Linnea27 Skrevet 13. februar 2019 #401 Del Skrevet 13. februar 2019 11 hours ago, BearMama said: Ble faktisk mye mer rippet etter fødsel enn jeg var før jeg ble gravid 😬 Men derfor jeg fjernet bildet fordi jeg innså at det ikke ble helt riktig. Jeg synes i hvert fall at du var kjempefin! Bra jobbet, det der kommer ikke gratis. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 13. februar 2019 #402 Del Skrevet 13. februar 2019 30 minutter siden, Linnea27 skrev: Jeg synes i hvert fall at du var kjempefin! Bra jobbet, det der kommer ikke gratis. Takk for det 😊 Hyggeligere å høre enn «syk» 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #403 Del Skrevet 13. februar 2019 43 minutter siden, BearMama skrev: Takk for det 😊 Hyggeligere å høre enn «syk» 😅 Syk skriver bare de som er misunnelige. Sikkert bare en som sliter med å gå ned selv og som bare MÅTTE komme med noe piss😊 Anonymkode: 9f92f...da0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 13. februar 2019 #404 Del Skrevet 13. februar 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syk skriver bare de som er misunnelige. Sikkert bare en som sliter med å gå ned selv og som bare MÅTTE komme med noe piss😊 Anonymkode: 9f92f...da0 🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 16. februar 2019 #405 Del Skrevet 16. februar 2019 På 13.2.2019 den 20.16, BearMama skrev: 🌸 @BearMama du er så sinnsykt flott og jeg skal innrømme at jeg beundrer deg for mye ut i fra hva jeg har lest på forumet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 16. februar 2019 #406 Del Skrevet 16. februar 2019 18 minutter siden, Mariángel skrev: @BearMama du er så sinnsykt flott og jeg skal innrømme at jeg beundrer deg for mye ut i fra hva jeg har lest på forumet Oj! Tusen takk. Det var veldig hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 21. februar 2019 #407 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) På 29.6.2017 den 9.46, agnesbjercke skrev: Flauuuut.. Før 87 kg - Etter 80 kg. Sitter fast på 80 så må nok kutte ned enda mer nå etterhvert som kiloene går nedover. Målet er ned ca 10 kg til. Sånn 70-72 er ideelt for meg:) update : før bilde var forrige gang jeg tok grep. Nå trener jeg ikke like tungt, da jeg så meg litt blind på musklene. Er kraftig bygd. Veier nå 76kg. Så har ikke gått ned så mye mer. Planen er fortsatt 70-72 kg. Men vekten stagnerer selvsagt etterhvert som musklene bygges Men er ennå på god vei føler jeg. Det har endelig blitt gøy og lett å trene hver dag 😄 hadde ikke noe bilde uten klær men ser selv tydelig forskjell på lår og midje. Det siste bilde i klær er to år etter barn nr 3, så det tar tid men det er verdt det tilslutt Endret 21. februar 2019 av agnesbjercke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 21. februar 2019 #408 Del Skrevet 21. februar 2019 4 timer siden, agnesbjercke skrev: update : før bilde var forrige gang jeg tok grep. Nå trener jeg ikke like tungt, da jeg så meg litt blind på musklene. Er kraftig bygd. Veier nå 76kg. Så har ikke gått ned så mye mer. Planen er fortsatt 70-72 kg. Men vekten stagnerer selvsagt etterhvert som musklene bygges Men er ennå på god vei føler jeg. Det har endelig blitt gøy og lett å trene hver dag 😄 hadde ikke noe bilde uten klær men ser selv tydelig forskjell på lår og midje. Det siste bilde i klær er to år etter barn nr 3, så det tar tid men det er verdt det tilslutt Utrolig bra! Ville ikke fokusert på vekten. Du ser slank og sterk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 21. februar 2019 #409 Del Skrevet 21. februar 2019 5 timer siden, BearMama skrev: Utrolig bra! Ville ikke fokusert på vekten. Du ser slank og sterk ut! Takk! Neida er sant det. Det er absolutt ikke noe hovedfokus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #410 Del Skrevet 11. august Denne tråden er gammel, men fant et par bilder av meg selv tatt for ett år siden. Dro på meg samme bikinien i dag og tok et par bilder. Har trent i et år nå. I snitt tre dager per uke. Jogging og lett styrke. Ser dere forskjell? Jeg tror at jeg gjør det. Venstre er før. Høyre er etter. Sorry rot 😅 Anonymkode: df176...31d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #411 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Denne tråden er gammel, men fant et par bilder av meg selv tatt for ett år siden. Dro på meg samme bikinien i dag og tok et par bilder. Har trent i et år nå. I snitt tre dager per uke. Jogging og lett styrke. Ser dere forskjell? Jeg tror at jeg gjør det. Venstre er før. Høyre er etter. Sorry rot 😅 Anonymkode: df176...31d Gøy at du blåser liv i tråden! Ja, jeg ser forskjell på mage/midje, rumpe og hofte. Du er smalere, strammere og mer fit, mer fit form om en kan si det. Bra jobba!! Merker du god forskjell på kondisjon og styrke? Anonymkode: c9a9a...0e8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #412 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gøy at du blåser liv i tråden! Ja, jeg ser forskjell på mage/midje, rumpe og hofte. Du er smalere, strammere og mer fit, mer fit form om en kan si det. Bra jobba!! Merker du god forskjell på kondisjon og styrke? Anonymkode: c9a9a...0e8 Ja, jeg merker forskjell. Tar omtrent dobbelt så mye i vekt (apparater) som jeg gjorde da jeg begynte. Både armer og ben. Har ikke som mål å få store muskler, så jeg jogger 5 kilometer på mølle før hver økt med vekter. Det går lettere å løpe nå også. Har gått opp én kilo siden i fjor. Er 51 år gammel hvis det har noe å si 😊 Anonymkode: df176...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #413 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 11.55): Ja, jeg merker forskjell. Tar omtrent dobbelt så mye i vekt (apparater) som jeg gjorde da jeg begynte. Både armer og ben. Har ikke som mål å få store muskler, så jeg jogger 5 kilometer på mølle før hver økt med vekter. Det går lettere å løpe nå også. Har gått opp én kilo siden i fjor. Er 51 år gammel hvis det har noe å si 😊 Anonymkode: df176...31d Utrolig imponerende at du har doblet vektene på apparatene på ett år. Merkes ikke det med at du har mer muskler og strammere i armer og skuldre og? Det vises på bein og midje👍💪🏻💪🏻👍 Anonymkode: c9a9a...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #414 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utrolig imponerende at du har doblet vektene på apparatene på ett år. Merkes ikke det med at du har mer muskler og strammere i armer og skuldre og? Det vises på bein og midje👍💪🏻💪🏻👍 Anonymkode: c9a9a...0e8 Jo, armene er strammere - men jeg har aldri flekset i speilet før (inntil i går 😂). Veldig vanskelig å ta selfie av armene også. Deilig å komme i form. Har slitt med spiseforstyrrelser i mange år, og plutselig dukker det opp muskler på kroppen jeg aldri har sett før selv da jeg veide over 10 kilo mindre. Det gir jo en liten boost og forståelse av at man ikke nødvendigvis blir tjukkere av å gå opp i vekt. Jeg har kun jogget/løpt tidligere, og begynte med styrke da jeg ble 50. Like greit at jeg ventet alle disse årene, for da er det bedring jeg ser og ikke forfall 😅 Men mine "glemte muskler" er triceps. Så jeg har begynt med øvelser der nå. Klarer latterlig lav vekt. Regner med det kommer seg etter hvert 😅 Anonymkode: df176...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #415 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jo, armene er strammere - men jeg har aldri flekset i speilet før (inntil i går 😂). Veldig vanskelig å ta selfie av armene også. Deilig å komme i form. Har slitt med spiseforstyrrelser i mange år, og plutselig dukker det opp muskler på kroppen jeg aldri har sett før selv da jeg veide over 10 kilo mindre. Det gir jo en liten boost og forståelse av at man ikke nødvendigvis blir tjukkere av å gå opp i vekt. Jeg har kun jogget/løpt tidligere, og begynte med styrke da jeg ble 50. Like greit at jeg ventet alle disse årene, for da er det bedring jeg ser og ikke forfall 😅 Men mine "glemte muskler" er triceps. Så jeg har begynt med øvelser der nå. Klarer latterlig lav vekt. Regner med det kommer seg etter hvert 😅 Anonymkode: df176...31d Spennende å høre om du merker god fremgang på triceps fremover. Det gjør du sikkert😊 synd du ikke har flekset armer før nå, for du hadde sikkert sett god forskjell om du hadde hatt gammelt bilde og nå. Vistes det bra når du flekset nå da? Ett år er ikke så lenge, så er inspirerende å høre at du har så gode resultater så fort mtp hvor mye du kan løfte på apparatene nå ift før. Anonymkode: c9a9a...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #416 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 17.28): Jo, armene er strammere - men jeg har aldri flekset i speilet før (inntil i går 😂). Veldig vanskelig å ta selfie av armene også. Deilig å komme i form. Har slitt med spiseforstyrrelser i mange år, og plutselig dukker det opp muskler på kroppen jeg aldri har sett før selv da jeg veide over 10 kilo mindre. Det gir jo en liten boost og forståelse av at man ikke nødvendigvis blir tjukkere av å gå opp i vekt. Jeg har kun jogget/løpt tidligere, og begynte med styrke da jeg ble 50. Like greit at jeg ventet alle disse årene, for da er det bedring jeg ser og ikke forfall 😅 Men mine "glemte muskler" er triceps. Så jeg har begynt med øvelser der nå. Klarer latterlig lav vekt. Regner med det kommer seg etter hvert 😅 Anonymkode: df176...31d Kjempebra hvilke øvelser gjør du for armer :)? Anonymkode: 29e1f...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #417 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 7.10): Kjempebra hvilke øvelser gjør du for armer :)? Anonymkode: 29e1f...4ec Spent på å høre… Anonymkode: c9a9a...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #418 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Spent på å høre… Anonymkode: c9a9a...0e8 Er ikke noe å vente i spenning for. Inntil jeg har vært på trening igjen, så vet jeg ikke hva øvelsene heter. Jeg må sjekke apparatene i så fall 🤪 Anonymkode: df176...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå