Gå til innhold

Hvordan klarer dere å skrive sitatene som andre har skrevet?


Charmina

Anbefalte innlegg

Må bare teste litt...Ble ganske feil i et innlegg her!

Det er en knapp som heter "siter" øverst til høyre i hvert innlegg. Trykk på den, så kommer det riktig frem. Da ser du også hvordan hvordan koden skal være hvis man siterer manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er en knapp som heter "siter" øverst til høyre i hvert innlegg. Trykk på den, så kommer det riktig frem. Da ser du også hvordan hvordan koden skal være hvis man siterer manuelt.

Jeg bare prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en knapp som heter "siter" øverst til høyre i hvert innlegg. Trykk på den, så kommer det riktig frem. Da ser du også hvordan hvordan koden skal være hvis man siterer manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det ikke inn i sånn fin firkant, og er det dere selv som skriver hvem som sa....

Det er en knapp som heter "siter" øverst til høyre i hvert innlegg. Trykk på den, så kommer det riktig frem. Da ser du også hvordan hvordan koden skal være hvis man siterer manuelt

Vi får se nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende du har "hake" på "deaktivere BBCode i dette innlegget". Fjern denne "haken" og forsøk igjen. Jeg fikk denne hjelpen av Kalorilla (må jo ikke ta æren selv! :-) ), se ellers under tema Søndagsengel? i øvelsesrommet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Skrevet: Lør Okt 23, 2004 18:07 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Poirot skrev:

Sitat:

du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote.

Går det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tiit skrev

Skrevet: Ons Okt 20, 2004 12:32    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

 

Det er en knapp som heter "siter" øverst til høyre i hvert innlegg. Trykk på den, så kommer det riktig frem. Da ser du også hvordan hvordan koden skal være hvis man siterer manuelt.

Måtte prøve jeg å....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trykk siterknappen øverst til høyre.

Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote.

Prøver jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trykk siterknappen øverst til høyre.

Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote.

testing testing 123.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk siterknappen øverst til høyre.

Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote

Får ikke til jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...