Gå til innhold

Hva er turn-off på kvinner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som jeg traff spikeren ja, hønemor :)

Anonymous poster hash: 92c27...796

Mulig du traff den, men den bøyde seg og er helt ubrukelig!

Anonymous poster hash: 23c4a...fe5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt flat pannekakerumpe

Dårlige tenner

Lange hår som kommer ut fra føflekk i ansiktet

Japan-obsession

Anonymous poster hash: 0c9d7...d3c

Japan obsession?

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som jeg traff spikeren ja, hønemor :)

Den du svarer her er vel en mann, såvidt jeg har fått med meg.

Anonymous poster hash: 5f61e...920

AnonymBruker
Skrevet

Den du svarer her er vel en mann, såvidt jeg har fått med meg.

Anonymous poster hash: 5f61e...920

Korrekt

AnonymBruker
Skrevet

Påtegnende øyenbryn, ser så dumt ut, det ser ikke naturlig ut, bare merkelig. Mange ser ganske maskuline ut med det også, får transegrøssninger. Og gakk gakk lepper, æsj. Høne rumper ser også veldig merkelig ut. Turn off.

Jeg spør bare av nysgjerrighet. Hva er en hønerumpe?

Anonymous poster hash: 35142...b20

AnonymBruker
Skrevet

Påtegnende øyenbryn, ser så dumt ut, det ser ikke naturlig ut, bare merkelig. Mange ser ganske maskuline ut med det også, får transegrøssninger. Og gakk gakk lepper, æsj. Høne rumper ser også veldig merkelig ut. Turn off.

Gjest PetterPanne
Skrevet (endret)

Dette er en hønerumpe:

Z0IvV3oy.jpeg

Så jeg tror det er en rumpe som er helt flat, slik som vist på figuren over.

Endret av PetterPanne
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en hønerumpe:

Z0IvV3oy.jpeg

Så jeg tror det er en rumpe som er helt flat, slik som vist på figuren over.

Flat? Den stikker jo ut?

Anonymous poster hash: 0572f...ff3

Gjest PetterPanne
Skrevet

Flat? Den stikker jo ut?

Anonymous poster hash: 0572f...ff3

Her da? Vet ikke helt jeg, kanskje den ser litt flat ut? Hvis man ikke tar hensyn til fjær og sånt...

Rear-view-of-an-adult-male-Attwaters-pra

AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med en flat rumpe? Mange kan ikke noe for at de har det en gang.

Mange menn som har det og, men de ser jo ikke seg selv. :P

Norske damer er kontrollfreaker, sjefete og bedrevitende. Sure, kravstore, sutrete og bortskjemte.

Jeg kjenner til ei som er sånn. Vil faktisk kalle henne gal . Hun er samboer med en og de har snart to barn. Han er en sånn som trenger litt tid alene, men det får han ikke "lov" til. Han får ikke være med venner uten at det skal finregnes på tiden. Er han sammen med venner i 1 time og 26 minutter, skal HUN være sammen med venner i 1 time og 26 minutter. Han kan ikke være borte fra henne i mer enn maks 2 timer, ellers blir hun dritsur og sutrete, og skal "hevne" seg på ham ved å omtrent gi ham husarrest. Hun er 33 og han er 35 år. Jeg tror ikke det her er et forhold som kommer til å vare livet ut- hun tar slik jeg ser det, nesten livet av ham på den jævlige måten der. Han tør heller ikke si noe for da truer hun med både det ene og det andre.

Jeg synes det er synd at noen kvinner ødelegger for andre, for jeg er ikke sånn i det hele tatt. :glare:

Jeg synes at barneoppdragelse er for to stykker. 50/50 fordelt. Noe annet er tull. :glare:

Anonymous poster hash: 2748f...7ff
AnonymBruker
Skrevet

Ser at noen begynner å blande inn om man er nork eller utenlandsk...Helt bak mål, spør du meg, da det finnes så mange forskjellige norsske damer og svært mange forskjellige utenlandske damer ( les : resten av verden...)

En her nevnte at kompisene hans som var sammen emd utenlandske damer hadde ikke problemer, en det hadde de med norske damer. Hvis man skal grave litt her, kan det komme av at norske kvinner er mye mer likestilte enn utenlandske kvinner, så utenlandske kvinner finner seg i mer. Bare en tanke. Godt mulig noen norske damer er for sjefete og, at likestilingen går for langt, men alt i alt tror jeg det handler om personlighet og ikke hvor man kommer ifra.

Anonymous poster hash: c9450...41e
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med en flat rumpe? Mange kan ikke noe for at de har det en gang.

Mange menn som har det og, men de ser jo ikke seg selv. :P

Jeg kjenner til ei som er sånn. Vil faktisk kalle henne gal . Hun er samboer med en og de har snart to barn. Han er en sånn som trenger litt tid alene, men det får han ikke "lov" til. Han får ikke være med venner uten at det skal finregnes på tiden. Er han sammen med venner i 1 time og 26 minutter, skal HUN være sammen med venner i 1 time og 26 minutter. Han kan ikke være borte fra henne i mer enn maks 2 timer, ellers blir hun dritsur og sutrete, og skal "hevne" seg på ham ved å omtrent gi ham husarrest. Hun er 33 og han er 35 år. Jeg tror ikke det her er et forhold som kommer til å vare livet ut- hun tar slik jeg ser det, nesten livet av ham på den jævlige måten der. Han tør heller ikke si noe for da truer hun med både det ene og det andre.

Jeg synes det er synd at noen kvinner ødelegger for andre, for jeg er ikke sånn i det hele tatt. :glare:

Jeg synes at barneoppdragelse er for to stykker. 50/50 fordelt. Noe annet er tull. :glare:

Anonymous poster hash: 2748f...7ff

Her må jo mannen og ta et ansvar! Hvorfor lar han henne behandle han som en tøffel?

De er to i forholdet, så å bare skylde på henne blir feil, da han selv har et ansvar for hva han aksepterer og ikke. Å gå å baksnakke henne , er ikke noe bedre. Han burde stå opp for seg selv!

Skrevet

Å spille kostbar. Det kommer du ingen vei med, for en slik lek vil jeg ikke være med på.

AnonymBruker
Skrevet

Lav sosial IQ.

Anonymous poster hash: 8e103...17c
AnonymBruker
Skrevet

Lav sosial IQ.

Anonymous poster hash: 8e103...17c
AnonymBruker
Skrevet

Turn off med kvinner er:

bortskjemt, sur, alltid ha viljen sin, ikke gidder å trene, lat, spiser usunt ofte, kvinner som sier de valgte meg pga høyde eller kropp(vil ikke være et objekt), kverrulere på alt mulig, dramaqueens, jenter som skal leve av mine penger.. Hun trenger ikke tjene godt eller være rik, men hun må ha et sunt forhold til penger. Ikke forvente at jeg kjøper alt til henne osv. Dette er bare noen av tingene da jeg er på jobb enda.:)

Anonymous poster hash: b046a...1d6

AnonymBruker
Skrevet

Turn off med kvinner er:

bortskjemt, sur, alltid ha viljen sin, ikke gidder å trene, lat, spiser usunt ofte, kvinner som sier de valgte meg pga høyde eller kropp(vil ikke være et objekt), kverrulere på alt mulig, dramaqueens, jenter som skal leve av mine penger.. Hun trenger ikke tjene godt eller være rik, men hun må ha et sunt forhold til penger. Ikke forvente at jeg kjøper alt til henne osv. Dette er bare noen av tingene da jeg er på jobb enda. :)

Anonymous poster hash: b046a...1d6

Ser at mange skriver sur, dramaqueens..., men er det ikke litt bra med damer som og kan vise sånne sider?

Gi motstand, ikke bare smile til alt?

Jeg er dame, men vil ha en mann som og kan vise flere sider av seg selv, ikke bare den "glade" versjonen, som det ser ut som de fleste kun vil ha. Da blir man jo aldri ordentliug kjent og man mangler substans.

AnonymBruker
Skrevet

Ser at mange skriver sur, dramaqueens..., men er det ikke litt bra med damer som og kan vise sånne sider?

Gi motstand, ikke bare smile til alt?

Jeg er dame, men vil ha en mann som og kan vise flere sider av seg selv, ikke bare den "glade" versjonen, som det ser ut som de fleste kun vil ha. Da blir man jo aldri ordentliug kjent og man mangler substans.

Er vel snakk om damer som er kronisk sure og kjipe, der ingenting er bra nok.

Anonymous poster hash: 7a211...cdf

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel negative egenskaper generelt, og er mye felles for menn og kvinner der.

Men ting som jeg har bemerket meg hos permanent single kvinner;

- Krangling over irrasjonelle ting. En kvinne som ikke har så mye viktig gående i livet sitt og derfor ser sitt snitt til å skape drama (spenning) ved å ta opp og kverulere om ting som virkelig ikke er verdt ens energi. Eller starte en tråd på KG ang. et problem de fleste ikke bruker 5 min på.

- Selvrettferdighet. Hun leste "Eat Pray Love" og har nå kommet til konklusjonen at hun ikke er lykkelig fordi hun ikke tenker nok på seg selv og sitt eget beste. Resultatet er at hennes behov (en mann som lytter til hennes problemer, tar kamper for henne og engasjerer seg i hennes vennekrets) står i første rekke mens hans behov havner et sted langt ned på listen ("Sex nå igjen? Det er min kropp og jeg bestemmer. Alt annet er et overgrep").

- Uvillighet til å ta selvkritikk. En mann kommer som et oppussingsobjekt - never mind at han ikke rydder, lager mat eller har en god jobb, disse tingene skal hun få has på når et forhold er etablert.

Hun er derimot en totalpakke som han bare kan våge å rokke ved - takler du ikke mine ekstra kilo eller sladring, too bad - ta meg som jeg er, forandrer meg ikke for noen!

Kvinner er selvsagt generelt ikke kjipe. Men de med egenskapene nevnt over sliter naturligvis litt med å finne seg, eller holde på, en bra mann. Eller ta det til seg når gitte sider blir nevnt ;)

Anonymous poster hash: f8352...e3c

"Sex nå igjen? Det er min kropp og jeg bestemmer. Alt annet er et overgrep"

Ja og hvorfor skal hun ikke bestemme over sin egen kropp? Av og til må man faktisk ta seg en runk, forhold eller ei.

Anonymous poster hash: f3756...0b2

AnonymBruker
Skrevet

Sure, sjefete, sipping, kravstore, egoistiske,superfeminister, trengende, grådige, gjerrige og at de ikke evner å oppdra barn. Innbilsk, dårlig selvinnsikt, kontrollerende og norsk!

Trist å tenke på de stakkars utenlandske damene som ender opp med folk som deg....

Anonymous poster hash: f3756...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...