Charmina Skrevet 22. august 2004 #1 Del Skrevet 22. august 2004 Hjelp! Klør meg i hodet :klø: Hvordan klarer dere å få ned det de andre har skrevet for så å svare på dette?Jeg finner det ikke ut og trenger en god forklaring!Er temmelig grønn på data da :oops: Håper dere skjønner hva jeg mener?? Klems Charmina 81 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 22. august 2004 #2 Del Skrevet 22. august 2004 Hjelp! Klør meg i hodet :klø: Hvordan klarer dere å få ned det de andre har skrevet for så å svare på dette?Jeg finner det ikke ut og trenger en god forklaring!Er temmelig grønn på data da :oops: Håper dere skjønner hva jeg mener?? Klems Charmina 81 dager til termin Slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #3 Del Skrevet 22. august 2004 Trykk siterknappen øverst til høyre. Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 22. august 2004 Trykk siterknappen øverst til høyre. Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote. Tester bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. august 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 22. august 2004 Tusen takk for hjelpen - så greie dere er Klems Charmina 81 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 23. august 2004 #6 Del Skrevet 23. august 2004 Poirot skrev: Trykk siterknappen øverst til høyre. Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote. Måtte prøve jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 23. august 2004 #7 Del Skrevet 23. august 2004 Tusen takk for hjelpen - så greie dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 23. august 2004 #8 Del Skrevet 23. august 2004 Får ikke til jeg- blir bare "sitat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. august 2004 #9 Del Skrevet 23. august 2004 Etter at du har klikker på Quote og fått klammer på begge sider av sitetet, så setter du inn ="nick" i den første klammen. SLIK: Får ikke til jeg- blir bare "sitat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Lill Skrevet 24. august 2004 #10 Del Skrevet 24. august 2004 Trykk siterknappen øverst til høyre. Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote. Prøver litt, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 24. august 2004 #11 Del Skrevet 24. august 2004 Prøver litt' date=' jeg også [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 24. august 2004 #12 Del Skrevet 24. august 2004 Prøver litt' date=' jeg også [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunny Skrevet 30. august 2004 #13 Del Skrevet 30. august 2004 Trykk siterknappen øverst til høyre. Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote. genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 1. september 2004 #14 Del Skrevet 1. september 2004 "Charmina"skreiv dette: Klør meg i hodet :klø: Hvordan klarer dere å få ned det de andre har skrevet for så å svare på dette?...eg prøve å merke mitt innslag med en annan farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcia Skrevet 15. september 2004 #15 Del Skrevet 15. september 2004 Trykk siterknappen øverst til høyre. Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote. Må prøve jeg også. Marcia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcia Skrevet 15. september 2004 #16 Del Skrevet 15. september 2004 Trykk siterknappen øverst til høyre. Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote. Prøver litt til. Marcia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #17 Del Skrevet 16. september 2004 Poirot skrev: Trykk siterknappen øverst til høyre. Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote. prøve, prøve, prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #18 Del Skrevet 16. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. september 2004 #19 Del Skrevet 16. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bandula Skrevet 6. oktober 2004 #20 Del Skrevet 6. oktober 2004 Poirot skrev: Trykk siterknappen øverst til høyre. Eller du kan kopiere det du vil, lime det inn i eget innlegg, markere feltet og trykke Quote. Må bare teste litt...Ble ganske feil i et innlegg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå