Gå til innhold

Hva er turn-off på kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her kommer en klassiker: si en ting og gjøre noe annet. Det har forresten vært en gjenganger i noen tråder her, og er ikke bestemt til noe spesifikt kjønn. Men jenter som gjør sånt står til 0 i kurs hos meg, i hvert fall.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel negative egenskaper generelt, og er mye felles for menn og kvinner der.

Men ting som jeg har bemerket meg hos permanent single kvinner;

- Krangling over irrasjonelle ting. En kvinne som ikke har så mye viktig gående i livet sitt og derfor ser sitt snitt til å skape drama (spenning) ved å ta opp og kverulere om ting som virkelig ikke er verdt ens energi. Eller starte en tråd på KG ang. et problem de fleste ikke bruker 5 min på.

- Selvrettferdighet. Hun leste "Eat Pray Love" og har nå kommet til konklusjonen at hun ikke er lykkelig fordi hun ikke tenker nok på seg selv og sitt eget beste. Resultatet er at hennes behov (en mann som lytter til hennes problemer, tar kamper for henne og engasjerer seg i hennes vennekrets) står i første rekke mens hans behov havner et sted langt ned på listen ("Sex nå igjen? Det er min kropp og jeg bestemmer. Alt annet er et overgrep").

- Uvillighet til å ta selvkritikk. En mann kommer som et oppussingsobjekt - never mind at han ikke rydder, lager mat eller har en god jobb, disse tingene skal hun få has på når et forhold er etablert.

Hun er derimot en totalpakke som han bare kan våge å rokke ved - takler du ikke mine ekstra kilo eller sladring, too bad - ta meg som jeg er, forandrer meg ikke for noen!

Kvinner er selvsagt generelt ikke kjipe. Men de med egenskapene nevnt over sliter naturligvis litt med å finne seg, eller holde på, en bra mann. Eller ta det til seg når gitte sider blir nevnt ;)

Anonymous poster hash: f8352...e3c

Trist at du tok denne som anonym, et av de beste innleggene her inne jeg har lest.

Anonymous poster hash: 23c4a...fe5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sure, sjefete, sipping, kravstore, egoistiske,superfeminister, trengende, grådige, gjerrige og at de ikke evner å oppdra barn. Innbilsk, dårlig selvinnsikt, kontrollerende og norsk!

Skrevet

Sure, sjefete, sipping, kravstore, egoistiske,superfeminister, trengende, grådige, gjerrige og at de ikke evner å oppdra barn. Innbilsk, dårlig selvinnsikt, kontrollerende og norsk!

"Og norsk"?

• Liker 7
Skrevet

Hva legger dere mannfolk i at kvinner er maskuline egentlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en følelse av at endel refererer til sine ekser her...

Anonymous poster hash: c9450...41e
  • Liker 7
Skrevet

Selv om det kan være mye negativitet mot oss, og litt kjipt å lese, så er det ( iallfall for meg ) bra å lese. Setter pris på tråder som dette, fordi jeg er i en fase i livet mitt hvor jeg har begynt å bli mye mer bevisst på meg selv. Så da er det ekstra interessant med slike tråder, slik at jeg kan bli ennå mer bevisst.

Helt enig med Becka her!

Noen ganger trenger vi å høre hva andre ser på som negativt for å bli enda mer bevisst på oss selv og våre gode og dårlige egenskaper.

AnonymBruker
Skrevet

"Og norsk"?

Norske damer er kjipe. Stort sett ALLE er det jeg synes er turn-off på damer!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med Becka her!

Noen ganger trenger vi å høre hva andre ser på som negativt for å bli enda mer bevisst på oss selv og våre gode og dårlige egenskaper.

Ja, så er det det å ta det til seg også da og ikke begynne å argumentere. For det er I hvert fall turn-off!

AnonymBruker
Skrevet

Helt flat pannekakerumpe

Dårlige tenner

Lange hår som kommer ut fra føflekk i ansiktet

Japan-obsession

Anonymous poster hash: 0c9d7...d3c

Hva er Japan obsession?

Anonymous poster hash: 13586...f88

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Dette er flaut. Jeg har faktisk aldri likt norske damer.

Anonymous poster hash: f6180...b93

AnonymBruker
Skrevet

De gjør det vanskelig for oss ja.

AnonymBruker
Skrevet

De gjør det vanskelig for oss ja.

Thailand neste da? Eller, dere har vel allerede vært der.

Anonymous poster hash: 5f61e...920

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Thailand neste da? Eller, dere har vel allerede vært der.

Har en italiensk skjønnhet og synes det er helt fantastisk.

Så kan dere norske damer rote rundt I søpla I innvandrermiljøene og se hvor flott dere får det da, med det synet de har på damer!

Serves you good, haha. Da tar det ikke lang tid før dere skjønner hvor kjipe dere har vært med norske menn.

Og hva er galt med Thailand?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg for min del tenner overhodet ikke på thaidamer, eller damer fra de landene der. Dessuten, jeg nekter å sette meg på samme fly som gamle griser som må hente seg en dame fra det området fordi de ikke får noe annet.

Edit: selv om man kan si at damer er sånn og sånn, må man huske på at det tross alt er snakk om individer. Og, ved bare å skylde på alt og alle lurer man egentlig seg selv.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så kan dere norske damer rote rundt I søpla I innvandrermiljøene og se hvor flott dere får det da, med det synet de har på damer!

Serves you good, haha. Da tar det ikke lang tid før dere skjønner hvor kjipe dere har vært med norske menn.

Det store flertallet av norske damer er gift/samboer/kjæreste med norske menn.

Selv har jeg vært gift med en norsk mann i mange år.

• Liker 3
Skrevet

Alle slags løgner og parfyme av alle slag. Missbruk, manier...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En tom lommebok

Anonymous poster hash: c4578...3fd
Gjest Castielz
Skrevet

1. Graviditet, fyssj!

2. Har barn! Ugh!

3. Er arrogant, brenn!

Skrevet

gratulerer med å ha funnet kjærligheten med en fantastisk kvinne!! :)

men... unnskyld om jeg misforstår, men det er lett å få inntrykk av at du mener utenlandske kvinner er generelt flotte, mens utenlandske menn er søppel?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...