AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #61 Skrevet 17. april 2015 Fordi det er sannheten med noen modefikasjoner. Er en grunn til at formen, styrken og hurtigheten til toppidrettsutøvere daler etter passerte 30 år. De har ikke lenger samme forutsettningene som før! Er vi ferdig nå med kverruleringen?Anonymous poster hash: 152c8...049 Enig. Kan garantere- folk her som ikke klarer å ta til seg enkel vitenskapelig fakta. Kommer man med fakta om menn tar folk det personlig og viser slik veldig umodenhet. Umulig å forstå. Anonymous poster hash: 5f900...7c6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #62 Skrevet 18. april 2015 Enig. Kan garantere- folk her som ikke klarer å ta til seg enkel vitenskapelig fakta. Kommer man med fakta om menn tar folk det personlig og viser slik veldig umodenhet. Umulig å forstå. Anonymous poster hash: 5f900...7c6 Ja folk tar ting så personlig at. Skal ikke være snakk om at man blir eldre eller dårligere form/kropp når man blir eldre. DET er faktigst en naturlig del av livet. Det var som da bestefaren min ble gammel og nektet å innse at han var dårlig til å kjøre bil. Anonymous poster hash: 152c8...049
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #63 Skrevet 20. september 2015 Jeg har nylig hatt sex med en på 50 år. Det var tydelig at han tente voldsomt på meg og vi hadde sex hele natten, men jeg merket at penisen hans ikke var helt knallhard som jeg er vant til. Litt skuffende og jeg må innrømme at det hadde noe innvirkning på tenningen min, men det hadde mest sannsynlig ikke noe med meg å gjøre. Enten var han litt nervøs eller så var det alderen som hadde betydning her. Anonymous poster hash: 5f174...606
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå