperiodene... ? For det er ikke rom for å være mye borte på det studiet, uansett om du har sykemelding eller ei.

Anonymous poster hash: 29787...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bioingeniør. Håper så inderlig jeg kommer inn :)



Anonymous poster hash: cd954...83f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Master i norskdidaktikk

Hva kan man bli da? Lektor?

Anonymous poster hash: 8605f...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man bli da? Lektor?

Anonymous poster hash: 8605f...ad9

Ja, eller søke videre på stipendiat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som skal bli sosionomer:

De utdanner formange, derfor er det viktig å jobbe ved siden av studiet,ev der du får praksis. Vær også obs på at mange nytudannede starter som saksbehandlere.



Anonymous poster hash: d2324...75e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...