Gå til innhold

Søsken sex


Transe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler ubehag ved tanken, men er ikke sikker på om det har noe for domstolene å gjøre at to voksne søsken har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at de har sex vet jeg ikke om er noe for domstolene nei, de er jo voksne (i alle fall er de det nå, jenta var 16 da de møttes.)

Men, det at de får barn som muligens er tilbakestående pga foreldrenes relasjon.. Det føler jeg er en sak som bør drøftes av andre enn foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han fikk vel straff for å ha sex med mindreårige også? Første gang.

Noe sier meg at alt er ikke som det skal der. Når en vet hvilke skader slike barn kan få, så først fikk de et som er skadet, Så fikk de nr to som også er skadet. Nr tre vet de ikke om er skadet enda.

Nå vil han sterilisere seg pga. barnevernet vil ta neste unge også. Sterilisere seg pga barnevernet?? Hallo. Ha bør tenke på konsekvensene av å få barn med sin søster. skader osv...

Tror ikke alt er som det skal nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tragisk!

Tragisk for dem og tragisk for ungene!

Søsken skal da ikke ha sex sammen?? For meg blir dette helt feil og jeg synes det er så trist for de ungene. selv med 2 syke barn fortsetter de med å få flere når de vet at det er de som gjør at de blir slik!

Tragisk spør du meg :cry:

Klems Charmina

:babysmokk: 81 dager til termin :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle
Jeg synes det er tragisk!

Tragisk for dem og tragisk for ungene!

Søsken skal da ikke ha sex sammen?? For meg blir dette helt feil og jeg synes det er så trist for de ungene. selv med 2 syke barn fortsetter de med å få flere når de vet at det er de som gjør at de blir slik!

Tragisk spør du meg :cry:

Klems Charmina

:babysmokk: 81 dager til termin :babysmokk:

Må bare si meg enig med dette innlegget. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Noe sier meg at alt er ikke som det skal der. Når en vet hvilke skader slike barn kan få, så først fikk de et som er skadet, Så fikk de nr to som også er skadet. Nr tre vet de ikke om er skadet enda.

Barn blir ikke født med skader. Missdannelser oppstår ved fetter/kusinesex gjennom flere generasjoner og søskensex.

Denne siden viser hvor iverden dette er alminnelig og i hvilket omfang.

http://www.consang.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de tre barna dette tyske søskenparet fikk, var vel i hvert fall to av dem født med hjerneskade... de ville ikke ha ytterligere barn, for da ble de også tatt fra dem! De fikk alle barna fordi de ville ha barn sammen.

Rettsapparatet grep heldigvis inn. Jeg synes selvsagt dette er en trist sak, men det blir regelrett tragisk når de mot alle råd, rettsforføyninger og mot normal oppfatning av rett og galt, velger å få barn etter barn etter barn. Å utsette uskyldig tredjepart for den risikoen det er, er fryktelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at de har sex og er forelsket, men jeg syns det var egoistisk av dem å få så mange barn når de vet hva som skjer (eller kan skje) med dem. stakkars unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tragisk!

Tragisk for dem og tragisk for ungene!

Søsken skal da ikke ha sex sammen?? For meg blir dette helt feil og jeg synes det er så trist for de ungene. selv med 2 syke barn fortsetter de med å få flere når de vet at det er de som gjør at de blir slik!

Tragisk spør du meg :cry:

Klems Charmina

:babysmokk: 81 dager til termin :babysmokk:

enig her ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er tragisk, men hva skal man gjøre for å hindre dem?

Det er stor sjanse for å få handikappede barn, men jeg kjenner da til familier med arveanlegg som gir dem 50 % sjanse for å få multihandikappede barn, som har fått flere slike (og vanlige) barn. Det er isåfall like "ille".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge sex skjer helt frivillig mellom to voksne mennesker har ingen noe som helst med det å gjøre. At det gjør meg kvalm skal jeg villig innrømme, men det er ikke min sak. Det er mye annet som gjør meg kvalm også....

Men nå de går hen og får barn burde barnevernet grepet inn for lenge siden. Det er ikke sunt for disse barna å vokse opp som både søsken og søskenbarn, og hadde jeg vært barnevernsjef i den byen hadde ungene vært omplassert forlengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler ubehag ved tanken' date=' men er ikke sikker på om det har noe for domstolene å gjøre at to voksne søsken har sex.[/quote']

Jeg synes det er greit at domstolene blander seg inn her jeg. Incest er incest. Dersom man begynner å trekke inn vurderinger rundt frivillighet så begynner det å bli vanskelig å få dømt overgripere. "Er du sikker på at du gav uttrykk for motvilje?" etc er spørsmål man bør slippe å få i en rettsak mot sin far, bestemor, onkel, bror etc. Familiemedlemmer kan ha mye makt over hverandre. Ved å ha strenge regler for seksuell omgang med barn, søsken og andre familiemedlemmer så er det ikke mulig for overgripere å rettferdiggjøre hva de har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det bare helt utenkelig..groteskt og forferdelig feil! Forstår ikke at de klarer...når de vet hvort nært beslektet de er...også de stakkars barna da.. :roll:

En trenger da vitterlig ikke å gjennomføre incest i flere generasjoner for å skape dårlige gener..det blir da direkte overført til første ledd når partene er så nært beslektet som søsken..."kjenner til" (jobbsammenhent) endel tilfeller og det har stemt i alle tilfellene, at barn av søsken uten unntak har vært tilbakestående...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hvem mener du skal tiltales da? begge? Du snakker om overgriper...

De er åpenbart voksne begge to og har frivillig innlatt seg på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener mao at om jeg i dag ligger med broren min - begge er rundt 30 år- fordi jeg har lyst, og han har lyst, så bør både han og jeg havne i fengsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...