Gå til innhold

Skravletråd November og Desember 2015

Sapphira

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på OUL! Så koselig å se sprellebaby i magen!  :rodmer:  Vi fikk også vite kjønn, så i desember kommer det altså eeeeeen..... *trommevirvel*       Liten gutt:babysmokk:

Alle tippet jente, men så er det altså en guttefis som gjemmer seg i mammas mage!  :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har vi vært på OUL! Så koselig å

se sprellebaby i magen!  :rodmer:  Vi fikk også vite kjønn, så i desember kommer det altså eeeeeen..... *trommevirvel*       Liten gutt:babysmokk:

Alle tippet jente, men så er det altså en guttefis som gjemmer seg i mammas mage!  :rodmer:

Åååh, gratulerer!! :D Så herlig det må være :) 2 dager igjen til min tur, kan nesten ikke vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, gratulerer!! :D Så herlig det må være :) 2 dager igjen til min tur, kan nesten ikke vente :)

Ja, det var kjempeherlig å se han for første gang! Og jordmor sa han vokste bra og at hjertet banket fint og at han så ut som en sunn og frisk gutt! Så deilig å høre!  :laugh: Jeg klarte nesten ikke å vente jeg heller, så jeg skjønner deg godt!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, imorra er det oul! Gleder meg vilt samtidig som jeg egentlig gruer meg litt! Er så følsom for tiden så kommer til å tute så fort jeg ser et levende vesen på skjermen 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, imorra er det oul! Gleder meg vilt samtidig som jeg egentlig gruer meg litt! Er så følsom for tiden så kommer til å tute så fort jeg ser et levende vesen på skjermen

Samme her! Blir spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er OUL overher, og alt ser ut som det skal med lille nurket! Ble flyttet en dag fram til 21. desember, også er det ei lita frøken som er inni der  :rodmer:  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beena

Da er OUL overher, og alt ser ut som det skal med lille nurket! Ble flyttet en dag fram til 21. desember, også er det ei lita frøken som er inni der  :rodmer:  :rodmer:

Gratulerer!! Ser ut som det blir mange flotte julegaver i denne tråden hehe  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beena

Jeg har ultralyd i morgen, gleder meg selvfølgelig, men virker som besteforeldre er mere spent på kjønn enn det jeg er. Er mest spent på hvordan lille har det i hula si. Har vokst veldig den siste uka, så blir spennende å se lille igjen  :rodmer: 

Har hatt en sånn rar følelse i magen som om jeg er konstant nervøs eller noe, lurer litt på om det er ubevisste ultralyd nerver eller babyen som tar plass  :vetikke: 

Vi har også sakte men sikkert begitt oss ut i barnevogn jungelen.. Det er ikke lett, jeg er visst veldig kravstor  :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Ser ut som det blir mange flotte julegaver i denne tråden hehe  :strix:

Tusen takk! Det blir det :D

Jeg har ultralyd i morgen, gleder meg selvfølgelig, men virker som besteforeldre er mere spent på kjønn enn det jeg er. Er mest spent på hvordan lille har det i hula si. Har vokst veldig den siste uka, så blir spennende å se lille igjen  :rodmer: 

Har hatt en sånn rar følelse i magen som om jeg er konstant nervøs eller noe, lurer litt på om det er ubevisste ultralyd nerver eller babyen som tar plass  :vetikke: 

Vi har også sakte men sikkert begitt oss ut i barnevogn jungelen.. Det er ikke lett, jeg er visst veldig kravstor  :fnise:  

Det går nok veldig bra! Jeg var også mest spent på hvordan ting stod til, å få vite kjønn ble bare en bonus :P Jeg var ikke så veldig nervøs siden det ikke var lenge siden sist jeg så lille, men spennende er det jo uansett!

Barnevogn har vi faktisk bestemt oss for allerede, det gikk overraskende fort! Her blir det Babyjogger City Elite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, så koselig! Gratulerer masse!  :babyjente:

Vi ble flyttet til 25. desember!  :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På OUL var det en sjenert liten tass som lå og vinket til oss :rodmer: Og etter at jordmor hadde dyttet rundt på magen klarte hun og få frem kjønnet, en frisk liten gutt som gjemmer seg i magen min :babysmokk: Termin ble bare flyttet på med en dag, men håper den kommer litt før. Har termin 15.12. Håper bare ikke det skjer oppi jula  :fnise: 

Gratulerer til dere som har vært på OUL og lykke til til dere andre som skal.

Og ja, det kom en tåre eller tre mens vi fikk se den lille :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med dere som har vært på UL :) Jeg gleder meg fryktelig til jeg skal, men det er ikke før om to uker. Jeg har jo fått såpass tett oppfølging allerede, så føler meg trygg på at alt er bra. Jeg er veldig spent på kjønn, har jo en gutt fra før, og føler at jeg godt kunne tenke meg en gutt til. For jeg "kan" jo det å være guttemamma, og det er veldig lite som trengs å kjøpes inn hvis vi får en gutt til. Ooog....jeg hater rosa, Hello Kitty og prinsesser. :fnise:

En annen ting er at barna må dele rom i noen år, og da kan det være greit med to av samme kjønn. Vi har en relativt liten enebolig som har en etasje pluss halvveis innredet kjeller. Eldstemann kan etter hvert flytte inn i soverom i kjelleren, men det blir nok ikke aktuelt på noen år enda. Det er kanskje litt dumt at de må dele rom, men vi ønsker ikke å flytte siden vi bor på et sted som er perfekt for barn. Barnehage og skoler rett ved, deilig hage og et godt stykke fra trafikkert vei.

Denne graviditeten føles ganske lik som den forrige, så jeg føler at det er en gutt. Mamma tror det er jente. Men, blir det ei jente så blir vi like glade for det, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På OUL var det en sjenert liten tass som lå og vinket til oss :rodmer: Og etter at jordmor hadde dyttet rundt på magen klarte hun og få frem kjønnet, en frisk liten gutt som gjemmer seg i magen min :babysmokk: Termin ble bare flyttet på med en dag, men håper den kommer litt før. Har termin 15.12. Håper bare ikke det skjer oppi jula  :fnise:

Gratulerer til dere som har vært på OUL og lykke til til dere andre som skal.

Og ja, det kom en tåre eller tre mens vi fikk se den lille :biggrin:

Ååå, gratulerer! :D Så herlig altså. Jeg håper også å slippe å feire jul på føden. I alle fall selve julaften :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at i det jeg får lagt opp pinnekjøttet ferdig på tallerken så kan vi bare ture ned på abc :P så hvis noen skulle se en dame i fødsel med en pinnekjøtt pinne i hver hånd på vei inn på abc så er det bare meg :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at i det jeg får lagt opp pinnekjøttet ferdig på tallerken så kan vi bare ture ned på abc :P så hvis noen skulle se en dame i fødsel med en pinnekjøtt pinne i hver hånd på vei inn på abc så er det bare meg :D

Hahahah! Jeg tar med ribba trur æ, evt riskremen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har cravet pinnekjøtt siden uke 6! Den ungen får ikke hindret meg i å spise det nei :P hvis noen kommer over pinnekjøtt i oslo/akershus let me know! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beena

Da har jeg også vært på ultralyd. Her var det en veldig rask og aktiv gutt som sparket som bare det! Jeg syntes det var litt vanskelig å skimte noen detaljer for han var så rask, men fikk tilslutt sett en liten ert mellom beina  :danse:  

Alt så veldig bra ut, er kjempe fornøyd! Har vært nervøs i ukesvis så nå håper jeg at jeg kan slappe av litt mer. Vi fikk også se et bilde av ansiktet til gutten vår der han gapte mot oss. Jordmoren syntes det var veldig gøy at vi fikk se lepper og alt, samboeren virket som han syntes det var spennende også, jeg syntes nå Lucifer kan være et passende navne forslag  :fnise: Håper jeg ikke fornærmer noen, men det var veldig spesielt.

Jeg både ser og føler meg mer gravid for hver dag, skummelt og spennende :D Kjent spark i en ukes tid nå, bare når jeg sitter i ro. Idag fikk jeg også Bbhugme ammeputa(kan brukes på veldig mange måter!) som jeg bestilte på mandag, den er super digg!!! Definitivt verdt pengene  :bolledeig: 

Ble også satt fram en hel uke på ultralyd så er 20+2(sånn ca. ihvertfall) idag og ny termin er 5. desember. Samboer var veldig fornøyd, han vil helst at ungen skal ut i november   :fnise: 

Endret av Beena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på ultralyd. Her var det en veldig rask og aktiv gutt som sparket som bare det! Jeg syntes det var litt vanskelig å skimte noen detaljer for han var så rask, men fikk tilslutt sett en liten ert mellom beina  :danse:  

Alt så veldig bra ut, er kjempe fornøyd! Har vært nervøs i ukesvis så nå håper jeg at jeg kan slappe av litt mer. Vi fikk også se et bilde av ansiktet til gutten vår der han gapte mot oss. Jordmoren syntes det var veldig gøy at vi fikk se lepper og alt, samboeren virket som han syntes det var spennende også, jeg syntes nå Lucifer kan være et passende navne forslag  :fnise: Håper jeg ikke fornærmer noen, men det var veldig spesielt.

Jeg både ser og føler meg mer gravid for hver dag, skummelt og spennende :D Kjent spark i en ukes tid nå, bare når jeg sitter i ro. Idag fikk jeg også Bbhugme ammeputa(kan brukes på veldig mange måter!) som jeg bestilte på mandag, den er super digg!!! Definitivt verdt pengene  :bolledeig: 

Ble også satt fram en hel uke på ultralyd så er 20+2(sånn ca. ihvertfall) idag og ny termin er 5. desember. Samboer var veldig fornøyd, han vil helst at ungen skal ut i november   :fnise: 

Gratulerer så masse, så bra at alt er fint med lille gutten deres :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...