Gå til innhold

Eldre menn og ereksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det at menn på 40+ ikke får penis like stiv som før, og kan ha problemer med ereksjonen?

Anonymous poster hash: 719c6...290
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på hvor lenge unna 40 de er da.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke problemer med min, og jeg er passert midten av 40

Anonymous poster hash: c6405...62b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir 49 i sommer jeg, og den fungerer slik den gjorde når jeg var 30 år! :herremann:

Anonymous poster hash: 2aeeb...625
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er veldig interessert i menn over 40 og deres peniser og seksualitet, kan du lese en del her. Konklusjonen er at det på mange måter går jevnt nedover fra 40 til 70, men det er jo ikke så veldig rart. Kroppen blir eldre, sånn er det bare.

http://www.klikk.no/helse/article493795.ece

Anonymous poster hash: a2de7...b69
Skrevet

Jeg er passert 50 og den har ikke endret seg siden jeg var 20, så her er det store variasjoner. Statistisk vil du sikker finne noen flere som sliter med ereksjon, jo eldre de blir, men ikke tro at men over 40 ikke får ståpikk og at dette er regelen!

• Liker 1
Skrevet

Tror de som sliter også sliter før de er førti. Har aldri merket noe på menn på 40 +.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer, og det kan være pinlig spesielt hvis damen som forårsaker det ser på deg med ertende blikk og viser at hun skjønner hva som har skjedd.

Anonymous poster hash: 651d1...91b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sex med en i 50-årene og der er det intet å si noe på ereksjonen. :sol: Det kan jo selvfølgelig også ha noe med hvor mye han tenner på. :lur:

Anonymous poster hash: 46f24...b6e
  • Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Har sex med en på 50 og en på 25, begge har like hard ståpikk ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten er straks 50 og jeg kan ikke på noen måte merke noe av dette ☺️ Alltid beredt!

Anonymous poster hash: 11428...e8a

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor vanlig er det at menn på 40+ ikke får penis like stiv som før, og kan ha problemer med ereksjonen?

Anonymous poster hash: 719c6...290

Eldre menn, 40+? :skratte:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gutter på 16-20 jo ståkuk av ei jente i ei trang bukse. Menn over 40 trenger litt mere opåvarming for å bli steinhard. Dette kjenner alle menn seg igjen. Da jeg var 16 var jeg en vandrende ståkuk, haha.:P

Anonymous poster hash: 152c8...049

Skrevet

Gutter på 16-20 jo ståkuk av ei jente i ei trang bukse. Menn over 40 trenger litt mere opåvarming for å bli steinhard. Dette kjenner alle menn seg igjen. Da jeg var 16 var jeg en vandrende ståkuk, haha. :P

Oppvarming og oppvarming, fru blom. Finnes nå en del lett antennelige voksne menn også. ;)

• Liker 2
Skrevet

Hadde en pasient på ca 80 år som hadde ereksjon og masturberte daglig. Så det er nok innmari individuelt gitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppvarming og oppvarming, fru blom. Finnes nå en del lett antennelige voksne menn også. ;)

Ja er selv kåt men pikken min står jo ikke 24/7 sånn som i ung alder. Men har ingen problem med å bli hard. Men det må litt mere tenning/stimulig for å bli så hard som i tenårene. Dette er jo noe alle med normal kunnsap vet. Kvinner blir kåtere med årene og menn er på topp i ung alder, og så synker det gradvis fra allerede i 25 årsalderen. Det betyr jo ikke at de trenger å slite med ereksjonen av den grunn:)

Skrevet

Ja er selv kåt men pikken min står jo ikke 24/7 sånn som i ung alder. Men har ingen problem med å bli hard. Men det må litt mere tenning/stimulig for å bli så hard som i tenårene. Dette er jo noe alle med normal kunnsap vet. Kvinner blir kåtere med årene og menn er på topp i ung alder, og så synker det gradvis fra allerede i 25 årsalderen. Det betyr jo ikke at de trenger å slite med ereksjonen av den grunn:)

Sånn er det for deg. Det gjelder nok ikke alle. :)

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det for deg. Det gjelder nok ikke alle. :)

Jo dette gjelder alle. Det er fordi hormonene herjer og testosteronnivået er på topp i ung alder. Er en grunn til at det kreves mere av menn å bygge muskler etter fylte 30 som i 18-års alder. Jeg bygget enormt mye muskler fra 18-30, men går tregere etter det.:) Er bare sånn naturen er. Men er storfornøyd over å ha litt mere kontroll på junior siden jeg blir hard når jeg selv ønsker det. Skjer bare ikke i tide å utide som i ung alder uten noen kontroll over pikken.:)

Skrevet

Jo dette gjelder alle. Det er fordi hormonene herjer og testosteronnivået er på topp i ung alder. Er en grunn til at det kreves mere av menn å bygge muskler etter fylte 30 som i 18-års alder. Jeg bygget enormt mye muskler fra 18-30, men går tregere etter det. :) Er bare sånn naturen er. Men er storfornøyd over å ha litt mere kontroll på junior siden jeg blir hard når jeg selv ønsker det. Skjer bare ikke i tide å utide som i ung alder uten noen kontroll over pikken. :)

Jeg skal la deg tro det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal la deg tro det.

Tom for ord? Jaja du visste nok at jeg hadde rett innerst inne.;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...