Gå til innhold

Hva tenker gutter/menn om jenter som har hatt trekant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Stinky

Kunne aldri vært gift/samboer med ei tøsejente. Det gjør meg bare fysisk kvalm. Men å ja noe å tømme seg i når man bare vil knulle så går det greit. Ei som skal være mor til mine barn må ha en god rollemodell og være "ordentlig".:)

Anonymous poster hash: 8a9a4...dec

Mens det må ikke du som far?

Hva tilsier at ei dame er et dårlig forbilde pga seksuell fortid?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens det må ikke du som far?

Hva tilsier at ei dame er et dårlig forbilde pga seksuell fortid?

Jeg kunne ikke vært mer enig med Stinky, snakk om dobbeltmoral. Du skal bare ha ei kvinne du kan tømme deg i, hun er dermed tøs og uskikket som mor, mens du er skikket som far?? For noe tøv. Med din ordbruk og meninger så er du i såfall en tøsebukk og uskikket som far! Kom deg i hvertfall ut av glasshuset før du kaster stein.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri vært gift/samboer med ei tøsejente. Det gjør meg bare fysisk kvalm. Men å ja noe å tømme seg i når man bare vil knulle så går det greit. Ei som skal være mor til mine barn må ha en god rollemodell og være "ordentlig".:)Anonymous poster hash: 8a9a4...dec

Jeg mistenker at dette her er troll. Ingen er så dumme og dobbeltmoralske.

Jeg var ung og gav etter for min ex sitt mas og ønske om trekant. Men uansett om det hadde vært mitt ønske og initiativ så hadde jeg ikke vært en tøsejente. Fullt mulig å være ordentlig og en god rollemodell selv om man har hatt en fortid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt trekant 3 ganger og de mennene jeg har sagt dette til blir bare positivt overrasket :)

Selvsagt! De vil fremstå som tolerante og hyggelig menn. De veit nå at de har kontakt med ei frisinnet dame som deler med godbitene og de ser sitt snitt til et hyggelig bekjentskap.

Det er mulig de rynker litt mer på nesa om vi snakker om bryllupsmarsj, barn og huslån.

Damer kan godt hygge seg med kurderen de møtte i strandbaren på ferie i Tyrkia. Men å etablere noe fast er de muligens ikke så klar for med Muhammad.

Samme sak

Anonymous poster hash: 6677d...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri vært gift/samboer med ei tøsejente. Det gjør meg bare fysisk kvalm. Men å ja noe å tømme seg i når man bare vil knulle så går det greit. Ei som skal være mor til mine barn må ha en god rollemodell og være "ordentlig". :)

Anonymous poster hash: 8a9a4...dec

Er du en ekte person? Håper får din skyld av du bare er et troll ;)

Anonymous poster hash: 7feaf...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt! De vil fremstå som tolerante og hyggelig menn. De veit nå at de har kontakt med ei frisinnet dame som deler med godbitene og de ser sitt snitt til et hyggelig bekjentskap.

Det er mulig de rynker litt mer på nesa om vi snakker om bryllupsmarsj, barn og huslån.

Damer kan godt hygge seg med kurderen de møtte i strandbaren på ferie i Tyrkia. Men å etablere noe fast er de muligens ikke så klar for med Muhammad.

Samme sak

Anonymous poster hash: 6677d...dae

Hehe ja de vil knulle tyrkere på charterferie, men ikke faen om de vil gifte seg med han. Dobbeltmoral back in your face.;) Menn med verdiene sine i behold vil aldri ha ei løssluppen kone til å bære frem hans avkom. Sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 8a9a4...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" menn vil ha trekant med to damer, men "ingen" menn vil gifte seg og få barn med "ei sånn ei". Og gifte menn klager på at "kjerringa er så dårlig i senga" at de må kjøpe seksuelle tjenester eller finne en villig elskerinne på si'. Menn får de kvinnene de fortjener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" menn vil ha trekant med to damer, men "ingen" menn vil gifte seg og få barn med "ei sånn ei". Og gifte menn klager på at "kjerringa er så dårlig i senga" at de må kjøpe seksuelle tjenester eller finne en villig elskerinne på si'. Menn får de kvinnene de fortjener.

Du glemte også de mennene som gifter seg med damer som før var "sånne jenter", men disse jentene "er ikke sånn lenger" og har lukket sine bein. Før kunne hun ta den i toern uten forpliktelse, men har blitt en "gjenfødt jomfru" og tar kun sex i misjonærstillingen. En gang i uka vel å merke, etter at mannen har støvsugd huset.

Anonymous poster hash: b3c6a...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en ekte person? Håper får din skyld av du bare er et troll ;)

Anonymous poster hash: 7feaf...abe

Er bare en ærlig sjel som sier det som er sant.;) Hvorfor vil ikke kvinner gifte seg med bad-boys eller få barn med disse? Blir akkurat det samme med løssluppne kvinner. Ja vi knuller de når vi er kåte i fylla, men ikke faen om vi vil ha et langvarig seriøst forhold med henne eller involvere barn med noe sånn. Løse kvinner er og blir tømmestasjoner. Folk er mere kritisk når de skal finne en livsledsager. Dette er fakta. Dessuten burde sånne damer forbli singel sånn at single menn som er kåt i fylla har noe å tømme seg i.:)

Anonymous poster hash: 8a9a4...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en ærlig sjel som sier det som er sant. ;) Hvorfor vil ikke kvinner gifte seg med bad-boys eller få barn med disse? Blir akkurat det samme med løssluppne kvinner. Ja vi knuller de når vi er kåte i fylla, men ikke faen om vi vil ha et langvarig seriøst forhold med henne eller involvere barn med noe sånn. Løse kvinner er og blir tømmestasjoner. Folk er mere kritisk når de skal finne en livsledsager. Dette er fakta. Dessuten burde sånne damer forbli singel sånn at single menn som er kåt i fylla har noe å tømme seg i. :)

Anonymous poster hash: 8a9a4...dec

Den eneste grunnen til at dere slår dere til ro med menn som ikke er badboys, er fordi dere ikke er av interesse for disse lenger og ikke like attraktive som dere en gang var. Hvis en dame kunne temmet en badboy hadde hun for evig vært fornøyd. Blir våt i musa gang på gang, og han gir henne tryggheten hun fortjener.

Er så morsomt åssen damer får opp øynene i 30+ årene, når de gutta som de før kunne få oppmerksomheten til, ikke lenger er der. Det er da de får panikk og gifter seg med Bernt-Ronny, ingeniøren fra vestlandet.

Anonymous poster hash: b3c6a...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen menn syns at det er turnoff.

Å joda. Men det kommer ofte an på om det var FFM eller MMF. MMF er ofte mer sluty i noen menns hoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke følt meg komfortabel hvis en jente jeg var sammen med hadde hatt trekant før.

Men kanskje litt stein i glasshus. Har igjort det en gang, og da var jeg russ. Det var med to jenter fra Stavanger området. Oppskrytt spør du meg 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste grunnen til at dere slår dere til ro med menn som ikke er badboys, er fordi dere ikke er av interesse for disse lenger og ikke like attraktive som dere en gang var. Hvis en dame kunne temmet en badboy hadde hun for evig vært fornøyd. Blir våt i musa gang på gang, og han gir henne tryggheten hun fortjener.

Er så morsomt åssen damer får opp øynene i 30+ årene, når de gutta som de før kunne få oppmerksomheten til, ikke lenger er der. Det er da de får panikk og gifter seg med Bernt-Ronny, ingeniøren fra vestlandet.

Anonymous poster hash: b3c6a...80d

Det der gjelder jo bare for jenter som er skada da, som går i den samme fellen gang på gang.

Anonymous poster hash: 7feaf...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt redd for hva folk tenker om dette.. Gjorde det når jeg var ganske ung med kjæresten og en venninne. Dette kom frem under en samtale med en god venn som jeg har en greie med, og han virket så overrasket, og lo litt av det.

Er egentlig en ganske ordentlig jente, som kun har hatt sex med 2 personer (inkludert han), og er litt bekymret for hva den latteren betydde, og om han ser helt annerledes på meg nå..

Så hva tenker dere, virker dette slutty/ turnoff?

Anonymous poster hash: 4c068...339

Har alltid hatt den tanken om at de som gjør det må bare gjøre det om de føler for det. Og aldri hatt noen fordommer rundt det.

Helt til jeg hørte om min nåværende kjæreste sine tidligere erfaringer.

På et år ca pulte hun 20 mennesker og var med på en trekant, eller den ble avbrutt da det plutselig virket som at den andre jenten tente mer på kjæresten min enn på mannen sin. Og hun dro derfor fra dem for at det ikke skulle ødelegge noe.

Når hun var i tenårene holdt hun på med stoff og mye alkohol (også frem til hun fikk perioden med å ligge rundt) da var hun sammen med en som så gjerne ville ha firkant. Hun sa nei gang på gang helt til hun var godt skjenket og motvillig ble med på det.

Hun angrer så på dette i ettertid og når sant skal sies ble jeg kvalm av det hele. Finne ut av at hun ble pult av ikke bare en menn 2 menn etter hverandre samme kvelden(ikke samtidig) og hun krevde heller ikke at de brukte kondom...

Men har gått over nå men blir fortsatt dårlig av tanken på dette... 3-kant med en annen jente er greit i forhold.

Hun slet med dårlig selvtillit før samt at hun var oppmerksomhetssyk. Hun gjorde alt for at folk skulle like henne og da mener jeg alt. I tillegg drev hun med stoff som svekket sansene og hjernen hennes, så hun har selv sagt det at hadde det ikke vært for de psykiske problemene samt at hun hadde holdt på med dritt hadde det aldri skjedd.

Nå har vi vært sammen lenge og hun har sluttet med stoff. Endelig funnet en som liker henne for den ekte henne og det elsker hun meg over alt på denne jord for. Så tenk deg om 2 ganger før du lar deg bli med på trekant eller 4 kant. Det er ikke verdt det med mindre du virkelig har lyst til det.

Anonymous poster hash: 949c4...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...