Gå til innhold

Opplevde noe merkelig i dag .. hos tannlegen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, jeg skulle til tannlegen i dag tidlig og klarte å forsove meg. Jeg våknet 5 min før timen begynte og ringte de med en gang for å si at jeg hadde time nå om 5 minutter men at jeg ble forsinket. Sa at jeg kunne komme om 20 minutter og spurte om det gikk greit. Så spurte hun meg hvorfor jeg var forsinket og jeg sa jeg hadde forsovet meg, og da bare LO hun?? Haha, det var skikkelig merkelig. Det var en skikkelig høy, lang latter, som om jeg nettopp hadde fortalt verdens morsomste vits. Noen andre enn meg som syns det var rart, eller har opplevd noe lignende?? :fnise:

Det har også skjedd en gang tidligere da jeg skulle ringe for å ombestille en time, da var det den samme damen og hun lo også den gangen fordi jeg altså skulle ombestille timen min.
Syns det var ekstremt spesielt og måtte le litt av det selv etterpå, aldri opplevd noe slikt når jeg har vært i kontakt med helsevesenet ellers. :laugh:

Tannlegetimen gikk forøvrig kjempefint, hadde null hull :danse:



Anonymous poster hash: 0cfcc...b8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var vel bare en munter person?

Jeg som tror folk ikke henger seg så mye opp i andres oppførsel og bryr seg mest om seg selv, får jo den tanken motbevist når jeg leser innlegg som dette.

Er du veldig ung?



Anonymous poster hash: 3927b...523
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

Jeg mente det på ingen måte negativt, syns det var morsomt hele greien.. var bare ganske spesielt. Voldsomt så negativ DU var da??

Og nei, det er jeg ikke :)



Anonymous poster hash: 0cfcc...b8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

Jeg mente det på ingen måte negativt, syns det var morsomt hele greien.. var bare ganske spesielt. Voldsomt så negativ DU var da??

Og nei, det er jeg ikke :)

Anonymous poster hash: 0cfcc...b8d

Ok. Noen ler mye, andre ler mindre. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 3927b...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, jeg er ikke negativ og var heller ikke det i innlegget. Undrende er ordet du leter etter, tipper jeg.

:)



Anonymous poster hash: 3927b...523
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne damen er kjempehyggelig, syns bare det var så spesielt at hun syns det var morsomt at jeg hadde forsovet meg :fnise:



Anonymous poster hash: 0cfcc...b8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...