Gå til innhold

Negative folk på kvinneguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :D dette innlegget her gjelder for all del ikke alle. Jeg er en jente på 20 år og jeg og kjæresten prøver å få barn :) han er 26:) men det var ikke det innlegget gjaldt ,men uansett :) når jeg laget meg bruker her var det først å fremst for å få råd fra dere som har litt mer erfaring enn det jeg har:) jeg er ung å uerfaren når det kommer til dette emnet og har mange spørsmål :D MEN hver gang jeg legger ut noe her får jeg mye dritt føler jeg , men selvfølgeli mye positivt også :) men det er allti noen som kommenterer noe negativt om det er alderen min , rettskriving , hvordan jeg stilte spørsmålet eller bildet jeg la ut. Og av å til får jeg bare" ok??" Som svar , som om at " okey du er dum". Jeg bare skjønner ikke vitsen i å kommentere noe du ikke har intresse for eller hvis du kun har negative ting å si? :) blir bare lei meg og det tror jeg mange andre også blir for jeg har sett det er mange som får masse drittkommentarer. Å jeg skriver kun som anonym heretter for mange av dere her inne gjør slik at jeg blir flau over meg selv. "Er jeg dum som lurer på dette" " hva er gale med meg" " angrer på jeg stilte dette spørsmålet" .. Når jeg opprettet brukeren tenkte jeg: åå sååå gøy at jeg kan møte folk i samme situasjon som meg å møte folk som har mer erfaring enn meg å kan gi meg råd om ting. Å kanskje jeg kan gi andre råd om ting. Å hvor gla jeg blir av å høre historier om andre som endelli kan juble over en graviditet eller folk som er så heldige at det klaffer på første forsøk :D hvorfor kan ikke alle vere glade på hverandres vegner. ?? Hvorfor kan ikke alle vere venner. Du vet aldri hva en personen på den andre siden av skjermen har gått i gjennom , eller hvor nært en person kan ta de negative kommentarene, husk det. Og det er noe annet å kommentere konstruktiv kritikk enn å bare skrive dritt :D

Anonymous poster hash: a9bd4...54c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ironien i den kommentaren

Anonymous poster hash: a9bd4...54c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Negative folk finnes det over alt

over alt i den virkelige verden og overalt rundt på internet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vite at det er folk her inne som ikke kan få barn og er sint på alle som da kan få barn. Det er også veldig typisk at folk slenger dritt til de som er yngre enn seg her inne for å hevde seg på en eller annen måte. Blir du lei deg bør du kanskje ikke være her. Jeg skal innrømme at jeg også av og til blir lei meg av alt folk har ut av seg her, men det kommer seg fort igjen fordi jeg ikke vil la folk trykke meg ned.

Bare tenk på at de som oppfører seg dårlig kanskje sliter selv

Anonymous poster hash: 43a55...0a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig - reagerer også på en del ting her inne. Senest i dag var det en jente på 25 år som fikk beskjed om å vente sånn ti år med prøvingen. Altså, det var ikke tema for tråden, og i mine øyne er det helt latterlig at man liksom "må" være over tredve før man får barn.

Så kan man jo lese inne på IKM-trådene på prøverforumet, og regne ut gjennomsnittsalderen på de som blir gravide den aktuelle måneden, og de som får mensen. Alderen er jevnt over lavere i den første gruppen - ganske påfallende egentlig.

Man er mest fruktbar i ung alder, og er man klar for barn, så er det ikke dumt å begynne tidlig.

Sikkert mange svar fra en del bitre barnløse damer over tredve tenker jeg da. Hvorfor skal de ellers komme med sånne usaklige svar som ikke engang har noe med tema å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg ts :-) Jeg prøver å tenke at jeg skal svare som jeg ville svart ei god venninne eller søsteren min her inne. Ser ikke poenget med å svare folk så spydig som mange gjør. Blir man irritert over tråder hvor noen lurer på om de kan være gravid må man ikke lese den, heller ikke svare. Synes man noen spør dumme spørsmål trenger man heller ikke svare (da skjønner ikke jeg hvorfor de gidder å bruke energi på å skrive et svar heller).

Det er et forum, man må nesten tåle at folk lurer på ting :-)



Anonymous poster hash: 011b1...1b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener.

Men grunnen til at du fikk "ok" som svar på den ene tråden din, var nok fordi du egentlig ikke stilte noe spørsmål men bare kom med info. Ikke så lett for folk å svare på noe da når de ikke har noe å svare på 😊

Anonymous poster hash: 03f91...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten negative folk ville vi aldri få perfeksjon. Negative kommentarer skjerper sansene og gjør at vi vil bedre oss og gjøre det bedre neste gang.



Anonymous poster hash: 6ecf4...192
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at ingen spørsmål er dumme (derimot svara man får kan Være dumme). Er vel noe I det ;)

Jeg får også rare svar noen ganger, men det fnyser jeg bare av og glemmer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at ingen spørsmål er dumme (derimot svara man får kan Være dumme). Er vel noe I det ;)

Jeg får også rare svar noen ganger, men det fnyser jeg bare av og glemmer :)

Da har du ikke jobbet i kundeservice :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok skille litt mellom responsene. Svar som er skrevet av ABere som kommer med skjellsord eller kallenavn, utrop og banneord, kan du ignorere. Alt som egentlig vitner om mye innestengt sinne.

Men det er antakelig noen som har noe å si av andre grunner og. Du må gjerne mene at ditt språk og din formuleringsevne ikke har noe med saken å gjøre, men det er faktisk relatert til din bakgrunn/utdannelsesnivå, din modenhet og reflekteringsevne. Når du har et språk som vitner om at du er enten veldig ung eller lite moden for alderen, så er det noe alle som leser fanger opp.

Jeg har generelt få innvendinger for hva folk tar seg til så lenge valgene deres bare berører dem selv og de tar konsekvensene uten å klage. Om det er overforbruk, sex med mange partnere, alkoholforbruk eller diverse andre ting man får negative tilbakemeldinger på.

Men akkurat når det gjelder det å få barn så er det litt annerledes, for dette berører ikke bare deg. DET er grunnen til at mange kommer frempå med meninger i slike tråder.

Endret av Neeli00
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det verste er når folk skriver noe åpenbart for å provosere, og når noen svarer noe som "Du er helt idiot" eller noe lignende, svarer de bare "Hvorfor??" For det første, du er faktisk idiot hvis du ikke forstår hva de mener, også heter det også "Hvorfor det?"

Anonymous poster hash: 90406...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I begynnelsen av min "KG-karriere" reagerte jeg på samme måte som deg. Jeg reagerer fremdeles på enkelte ting, men jeg er nok blitt mer herdet etter hvert.

En positiv ting som kan komme ut av all den negativiteten du finner her, er at du lærer deg å bli mer tålmodig.

Endret av Ms.Sommerfugl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien i den kommentaren

Anonymous poster hash: a9bd4...54c

I lol'd

Anonymous poster hash: fdc7e...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mange negative folk, men er jo halvveis galskap å ta råd fra AB på KG uansett.



Anonymous poster hash: a8ad4...81d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan vi ikke alle bare være venner??

Hehe.



Anonymous poster hash: 53872...c54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får og bare negativ respons, og føler meg nesten oversett når jeg bruker brukernanvet mitt... Av og til tenker jeg at folk synes min bruker er teit.



Anonymous poster hash: 6cfe5...13f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Ja, det er mange bitre mennesker her på KG som skriver dritt til andre for å presse andre ned til sitt eget nivå. Du får bare luke ut og overse de negative svarene, de lever av å se at du blir truffet av det du skriver. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...