Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Med "alle" mente jeg moderne konspirasjoner, som:

* antivaksinasjonspropaganda

* 9-11

* at bankenes utlånspolicy er en konspirasjon

* Sandy hook

* Chemtrails

Etter en stund med meningsløs diskusjon mot enkelte konspirasjonsteoretikere blir en noe opprådd over den totale mangelen på

Kaller du det følgende "bare en konspirasjonteori også"?

(linkene under gjelder samme sak)

http://steigan.no/2015/05/28/en-ufattelig-sammensvergelse/

http://www.dagbladet.no/2015/05/25/nyheter/utenriks/banker/valutahandel/okonomisk_kriminalitet/39341046/

Steigan har gravd godt i dette, så artikkelen er vel verdt en titt (han forklarer om eierskap på kryss og tvers).

Naive sauer som får med seg disse nyhetene legger de fort i glemmeboka til fordel for søppelunderholdning på nett og tv, så sånn sett får det lite betydning til tross for bøter på 40 mrd kroner.

Hvilken gigantindustri svindel og bedrag er.

Man kan jo håpe at det sakte men sikkert får opp for litt flere, at bankene driver ren kriminell virksomhet.

Endret av slask
  • Liker 1
Skrevet

Kaller du det følgende "bare en konspirasjonteori også"?

(linkene under gjelder samme sak)

http://steigan.no/2015/05/28/en-ufattelig-sammensvergelse/

http://www.dagbladet.no/2015/05/25/nyheter/utenriks/banker/valutahandel/okonomisk_kriminalitet/39341046/

Steigan har gravd godt i dette, så artikkelen er vel verdt en titt (han forklarer om eierskap på kryss og tvers).

Naive sauer som får med seg disse nyhetene legger de fort i glemmeboka til fordel for søppelunderholdning på nett og tv, så sånn sett får det lite betydning til tross for bøter på 40 mrd kroner.

Hvilken gigantindustri svindel og bedrag er.

Man kan jo håpe at det sakte men sikkert får opp for litt flere, at bankene driver ren kriminell virksomhet.

Slask, problemet ditt er at du rett og slett ikke er smart nok til å skjønne hvor håpløst dumme og urealistiske teoriene dine er, og tydeligvis har du ikke intelligens nok til å forstå akkurat hvor lav intelligensen din faktisk er. Du er som en fargeblind person som tror grønn og oransje er samme farge, men der du feiler klarer resten av oss lett å se forskjell på epler og appelsiner.

Grunnen til at det er få som tror på tullet ditt er ikke fordi det kun er de smarteste som evner å se det. Nei, det er fordi det kun er en liten elite av de aller dummeste som tror på dette og samtidig tror forståelsen deres bygger på kunskap og intelligens. Du driter deg så jævlig ut, og du er ikke klar over det en gang!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Slask, problemet ditt er at du rett og slett ikke er smart nok til å skjønne hvor håpløst dumme og urealistiske teoriene dine er, og tydeligvis har du ikke intelligens nok til å forstå akkurat hvor lav intelligensen din faktisk er. Du er som en fargeblind person som tror grønn og oransje er samme farge, men der du feiler klarer resten av oss lett å se forskjell på epler og appelsiner.

Grunnen til at det er få som tror på tullet ditt er ikke fordi det kun er de smarteste som evner å se det. Nei, det er fordi det kun er en liten elite av de aller dummeste som tror på dette og samtidig tror forståelsen deres bygger på kunskap og intelligens. Du driter deg så jævlig ut, og du er ikke klar over det en gang!

Du hoppet over å kommentere innlegget du siterte.

Du kaller "oss" "for en elite av de aller dummeste", men artiklene viser at en virkelig elite godter seg med våre penger i en gigantisk ukultur hvor svindel er hverdagen. Alt for mange blåøyde, tydeligvis deg deriblant, lar dette passere uten problemer.

Jeg gjentar - du er blåøyd og tilstreber med holdningen jeg leser ut av meldingene dine at du fronter denne blåøydheten videre mot andre. Les artiklene fra Dagbladet og Steigan om du ikke skjønner hva jeg mener. Du gadd vel ikke se på dem.

Endret av slask
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kaller "oss" "for en elite av de aller dummeste", men artiklene viser at en virkelig elite godter seg med våre penger i en gigantisk ukultur hvor svindel er hverdagen. Alt for mange blåøyde, tydeligvis deg deriblant, lar dette passere uten problemer.

Jeg gjentar - du er blåøyd og tilstreber med holdningen jeg leser ut av meldingene dine at du fronter denne blåøydheten videre mot andre. Les artiklene fra Dagbladet og Steigan om du ikke skjønner hva jeg mener. Du gadde vel ikke se på dem.

Ikke spor av, Slask.

Du skulle vel strengt tatt vise til noe som indikerer at chemtrails forekommer?

Foreløpig har du ikke en gang kommet i nærheten.

Jeg er (egentlig ikke så) spent på hva du kommer opp med......

Anonymous poster hash: e3a4c...129

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjentar - du er blåøyd og tilstreber med holdningen jeg leser ut av meldingene dine at du fronter denne blåøydheten videre mot andre. Les artiklene fra Dagbladet og Steigan om du ikke skjønner hva jeg mener. Du gadd vel ikke se på dem.

De som bedriver svindel her er personene som skriver artikler, postet videoer og holder "dere" i gang. Hvor mye penger er det ikke i konspirasjonslitteraturen? Forfatterne ler hele veien til banken.

Det eneste er at det ikke er så imponerende gjort å lure dere. Jeg vedder på at jeg kunne mekket sammen en video og teori ut i fra ingenting og allikevel fått enkelte til å svelge agn, synke og snøre.

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

• Liker 1
Skrevet

De som bedriver svindel her er personene som skriver artikler, postet videoer og holder "dere" i gang. Hvor mye penger er det ikke i konspirasjonslitteraturen? Forfatterne ler hele veien til banken.

Det eneste er at det ikke er så imponerende gjort å lure dere. Jeg vedder på at jeg kunne mekket sammen en video og teori ut i fra ingenting og allikevel fått enkelte til å svelge agn, synke og snøre.

Anonymous poster hash: 00bc5...fc9

Har du noen eksempler som støtter det du sier?

Du ser ut til å være forvirret ang. begrepet konspirasjon.

"Konspirasjonslitteraturen"? Noen eksempler på denne litteraturen og på at forfatterne ler hele veien til banken ?

Prøv forresten å finne ut hvor mange konspirasjonsteorier som viste seg å stemme?

(altså var det konspirasjoner slik folk mistenkte. Historien er fulle av sånt).

Selv om jeg også lar meg avspore så gjelder denne tråden geoengineering / chemtrails vs contrails og derfor linker jeg til de som er best på å etterforske dette på dugnad, men hvor miljøet likevel er stort.

Linkene i startinnlegget er oppdatert og de to "møtevideoene" er essensielle i saken.

Skrevet

Bart Sibrel, David Percy og Richard Hoagland er gode eksempler på folk som profiterer på å selge konspirasjonteorier til godtroende fjols.

Skrevet (endret)

Bart Sibrel, David Percy og Richard Hoagland er gode eksempler på folk som profiterer på å selge konspirasjonteorier til godtroende fjols.

Det første navnet virket kjent og google ga svaret på hvorfor - Moon landing hoax.

De andre har jeg aldri hørt om.

Tror du det kan være noen som tjener penger på faktiske konspirasjoner også?

Alt tyder på det og da snakker vi virkelig store penger. Derfor bør alle som ser muligheten bruke tid på å avsløre dem.

Så i stil med bankkartell-saken som Steigan nettopp skrev om og Dagbladet likeså, så har sånt forekommet i stort antall verden over og vil fortsette fordi verdens korrupte har små problemer med å fortsette å lure mennesker på høyt nivå.

(med høyt nivå mener jeg at hele systemer i samfunnet er rigget på juks og falskt grunnlag. Et eksempel fra over there er tvungen inntektskatt, som det har vist seg å ikke eksistere noen lov som backer opp.

Income Tax Myths - There's just no law requiring you to pay...

Proof that Paying Federal Income Tax is Voluntary

IRS fraud!! No Law requiring Americans to pay Income Taxes on their Labor!

(IRS er skattevesenet. Kan det sies klarere enn i videoen)

https://www.youtube.com/watch?v=AdStd8w35XQ

(når landets ledelse har fabrikkert opplysninger for å innføre inntektskatt uten et lovverk å basere det på, hva annet skal man tro kan ha skjedd?)

33 Conspiracy Theories That Turned Out To Be True, What Every Person Should Know…

http://www.infowars.com/33-conspiracy-theories-that-turned-out-to-be-true-what-every-person-should-know/

List of proven conspiracies, January 1, 2007

http://conspiraciesthatweretrue.blogspot.no/2007/01/list-of-proven-conspiracies-from.html

Endret av slask
Skrevet

Ja, selvfølgelig er det folk som tjener på å utføre konspirasjoner. Fks price fixing og slikt. En konspirasjon er jo ikke annet enn 20 eller flere personer som går sammen om å utføre kriminelle handlinger, så utvilsomet er det mange som tjener på konspirasjoner. Problemet ditt er dog at dette ikke betyr at alle påstander om konspirasjoner er sanne. Det at man kan tjene penger på kriminalitet betyr ikke at alle er kriminelle av den grunn. Så det at mange profiterer på konspirasjoner betyr ikke at chemtrails ikke er ren fantasi.

• Liker 1
Skrevet

Hør her, tenk over hvor feil du fks tok med hi-bypass engine. Hadde du vært lur hadde du gjort en skikkelig research FØR du brakte det på banen som argument. Med andre ord, en intelligent person ville ha funnet ut av at det var tull før de hardnakket poster det. Bør ikke det faktum få en liten bjelle til å ringe et sted der oppe i pappen?
  • Liker 2
Skrevet

Så det at mange profiterer på konspirasjoner betyr ikke at chemtrails ikke er ren fantasi.

Så sant så sant, men det har jeg vel ikke påstått.

Dessuten, ikke noe av dette avkrefter chemtrails eller geoengineering om du vil.

Hør her, tenk over hvor feil du fks tok med hi-bypass engine. Hadde du vært lur hadde du gjort en skikkelig research FØR du brakte det på banen som argument. Med andre ord, en intelligent person ville ha funnet ut av at det var tull før de hardnakket poster det. Bør ikke det faktum få en liten bjelle til å ringe et sted der oppe i pappen?

Hør her selv. At du tolker påstander og motargumenter som at jeg tok feil får være din konklusjon.

De tekniske forklaringene som ble dratt frem innebar at "contrails ikke var mulig med high bypass turbofan motor" og "contrails rarely occurs...".

Jeg kan ikke bevise at det stemmer 100%, men at den type forbedring/endring av motorkonstruksjonen over mange år må ha gjort at contrails må oppstå mye sjeldnere enn motorene tidligere stod for.

Dokumentasjon fra himmelen viser det motsatte, at contrails (eg. chemtrails) er blitt av mye mer vedvarende karakter (persistent c__trail). Spraystripene henger jo lenger mens teknologien/motorkonstruksjonen tilsier at det skulle bli vesentlig mindre.

Den som gidder å sjekke ekspertmøtet (videolink i tilleggsinfo 2 i startinnlegget i denne tråden) vil skjønne mer om hva som foregår. Det folka i dette innleggspanelet forklarer er ganske oppklarende for uvitende og tvilere.

Skrevet (endret)

Har du noen eksempler som støtter det du sier?

Du ser ut til å være forvirret ang. begrepet konspirasjon.

"Konspirasjonslitteraturen"? Noen eksempler på denne litteraturen og på at forfatterne ler hele veien til banken ?

Prøv forresten å finne ut hvor mange konspirasjonsteorier som viste seg å stemme?

(altså var det konspirasjoner slik folk mistenkte. Historien er fulle av sånt).

Selv om jeg også lar meg avspore så gjelder denne tråden geoengineering / chemtrails vs contrails og derfor linker jeg til de som er best på å etterforske dette på dugnad, men hvor miljøet likevel er stort.

Linkene i startinnlegget er oppdatert og de to "møtevideoene" er essensielle i saken.

Javel, så historien er full av konspirasjonsteorier som har vist seg å være ekte konspirasjoner?

Ikke en eneste, absolutt ikke en eneste av alle de forvrøvlete konspirasjonsidiotiene fra nyhetsspeilet og andre "truther"-sites ha vist seg å holde vann!!

Ikke een!!!

Eller, du kan jo linke til en video eller to som viser at jeg tar feil! :blomst::blomst::blomst:

Endret av Sir Winston
Skrevet

Javel, så historien er full av konspirasjonsteorier som har vist seg å være ekte konspirasjoner?

Ikke en eneste, absolutt ikke en eneste av alle de forvrøvlete konspirasjonsidiotiene fra nyhetsspeilet og andre "truther"-sites ha vist seg å holde vann!!

Ikke een!!!

Eller, du kan jo linke til en video eller to som viser at jeg tar feil! :blomst::blomst::blomst:

Nå tror jeg ikke noen klarer å overbevise deg om noe som helst uten å få slengt "vrøvl!" tilbake.

Skrevet

Nå tror jeg ikke noen klarer å overbevise deg om noe som helst uten å få slengt "vrøvl!" tilbake.

Joda, I'm nothing if not open-minded.

Kom med en link eller tre som viser noe som først ble betraktet som konspirasjonsteori og som deretter beviselig viste seg å være en ekte konspirasjon.

Kan vel ikke være så vanskelig, du sa jo at historien er full av sånne saker. :blomst:

Skrevet (endret)

Kom med en link eller tre som viser noe som først ble betraktet som konspirasjonsteori og som deretter beviselig viste seg å være en ekte konspirasjon.

Kan vel ikke være så vanskelig, du sa jo at historien er full av sånne saker. :blomst:

Overså du linkene med vilje eller er du immun mot dem?

Eller forventer du at sånt skal være autentisert av myndighetene før du godkjenner dem?

Melding 488

Endret av slask
Skrevet

Overså du linkene med vilje eller er du immun mot dem?

Eller forventer du at sånt skal være autentisert av myndighetene før du godkjenner dem?

Melding 488

Jammen lille slasken, du må jo forsøke å lese det jeg skriver, og også gjerne prøve å forstå spørsmålet.

Jeg ber deg om å vise meg en - tre konkrete konspirasjons-teorier, som har versert en stund på sites som nyhetsspeilet, som folk flest har avfeiet som konspirasjonsvrøvl, og som deretter har vist seg, og har blitt anerkjent av ikke bare myndighetene men også folk flest, å være genuine, dokumenterte konspirasjoner.

Jeg gidder ikke lese dine idiot-linker med lister over all slags konspirasjoner fra før Kristi tid og opp igjennom tidene.

Nevn, med dine egne ord, en to - tre kjente konspirasjonsteorier som har blitt anerkjent som virkelige konspirasjoner.

For å være helt sikker: Jeg vil ikke ha enda en youtubelink, eller link til oversikter over alle mulige konspirasjonsteorier osv.

Jeg vil ha 2 - 3 eksempler, fra din egen munn, på dokumentert avslørte konspirasjoner som man først avfeide som konspirasjonsteorier.

Klarer du det??

Skrevet

Jammen lille slasken, du må jo forsøke å lese det jeg skriver, og også gjerne prøve å forstå spørsmålet.

Jeg ber deg om å vise meg en - tre konkrete konspirasjons-teorier, som har versert en stund på sites som nyhetsspeilet, som folk flest har avfeiet som konspirasjonsvrøvl, og som deretter har vist seg, og har blitt anerkjent av ikke bare myndighetene men også folk flest, å være genuine, dokumenterte konspirasjoner.

Jeg gidder ikke lese dine idiot-linker med lister over all slags konspirasjoner fra før Kristi tid og opp igjennom tidene.

Nevn, med dine egne ord, en to - tre kjente konspirasjonsteorier som har blitt anerkjent som virkelige konspirasjoner.

For å være helt sikker: Jeg vil ikke ha enda en youtubelink, eller link til oversikter over alle mulige konspirasjonsteorier osv.

Jeg vil ha 2 - 3 eksempler, fra din egen munn, på dokumentert avslørte konspirasjoner som man først avfeide som konspirasjonsteorier.

Klarer du det??

Du er jammen morsom.

Konspirasjonsteoriene skal være anerkjent og dokumentert av myndigheter og folk flest.

Hvordan skal noe kunne anerkjennes av folk flest på dokumenterbare måte?

Hvordan skal sånt slippe gjennom media?

Du stiller krav i dette som du trolig ikke har stilt til deg selv i løpet av hele livet.

I så fall hadde du oppdaget at store deler av systemet du styres av er korrupt styrt lureri.

Har du egenhendig studert lovverket så du vet at du faktisk må betale skatt?

Har du sjekket at lovmakerne har jurisdiksjon over deg eller bare godtar du lovene fordi de fleste lover og regler har vært like i en mannsalder, og "alle" skjønner at sånn må det være?

(rakk ikke å skrive mer her og nå....)

• Liker 1
Skrevet

Du er jammen morsom.

Konspirasjonsteoriene skal være anerkjent og dokumentert av myndigheter og folk flest.

Hvordan skal noe kunne anerkjennes av folk flest på dokumenterbare måte?

Hvordan skal sånt slippe gjennom media?

Du stiller krav i dette som du trolig ikke har stilt til deg selv i løpet av hele livet.

I så fall hadde du oppdaget at store deler av systemet du styres av er korrupt styrt lureri.

Har du egenhendig studert lovverket så du vet at du faktisk må betale skatt?

Har du sjekket at lovmakerne har jurisdiksjon over deg eller bare godtar du lovene fordi de fleste lover og regler har vært like i en mannsalder, og "alle" skjønner at sånn må det være?

(rakk ikke å skrive mer her og nå....)

Du er rett og slett et stort fjols, eller du gjør deg dummere en du faktisk er!

Dersom en konspirasjon blir avslørt, ja så blir den jo avslørt og alle kan da få tilgang til den informasjonen som tidligere var skjult.

Som f.eks. det skjedde da Snowdon lekkede hemmelig materiale.

SÅ, EEN GANG TIL: Har du - eller har du ikke - eksempler på konspirasjonsteorier som har blitt avslørt og verifisert som faktiske konspirasjoner.

Hvis du har, så kom med dem.

Du sa: Historien er full av dem, ja da burde det vel for farao ikke være vanskelig å nevne en!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så sant så sant, men det har jeg vel ikke påstått.

Dessuten, ikke noe av dette avkrefter chemtrails eller geoengineering om du vil.

Hør her selv. At du tolker påstander og motargumenter som at jeg tok feil får være din konklusjon.

De tekniske forklaringene som ble dratt frem innebar at "contrails ikke var mulig med high bypass turbofan motor" og "contrails rarely occurs...".

Jeg kan ikke bevise at det stemmer 100%, men at den type forbedring/endring av motorkonstruksjonen over mange år må ha gjort at contrails må oppstå mye sjeldnere enn motorene tidligere stod for.

Dokumentasjon fra himmelen viser det motsatte, at contrails (eg. chemtrails) er blitt av mye mer vedvarende karakter (persistent c__trail). Spraystripene henger jo lenger mens teknologien/motorkonstruksjonen tilsier at det skulle bli vesentlig mindre.

Den som gidder å sjekke ekspertmøtet (videolink i tilleggsinfo 2 i startinnlegget i denne tråden) vil skjønne mer om hva som foregår. Det folka i dette innleggspanelet forklarer er ganske oppklarende for uvitende og tvilere.

Du er bra dum når du ikke en gang godtar ugjendrivelige bevis for at du tar feil, og fortsetter å messe om løgnaktige påstander fra en søppelkilde.

Ville du vært brydd med å lese ungdomsskolepensumet i fysikk igjen snart?

Problemet ditt er at du ikke forstår virkeligheten, og heller ikke ønsker å forstå den. Det er egentlig bare trist....

Anonymous poster hash: e3a4c...129

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror bare mer på konspirasjoner av å lese denne tråden, skulle tro folk ble betalt for å drive propaganda for status quo.

Anonymous poster hash: 24351...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...