Gå til innhold

Hvis du får akutt dotrang på visning.. Hva da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger kan man få en plutselig trang til å drite. Du vet - hvis du får magesmerter, og du MÅ på do asap, før det havner i buksa. Hva gjør man hvis man er på visning det aktuelle tidspunktet? Innafor å låne doen..?



Anonymous poster hash: b7400...f47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, den er kjip.. både for deg og selger (hvis ikke du tenker å kjøpe da - og vil skremme vekk andre potensielle kjøpere)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da et toalett? Og bør også testes. Om sisternen funker. Og er det en leilighet du virkelig har lyst på så kan du jo la være å skylle ned bajsen. Så blir de andre på visning kanskje litt skeptisk og færre budgivere?



Anonymous poster hash: 11393...2d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vært så veldig happy som selger, hvis noen hadde hatt behov for toalettet mitt og det ble stinkende dritt der inne for alle andre som kom og tittet. De andre kjøperne aner jo ikke at det nettopp har sittet en person der, de kan jo tro at toalettet lukter vondt hele tiden og at det er noe feil med kloakkanlegg eller lignende.. nei huff..

Kan man unngå det så synes jeg man skal det - dra heller innom nærmeste bensinstasjon eller noe, dersom det ikke er skikkelig akutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en problemstilling? Vel, jeg kaller det naturens gang og høyst menneskelig, selv om det naturligvis kan føles litt beklemt der og da. Må man så må man...

Vi er bare mennesker, og alle mennesker driter, spyr, fjerter og raper, til og med de kongelige, selv om man ofte her på KG kan få inntrykk av at sånt er noe ikkeeksisterende fælt, umenneskelig man for alt i verden MÅ skjule for omverdenen, til og med kjæreste/ektefelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...