kaffemor Skrevet 10. september 2015 Forfatter #881 Del Skrevet 10. september 2015 Anbefaler fysio ellee manuellterapeut, helst med spesialisering på bekken, om ikke kiropraktoren din har det! For bekkenløsning er ganske unikt sammenlignet med andre muskel/skjelettplager. Håper du får hjelp med det! Takk for tips! Skal definitivt sjekke det ut. Kiropraktoren min var på ferie Hun er på ferie frem til samme uken som jeg opprinnelig har time. Jeg skal til jordmor på tirsdag, kanskje jeg kan høre med henne? Hun får vel mange spørsmål om det, og vet kanskje om en manuellterapeut eller to i byen som har spesialisering på bekken. Vet du om man kan få henvisning til sånt, eller må man gå privat? Den er på VHS ja! Og nå på youtube. Hekling av teppe er ikke vanskelig - jeg er helt nybegynner selv. Med litt hjelp av youtube klarer du det fint, og fordelen med lappeteppe er jo at så fort du har lært å hekle en lapp eller to er det jo bare å gjenta! Hååper bekkenet ditt blir bedre, det høres helt forferdelig ut! Jeg har kjent noen antydninger selv, men heldigvis ikke ordentlig vondt - bare nok til å få en liten aha-opplevelse. Håper du kan få hjelp! Og du? Gled deg til i morgen!! Åååh Jaaa jeg så såvidt inne i boka di at din UL gikk fint Så utrolig gøy Jeg gleder meg veldig, men er også sjukt nervøs Tenk hvis det ikke er noen mageboer der inne da? Hva om det bare er.. Luft? Jeg har en veldig hyggelig fastlege som bryr seg om gravide. Føler meg ivaretatt der. Kan sende deg pm med navnet om du vil? Din lege virker litt fjern. Tusen takk Jeg har dessverre akkurat byttet fastlege, så jeg får ikke lov til å bytte før om en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. september 2015 Forfatter #882 Del Skrevet 10. september 2015 Om alt går fint på UL i morgen tenkte jeg å flytte dagboka mi og bytte navn . Milepæl! Noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. september 2015 #883 Del Skrevet 10. september 2015 Spør jordmor, hun vet garantert! Og om hun ikke kan henvise selv (for å få det under helsetrygdeordningen) så skal hun kunne sende melding til legen din og få henvisning for deg Krysser fingrene for morgendagen! Du kan enten sende en melding til meg eller en av de andre i moderatorteamet, eller legge inn en tråd om det på Ris og ros! Endre navn på dagboken kan du gjøre selv, da går du til førsteinnlegget og redigerer det i full editor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 10. september 2015 #884 Del Skrevet 10. september 2015 UL i morgen blir stas Alt er nok helt fint! Skal pappaen være med? Samboeren min hadde stor glede av å være med. Snakket om ultralyden i dagesvis etterpå, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 10. september 2015 #885 Del Skrevet 10. september 2015 Masse masse lykke til i morgen Gleder meg til å høre om resultatet Forventer bildebevis på gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. september 2015 Forfatter #886 Del Skrevet 10. september 2015 Spør jordmor, hun vet garantert! Og om hun ikke kan henvise selv (for å få det under helsetrygdeordningen) så skal hun kunne sende melding til legen din og få henvisning for deg Krysser fingrene for morgendagen! Du kan enten sende en melding til meg eller en av de andre i moderatorteamet, eller legge inn en tråd om det på Ris og ros! Endre navn på dagboken kan du gjøre selv, da går du til førsteinnlegget og redigerer det i full editor Takk Tekola Jeg er glad jeg har deg her inne i boka! Forhåpentligvis sender jeg deg en pm i morgen ang flytting av den UL i morgen blir stas Alt er nok helt fint! Skal pappaen være med? Samboeren min hadde stor glede av å være med. Snakket om ultralyden i dagesvis etterpå, hehe. Han skal være med ja Han gleder seg masse! Masse masse lykke til i morgen Gleder meg til å høre om resultatet Forventer bildebevis på gruppa Tusen takk Sommerfugler i magen! Hvordan skal jeg klare å få sove i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 10. september 2015 #887 Del Skrevet 10. september 2015 Lykke til i morgen! Mauellterapeut kan du gå til uten henvisning, men allikevel kun betale egenandel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. september 2015 #888 Del Skrevet 11. september 2015 I dag er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 11. september 2015 Forfatter #889 Del Skrevet 11. september 2015 8 timer til UL Jeg er så spent og nervøs samtidig som jeg gleder meg utrolig masse!! Åååh la alt stå bra til med mageboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 11. september 2015 #890 Del Skrevet 11. september 2015 Er helt naturlig å være nervøs for at noe er galt, men jeg er sikker på at alt er bra Gleder meg til du forteller om hvordan det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. september 2015 #891 Del Skrevet 11. september 2015 Og så så sent på dagen! Lykke til! Håper timene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. september 2015 #892 Del Skrevet 11. september 2015 Å så spennende med UL, det er helt magisk å se den lille! Og helt enig med resten her, det bekkenet må du få gjort noe med umiddelbart! Husk at du skal være gravid i mange måneder til, og det er ikke stas hverken å bli sengeliggende halve svangerskapet eller å få kroniske bekkenplager senere. Jeg har god erfaring med kiropraktor, men jeg hadde aldri problemer med å stå/gå (bortsett fra de første par skrittene etter å ha ligget), og jeg var mye lenger på vei da det begynte å bli skikkelig vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. september 2015 #893 Del Skrevet 11. september 2015 Lykke til etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 11. september 2015 Forfatter #894 Del Skrevet 11. september 2015 Alt fint med mageboer!!! Jeg er like langt på vei som jeg trodde, 11+6! Veldig deilig egentlig, og ikke bli satt noe tilbake Baby så helt frisk ut. Lå og sov da så var helt rolig Legen drev å dytta bort på magen min og da ble det mer aktivitet :D men sovna fort igjen når hun sluttet med det Hjertet slo 173 slag i minuttet. Ååh dette var gøy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. september 2015 #895 Del Skrevet 11. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. september 2015 #896 Del Skrevet 11. september 2015 Ååh, stas! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 11. september 2015 Forfatter #897 Del Skrevet 11. september 2015 Tusen takk dere Jeg er helt slått ut jeg nå Vært så mange følelser i sving i dag og dagene før, så nå er jeg helt pompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 11. september 2015 #898 Del Skrevet 11. september 2015 Fikk du bilde? Så bra at alt så fint ut! Dette blir spennende å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BeKind Skrevet 11. september 2015 #899 Del Skrevet 11. september 2015 :strix: Ååh, for en gladnyhet kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 11. september 2015 #900 Del Skrevet 11. september 2015 Så bra at ultralyden gikk bra Nå kan du puste lettet ut over at alt er bra og bare slappe av framover og glede deg til OUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå