Gå til innhold

Idiotiske ting du griner av i graviditeten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår gråt jeg minde modige tårer fordi jeg ikke kunne se musa mi..

Tenkte det kunne bli morsomt med en "grinetråd"!

Hvilke ting har du irrasjonelt grått over i graviditeten?



Anonymous poster hash: d2d2c...fe5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting. Heldigvis.

Nå ble det morsomt her..! ;)

Jeg gråt fordi jeg var redd for en fødsel uten epidural og rett etterpå måtte jeg grine fordi jeg var redd for epidural. Er halvveis i svangerskapet nå! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt av glede da jeg så en fotball kamp og det ene laget scora. Så gråt jeg når det andre laget scora, fordi jeg heia på de andre. Herregud, passe gal i hode :P

Gråt også når mannen kom hjem med sjokolade til meg, uten at jeg jadde spurt om det.

Å så når PTen min sendte melding å sa de savna meg på trening.

Å tok ganske greit til tårene når jeg ikke fikk tapen til å sitte på en gave.

Huff, jeg må ha vært ett mareritt å bo med de måndene!

Anonymous poster hash: ef8f5...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulkggråt når jeg hørte "the River" med Bruce Springsteen på radio. Og jeg har aldri likt den sangen, syns den er sutrete og kjedelig. Grår når jeg så et barnekor sang på tv, FORDI de sang falskt. Det var så rørende at de bare skrek og ikke holdt melodien...

Anonymous poster hash: 55573...291

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Jeg fikk tårer i øynene da jeg så Jersey Shore (ja faktisk :P) og the Situation sa han var lei seg fordi han ble utstøtt av de andre i gjengen pga hans pillemisbruk/agressivitetsproblem... Syns skikkelig synd på han.

Må nevnes at jeg verken liker serien eller personene i serien, så det sier vel litt om hormonendringene som skjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber som lærer på barneskole....tørket tårer og hadde noen hull ved samtlige trinn sine forestillinger til jul.....

Anonymous poster hash: fc0c7...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hulkgråt fordi jeg hadde mistet mine tegneblyantene. Det var skikkelig sørgelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mannen min hadde spist opp porsjonen med salat jeg hadde satt inn i kjøleskapet og skulle ha til kvelden :(;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt fordi moren min mente jeg burde slanke meg litt, var 8 uker og magen var som en ballong (ivf-gravid, ekstra stor hormonproduksjon fordi det var tatt så mange egg, blir mye luft i magen). Vektøkningen var bare 1-1,5 kg, og jeg hadde bmi på 20, så jeg syntes det var unødvendig pirkete og svært frekt (hun visste om alt). Synes fortsatt det var upassende, hun sa nok ikke det samme til mine svigerinne under deres graviditeter, men jeg gråter ikke lenger over hvor frekt det var;-)

Anonymous poster hash: 4c8bc...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og så på bilder av natur, Norges natur og vakre blomster på google før jeg la meg. Fikk tårer i øynene.. Ehhhhh ;)

Anonymous poster hash: 6760c...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ute og kjørte bil når det kom en ambulanse med fult blålys og sirener. Jeg ble så rørt av at alle bilene kjørte til siden for ambulansen, og tårene - de rant som bare rakkern! :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter noen tårer når hunden er ekstra søt og da blir han veldig klengete g skal trøste så må jeg gråte litt ekstra :fnise:

Så gråt jeg en dag fordi mannen hadde begynt på middagen og en dag for at han ikke orket å lage mat.

Har våknet gråtende to ganger fordi jeg har drømt at mamma og mannen døde

Gråter nesten hver gang jeg ser eller hører en baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke hatt mer enn èn sånn episode hele svangerskapet hvor jeg har gråti av noe jeg syntes er skikkelig teit, men vi satt i bilen og hørte på radio. Da var det sånn at man kunne ønske seg en låt de skulle spille og samtidig sende inn en hilsen. Da var det en mor som ønsket seg "Fix you" av Coldplay som en hilsen til sønnen sin som var lei seg fordi det var slutt med kjæresten. Hun sa også at hun var veldig glad i han. Da kom tårene faktisk :P

Nå her en natt våknet jeg og hadde kraftige tak i mage og rygg samtidig som jeg kaldsvettet og jeg var sikker på at NÅ skjer det. Vel, det viste seg at jeg bare måtte på do og at fødselen slettes ikke var i gang. Da satt jeg på do og gråt, men det er mer en "jeg er dritlei av å være gravid"-greie enn en hormongreie :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som gråter av mange ting, er dere vanligvis følsomme også? Eller er det noen av dere som vanligvis ikke er av den lettrørte typen, også har det bare skjedd en helomvending?



Anonymous poster hash: 5769d...b89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som gråter av mange ting, er dere vanligvis følsomme også? Eller er det noen av dere som vanligvis ikke er av den lettrørte typen, også har det bare skjedd en helomvending?

Anonymous poster hash: 5769d...b89

Jeg er vanligvis verre ;) Gråt mye mer før.

Nå gråter jeg av andre ting, men likevel ikke like ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og kjørte bil når det kom en ambulanse med fult blålys og sirener. Jeg ble så rørt av at alle bilene kjørte til siden for ambulansen, og tårene - de rant som bare rakkern! :P

..å lese dette fikk meg til å gråte :grine:

Anonymous poster hash: c3cc7...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som gråter av mange ting, er dere vanligvis følsomme også? Eller er det noen av dere som vanligvis ikke er av den lettrørte typen, også har det bare skjedd en helomvending?

Anonymous poster hash: 5769d...b89

Jeg er veldig følsom, og har alltid vært det. Gråter nok ikke mer nå enn før jeg ble mamma, men gråter av andre ting :)

Anonymous poster hash: ef8f5...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...