Gå til innhold

Eldre menn og ereksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk, er det jeg prøver å si. Disse kvinnfolka tror at fordi 2 mannfolk fikk lett stå, så gjelder det ALLE. Kan jo hende disse puler menn som spiser blåe drops.

Anonymous poster hash: 152c8...049

Wrong. Alt vi sier er at det langt fra er sikkert at en ereksjon+ grad av hardhet+enkelthet med å få den opp er noe som nødvendigvis svinner bare fordi man runder førti.

Tenker nok at de som hardnakket påstår at menn sliter midtveis i livet er av de som sliter selv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis du ikke har fått det med deg, så har jeg både en yngre og en eldre gutt jeg koser meg med ;) Lucky me. En på 50 og en på 25. Kan man ha det bedre, det beste fra begge deler ;)

Bra for deg. Selv gidder jeg ikke å henge med menn på min fars alder. Foretrekker musluløse unge menn ser du.

Anonymous poster hash: 5f900...7c6

AnonymBruker
Skrevet

Wrong. Alt vi sier er at det langt fra er sikkert at en ereksjon+ grad av hardhet+enkelthet med å få den opp er noe som nødvendigvis svinner bare fordi man runder førti.

Tenker nok at de som hardnakket påstår at menn sliter midtveis i livet er av de som sliter selv.

Herregud! Dette er vitenskapelig bevist kunnskap! Er det virkelige helt umulig å ta til seg fakta.Noen ganger aktså .....Spør hvilken som helst lege, forsker etc og vedkommende vil fortelle deg dette kanskje også med tesje. Er da ikke ALLE dette gjelder men nesten 50%. Selv er jeg for ung for menn over 40 men er sikker på at de overlever for det, om problemer- så slapp av.

Skrevet

Herregud! Dette er vitenskapelig bevist kunnskap! Er det virkelige helt umulig å ta til seg fakta.Noen ganger aktså .....Spør hvilken som helst lege, forsker etc og vedkommende vil fortelle deg dette kanskje også med tesje. Er da ikke ALLE dette gjelder men nesten 50%. Selv er jeg for ung for menn over 40 men er sikker på at de overlever for det, om problemer- så slapp av.

Du tenker vel kanskje ikke at de som går rundt og har sex med andre gjerne ikke er innbefattet med dette... problemet...?

Gjest Godjente
Skrevet

Bra for deg. Selv gidder jeg ikke å henge med menn på min fars alder. Foretrekker musluløse unge menn ser du.

Når jeg er 42 år selv, så vil jeg ikke si at en på 50 er på min fars alder. Men jeg orker ikke å krangle mer. Jeg har min erfaring, du har din. Sånn er det bare :)

AnonymBruker
Skrevet

Vitenskapelige- ca 50% . Men ofte EVNEN ikke lysten det står på. Anonymous poster hash: 5f900...7c6

Jeg har åpenbart funnet en mann fra riktig 50% ;)

Min mann er 51, og i alle de årene vi har vært gift, er det bare EN gang han ikke har fått den opp. Da var han i tidlig 20-årsalder. Jeg syns ikke det virker som om han trenger mer stimuli nå enn før. Vi kan ta kjappiser helt uten forspill, ellet ha lange forspill med samleier som varer over en halv time. Ikke har han problemer med en ny omgang like etterpå heller.

Men folkens, når studier sier at 50% får dårligere ereksjon etter fyllte 40, så stemmer sikkert det. Det betyr st svært mange har erfart dårligere tenning, samtidig som svært mange ikke har erfart det. Her kan vi ikke snakke om rett eller galt ut fra egen erfaring, her må det forskning med store populasjoner til.

Anonymous poster hash: 72c05...f16

Skrevet

Bra for deg. Selv gidder jeg ikke å henge med menn på min fars alder. Foretrekker musluløse unge menn ser du.Anonymous poster hash: 5f900...7c6

Du er sikkert ung, som foretrekker unge menn. Og det er jo helt i orden. Men hvorfor trekke frem "muskuløse"? Hva vet du om muskelmengden til den 50-åringen Godjenta holder på med? Godt mulig at han er mer muskuløs enn både din elsker og den unge elskeren til Godjenta. Har du sett hvor flotte menn i 40-50 årene som trener kan være?

Håper smaken din modnes ettesom du blir eldre. Det blir slitsomt for deg om du hele tiden må bytte ut partneren din med en yngre modell, og du aldri kan finne en mann å bli gammel sammen med.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke ta dine egne erfaringer å lage en mal på hva som er mest normalt eller ikke. Fakta er at flere menn sliter med ereksjonen STATISTISK sett, enn menn under 40! Fornøyd nå?

Skrevet

Spiller ingen rolle så lenge jeg aldri har opplevd det.

AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle så lenge jeg aldri har opplevd det.

Nei, men som sagt flere ganger nå, dette gjelder ikke deg, men statestikken.:)

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert ung, som foretrekker unge menn. Og det er jo helt i orden. Men hvorfor trekke frem "muskuløse"? Hva vet du om muskelmengden til den 50-åringen Godjenta holder på med? Godt mulig at han er mer muskuløs enn både din elsker og den unge elskeren til Godjenta. Har du sett hvor flotte menn i 40-50 årene som trener kan være?

Håper smaken din modnes ettesom du blir eldre. Det blir slitsomt for deg om du hele tiden må bytte ut partneren din med en yngre modell, og du aldri kan finne en mann å bli gammel sammen med.

Selvfølgelig har en attraktiv yngre mann mer muskelmasse med veldig stor sannsynlighet. Og tror jeg kommer til å date/ være i godt forhold med menn på EGEN alder uansett. Når jeg er 40 tviler jeg på om jeg skulle trenge ta til takke med en på 60. slik er det også idag.

Skrevet

Selvfølgelig har en attraktiv yngre mann mer muskelmasse med veldig stor sannsynlighet. Og tror jeg kommer til å date/ være i godt forhold med menn på EGEN alder uansett. Når jeg er 40 tviler jeg på om jeg skulle trenge ta til takke med en på 60. slik er det også idag. Anonymous poster hash: 5f900...7c6

Hvorfor er det veldig stor sansynlighet for at en attraktiv yngre mann har mer muskelmasse enn en attraktiv eldre mann?

Du har kritisert sønder og sammen menn på 40+. Hvorfor skulle de plutselig få bedre ereksjon og muskelmasse bare fordi du selv blir 40+ ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det veldig stor sansynlighet for at en attraktiv yngre mann har mer muskelmasse enn en attraktiv eldre mann?

Du har kritisert sønder og sammen menn på 40+. Hvorfor skulle de plutselig få bedre ereksjon og muskelmasse bare fordi du selv blir 40+ ?

Fordi det er sannheten med noen modefikasjoner.;) Er en grunn til at formen, styrken og hurtigheten til toppidrettsutøvere daler etter passerte 30 år. De har ikke lenger samme forutsettningene som før! Er vi ferdig nå med kverruleringen?:)

AnonymBruker
Skrevet

DU dummer deg ut ved å skrive slikt. Det er almen vitenskapelig kunnskap at 50% av menn over 40 har problemer med ereksjonen. Trenger ikke være lysten med evnen det står på. Patetisk at du og flere kvinner her " åhh jeg er så deilig, har aldri skjedd med meg".voks opp for pokker!!

Hæ? Synes jeg at jeg er deilig fordi kjæresten ikke har ereksjonsproblemer? Merkelig påstand.

Vi som har svart, har svart utifra erfaring.

Hvorfor skulle vi lyve?

Anonymous poster hash: 11428...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Ja smil du. Jeg trenger ikke ta til takke med middelaldrende menn selv -:), men holder meg til de yngre og hottere ser du

Like fornøyelig hver gang noen tror at man liker eldre menn fordi man ikke kan få yngre :-)

Gjest Godjente
Skrevet

Hæ? Synes jeg at jeg er deilig fordi kjæresten ikke har ereksjonsproblemer? Merkelig påstand.

Vi som har svart, har svart utifra erfaring.

Hvorfor skulle vi lyve?

Ja, det MÅ jo være derfor de ikke har ereksjonsproblemer, pga vi tror er så deilige :fnise: :fnise:

Skrevet

Fordi det er sannheten med noen modefikasjoner.;) Er en grunn til at formen, styrken og hurtigheten til toppidrettsutøvere daler etter passerte 30 år. De har ikke lenger samme forutsettningene som før! Er vi ferdig nå med kverruleringen?:)Anonymous poster hash: 152c8...049

Det er godt mulig at du kverulerer, men du trenger ikke å putte andre i bås av den grunn. Hersketeknikker frabes.

Gjest Godjente
Skrevet

Selvfølgelig har en attraktiv yngre mann mer muskelmasse med veldig stor sannsynlighet. Og tror jeg kommer til å date/ være i godt forhold med menn på EGEN alder uansett. Når jeg er 40 tviler jeg på om jeg skulle trenge ta til takke med en på 60. slik er det også idag.

Når ble en på 50 en på 60 og en på 50 er faktisk bare 8 år eldre enn meg. Synes ikke alderen har noe å si. Begge guttene "mine" er muskuløse. Ikke at det har noe å si for min del da :) Liker alle kroppsformer :) Men muskuløs kan du være både som 50 og 25 åring :)

Gjest pandabjørnen
Skrevet

Fordi det er sannheten med noen modefikasjoner. ;) Er en grunn til at formen, styrken og hurtigheten til toppidrettsutøvere daler etter passerte 30 år. De har ikke lenger samme forutsettningene som før! Er vi ferdig nå med kverruleringen? :)

Kverulering og kverulering, dessverre så beskriver ikke du heller de fleste av den aldersgruppen som er under 30 så veldig godt. For her er det mange som har funnet en pc som arb.verktøy, hobby og resten av tiden benytter enkelte av dem foran tv'n og en god dose med noe godt å spise og drikke.

På min arb.plass så er det definitivt de over 40 som holder seg i best form, mange av de yngre er noe jeg vil si er rett og slett late, og gidder ikke gjøre noe mer enn hva de får beskjed om (eller hva får betalt for som de selv uttaler.....).

Det gjelder selvfølgelig ikke alle, men det gjør det heller ikke med den aldersgruppen du beskriver.

Selv har jeg passert 45, og jeg har absolutt ingen problemer med hverken lyst, evne eller å "stå i full giv akt". Men at slike ting forekommer oftere med økt alder, behøver en jo ikke akkurat være rakettforsker for å forstå. Mye av dette kan også ha med hvem en skal "tenne på", etter et langt liv sammen så er det heller ikke alle som har det største spenningsmomentet lenger når klærne til partneren faller......

Selvfølgelig gjelder ikke dette for alle (og heller ikke for min del), men en forklaring på hvorfor det ikke er like mye "aktivitet" på hjemmebasen er det jo absolutt. Og er det de som blir spurt og benyttet i en del av slike undersøkelser og forskninger, så forstår en jo også hvorfor noen av resultatene blir som de blir.

Forskning og statistikk har den egenskapen at en kan styre det litt i den retningen en ønsker, med tanke på hvem en spør, hvordan en stiller spørsmålene og hvilke resultater en egentlig ønsker å få. Derfor er det ofte også stor forskjell på resultatene i det samme emnet på forskjellige forskninger, avhengig av hvordan hele forskningen er gjennomført, og hvordan de behandler dataene de får inn.

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Så du påstår naturen har skapt menn slik at de får mer muskelmasse med alderen? .Btw, jeg er mye yngre enn 40 år . Hvorfor tror du jeg får brekninger av gamle menn?.Når jeg når 40 selv klarer jeg nok å være sammen med en på samnr alder. Før det? Ikke faen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...