AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Ja, jeg gjorde det. Jeg lagde en mottråd. Men hensikten denne gangen er ikke for å fortelle hvor kjipe kvinner er. Men i håp om at noen kvinner kan se hva menn føler er turn-off. Jeg syns den andre tråden var veldig lærerik for min del. Derfor håper jeg menn kan bidra her med hva de syns er turn-off på kvinner. Kan vel si hva jeg syns er turnoff. Det er hovedsaklig når en jente absolutt må ha vilja si og oppfører seg deretter. At hun gang på gang insisterer på at hun har rett og er fastlåst i sine meninger. Hygiene, utseende og slikt bryr jeg meg ikke om, fordi de fleste oppegående jenter tar godt vare på seg selv. Men personligheten derimot, der er det mange som forfaller. Anonymous poster hash: 44110...1ca
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 At hun er en kvinne. Jeg foretrekker menn. Hilsen heterofil kvinne Anonymous poster hash: c0b4c...448 2
Gjest Lille-pus Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Nå heter det vel fremdeles at noe er turn-off ved, og ikke på. - bare slik at den uhyre irriterende feilen er rettet opp i 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Nå heter det vel fremdeles at noe er turn-off ved, og ikke på. - bare slik at den uhyre irriterende feilen er rettet opp i Hei hei, jeg skulle kopiere den andre tråden. Ser nå at jeg bommet fordi det skulle vært turn- off og ikke turn-off. Men ok godt poeng, skal ta det til meg Anonymous poster hash: 44110...1ca
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Det er vel negative egenskaper generelt, og er mye felles for menn og kvinner der. Men ting som jeg har bemerket meg hos permanent single kvinner; - Krangling over irrasjonelle ting. En kvinne som ikke har så mye viktig gående i livet sitt og derfor ser sitt snitt til å skape drama (spenning) ved å ta opp og kverulere om ting som virkelig ikke er verdt ens energi. Eller starte en tråd på KG ang. et problem de fleste ikke bruker 5 min på. - Selvrettferdighet. Hun leste "Eat Pray Love" og har nå kommet til konklusjonen at hun ikke er lykkelig fordi hun ikke tenker nok på seg selv og sitt eget beste. Resultatet er at hennes behov (en mann som lytter til hennes problemer, tar kamper for henne og engasjerer seg i hennes vennekrets) står i første rekke mens hans behov havner et sted langt ned på listen ("Sex nå igjen? Det er min kropp og jeg bestemmer. Alt annet er et overgrep"). - Uvillighet til å ta selvkritikk. En mann kommer som et oppussingsobjekt - never mind at han ikke rydder, lager mat eller har en god jobb, disse tingene skal hun få has på når et forhold er etablert. Hun er derimot en totalpakke som han bare kan våge å rokke ved - takler du ikke mine ekstra kilo eller sladring, too bad - ta meg som jeg er, forandrer meg ikke for noen! Kvinner er selvsagt generelt ikke kjipe. Men de med egenskapene nevnt over sliter naturligvis litt med å finne seg, eller holde på, en bra mann. Eller ta det til seg når gitte sider blir nevnt Anonymous poster hash: f8352...e3c 12
Gjest Kili Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 (endret) - De som er maktsyke - De som bare skal krangle, syte, og kjefte - De som må ha viljen sin ellers blir de sur. - Sure og grettne kvinner. - De som klager over alt som har med menn å gjøre. Alt menn gjør er feil, alle menn er drittsekker hvis de har opplevd en drittsekk osv.. -De som oppfører seg horete. - De som er sjalu over alt mulig. Det er det jeg kommer på. Endret 12. april 2015 av Kili
Gjest made4u Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Manglende intelligens og kort hår for min del.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Ja, jeg gjorde det. Jeg lagde en mottråd. Men hensikten denne gangen er ikke for å fortelle hvor kjipe kvinner er. Men i håp om at noen kvinner kan se hva menn føler er turn-off. Anonymous poster hash: 44110...1ca Dette har vi da fått se i mange tråder før. F.eks. denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=746426 Anonymous poster hash: 5f61e...920 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Dette har vi da fått se i mange tråder før. F.eks. denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=746426 Anonymous poster hash: 5f61e...920 Beklager, jeg skal huske det til nestegang å bruke søkefunksjonen og heller dytte tråder opp. Anonymous poster hash: 44110...1ca
Gjest Mythic Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Mottråder og negativt fokus....gahhh! Hadde vært forfriskende med en hva-er-bra-med-kvinner/menn-tråd en gang.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #11 Skrevet 12. april 2015 Ja, jeg gjorde det. Jeg lagde en mottråd. Men hensikten denne gangen er ikke for å fortelle hvor kjipe kvinner er. Men i håp om at noen kvinner kan se hva menn føler er turn-off. Jeg syns den andre tråden var veldig lærerik for min del. Derfor håper jeg menn kan bidra her med hva de syns er turn-off på kvinner. Kan vel si hva jeg syns er turnoff. Det er hovedsaklig når en jente absolutt må ha vilja si og oppfører seg deretter. At hun gang på gang insisterer på at hun har rett og er fastlåst i sine meninger. Hygiene, utseende og slikt bryr jeg meg ikke om, fordi de fleste oppegående jenter tar godt vare på seg selv. Men personligheten derimot, der er det mange som forfaller. Anonymous poster hash: 44110...1ca Hva med personligheten er det du ikke liker da? eller er det bare at hun har en personlighet som er problemet? Anonymous poster hash: 336c0...ec8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #12 Skrevet 12. april 2015 Hva med personligheten er det du ikke liker da? eller er det bare at hun har en personlighet som er problemet? Anonymous poster hash: 336c0...ec8 Det er mangel på fundamentale kvaliteter som omtanke, omsorg for andre, evne til å ofre seg for andre, breddekunnskap om forskjellige ting, evne til å resonnere dypt rent logisk, evne til å ha en lidenskap som hun brenner for, evne til å tenke utenfor boksen, evne til å tørre være mer direkte i sin kommunikasjon. Nå sier jeg ikke at alle damer mangler alt det der, men lister opp enkelte ting ved personligheten deres som er turn off. Sier ikke at en dame skal ha alt det heller, men skorter det for mye så blir det skikkelig turn off. Det jeg lurer på da er hva vedkomne har drevet med i sine 20+ år på denne jorden, om de ikke har klart å utvikle seg til å bli mer interessante og verdensvante kvinner. Og det er også endel som ikke har fundamentale egenskaper som omsorg. Da tenker jeg bare "Neste". Så kort fortalt, det er personligheten hennes som er problemet. Eller mangel på den. Anonymous poster hash: 44110...1ca
Becka Skrevet 13. april 2015 #13 Skrevet 13. april 2015 Selv om det kan være mye negativitet mot oss, og litt kjipt å lese, så er det ( iallfall for meg ) bra å lese. Setter pris på tråder som dette, fordi jeg er i en fase i livet mitt hvor jeg har begynt å bli mye mer bevisst på meg selv. Så da er det ekstra interessant med slike tråder, slik at jeg kan bli ennå mer bevisst. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #14 Skrevet 13. april 2015 Usikkerhet Redd for alt Må spørre KG om jeg er noe å samle på Skjønner ikke enkel logikk Dårlig ordforråd Manglende empati Sko str over 39 Over 180cm høy Under 160cm høy Enhver av disse kan i seg selv være #dealbreakere, med mindre noe desto viktigere balanserer vektskåla da! Anonymous poster hash: 40242...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #15 Skrevet 13. april 2015 Helt flat pannekakerumpe Dårlige tenner Lange hår som kommer ut fra føflekk i ansiktet Japan-obsessionAnonymous poster hash: 0c9d7...d3c 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #16 Skrevet 13. april 2015 Selv om det kan være mye negativitet mot oss, og litt kjipt å lese, så er det ( iallfall for meg ) bra å lese. Setter pris på tråder som dette, fordi jeg er i en fase i livet mitt hvor jeg har begynt å bli mye mer bevisst på meg selv. Så da er det ekstra interessant med slike tråder, slik at jeg kan bli ennå mer bevisst. Helt enig, jeg gjør det samme :-)Anonymous poster hash: 9f48c...d4f
Gjest gjestvest Skrevet 13. april 2015 #17 Skrevet 13. april 2015 (endret) Helt flat pannekakerumpe Dårlige tenner Lange hår som kommer ut fra føflekk i ansiktet Japan-obsessionAnonymous poster hash: 0c9d7...d3c Er det galt å være flatrumpa troll også nå? Endret 13. april 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #18 Skrevet 13. april 2015 Er det galt å være flatrumpa troll å nå? Ja dette er jo en tråd om hva hver enkelt synes er turn off. Så hvorfor du spør om det vet jeg ikke? Anonymous poster hash: e180a...34d 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #19 Skrevet 13. april 2015 Ja dette er jo en tråd om hva hver enkelt synes er turn off. Så hvorfor du spør om det vet jeg ikke? Anonymous poster hash: e180a...34d Er du dum eller later du bare som Anonymous poster hash: e4275...af6 1
Gjest gjestvest Skrevet 13. april 2015 #20 Skrevet 13. april 2015 Ja dette er jo en tråd om hva hver enkelt synes er turn off. Så hvorfor du spør om det vet jeg ikke? Anonymous poster hash: e180a...34d Gud så dårlig humør folk er i. Til deg: Det var humoristisk sagt. Fordi vedkommende ga beskrivelse av en flatrumpet troll. Chear up.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå