Gå til innhold

panikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hyperemisis og er i perioder innlagt på sykehus. Får IV og lever på næringsdrikker,er undervektig. Inatt våknet jeg med mageknip og diare og fikk panikk for fødselen. Når jeg takler en runde på do så dårlig(helt knust),hvordan blir da en fødsel?? Kan jeg be om keisersnitt på bakgrunn av hyperremisis? Har kastet opp all mat i 7 mnd (siden positiv test)

Anonymous poster hash: ab69a...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hyperemisis og er i perioder innlagt på sykehus. Får IV og lever på næringsdrikker,er undervektig. Inatt våknet jeg med mageknip og diare og fikk panikk for fødselen. Når jeg takler en runde på do så dårlig(helt knust),hvordan blir da en fødsel?? Kan jeg be om keisersnitt på bakgrunn av hyperremisis? Har kastet opp all mat i 7 mnd (siden positiv test)

Anonymous poster hash: ab69a...5b6

Dytt..

Anonymous poster hash: ab69a...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Uten å ha født vanlig selv ville jeg ikke anbefalt ks. Hadde jeg kjempe god opplevelse med selve snittet, men du blir veldig øite felksibel lenge etterpå. Jeg ville heller født vanlig med epidural. Selv lå jeg i rier og aktiv fødsel i ca 12 timer, fikk epidural etter ca 2 timer og det var himmelsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør i hyperemesis gruppen på facebook om noen har fått det der. Tviler på det. Noen virker som de har blitt igangsatt, men de er strenge på det også.

Anonymous poster hash: ea1cb...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke grunnlag. Jeg hadde hyperemesis gjennom hele svangerskapet og var som deg mye på sykehus. Spurte jm om mulighet for ks fordi jeg var ung, veldig redd for å føde, og kunne ikke se for meg hvordan den slappe kroppen skulle klare det. Men hun sa det ikke var et alternativ med mindre det var tungtveiende psykiske årsaker eller man hadde hatt kompliserte fødsler før osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...