Alterna Skrevet 24. august 2004 #61 Skrevet 24. august 2004 Rio, hva bruker du istedet for cardigans og genser på vinteren da?
Gjest meredith Skrevet 24. august 2004 #62 Skrevet 24. august 2004 Hva er galt med bolebukse og leopardmønstre? Selv bruker jeg ofte bolebukser på trening. Og yndlings trench-coaten min er i leopard :D
Rio Skrevet 24. august 2004 #63 Skrevet 24. august 2004 Alterna: Det fins mye annet å ha på seg enn cardigans og strikka gensere vel?
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #64 Skrevet 24. august 2004 Alterna: Det fins mye annet å ha på seg enn cardigans og strikka gensere vel? bruker du bare vanlige gensere?
NullHull Skrevet 24. august 2004 #65 Skrevet 24. august 2004 Uansett hvor moderne det er/måtte bli: boblekåpe :-( Gir meg sterke asosiasjoner til Michelin-mannen. Foruten alle pelsprodukter generelt må jeg særlig si at disse ørevarmer-greiene à la David Crockett som pene vestkantfruer iallfall på 80-tallet ikledde seg er noe jeg ikke engang ville iført meg som død. Sånn type revehale rundt hodet liksom hvis noen skjønner hva jeg mener :-)
diddi Skrevet 24. august 2004 #66 Skrevet 24. august 2004 Pass deg for ikke å bli uvenner med noen som jobber på likhuset!!!
Rio Skrevet 24. august 2004 #67 Skrevet 24. august 2004 bruker du bare vanlige gensere? gjest?? har vi en sånn oppgitt smiley her? vanlige gensere? definer en vanlig genser takk. er cardigans og strikkagensere alfa og omega? *den oppgitte smileyen*
Isabella Moon Skrevet 24. august 2004 #68 Skrevet 24. august 2004 Sånn dress som motorsyklister bruker..
Amarone Skrevet 24. august 2004 #72 Skrevet 24. august 2004 Dyremønstre, pels, stripete plagg samt støvletter som går over kneet kommer høyt på lista! Går aldri med rosa klær heller, og vil aldri gå med bukser med høyt liv og legg og smale ben... Ikke nok med at sistnevnte har vært ute lenge, men det passer rett og slett ikke min fasong.
Gjest Odense Skrevet 24. august 2004 #73 Skrevet 24. august 2004 Jeg elsker rosa topper og accesories!! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #74 Skrevet 24. august 2004 gjest?? har vi en sånn oppgitt smiley her? vanlige gensere? definer en vanlig genser takk. er cardigans og strikkagensere alfa og omega? *den oppgitte smileyen* Ingen oppgitt smiley her. Det så du vel? Hvorfor trodde du det? Vanlige gensere er jo ofte i ett litt tynnere stoff enn strikka gensere. Kan være mange forskjellige stoffer. Lurer på hva slags gensere du bruker da. Selv bruker jeg aldri cardigans så nei det er ikke noe alfa og omega *den blide smileyen*
Carmen_ Skrevet 24. august 2004 #75 Skrevet 24. august 2004 Jeg elsker rosa topper og accesories!! :-) Samme her
Rio Skrevet 24. august 2004 #76 Skrevet 24. august 2004 Ingen oppgitt smiley her. Det så du vel? Hvorfor trodde du det? Vanlige gensere er jo ofte i ett litt tynnere stoff enn strikka gensere. Kan være mange forskjellige stoffer. Lurer på hva slags gensere du bruker da. Selv bruker jeg aldri cardigans så nei det er ikke noe alfa og omega *den blide smileyen* Det var jeg som ville bruke en oppgitt smiley. Jeg liker gensere/topper i bomull/polyester, i alle farger, med trykk, uten trykk, hette, glidelås, vid hals, v-hals, lang, kort, 3/4 arm, lang arm, kort arm... Og deg selv fr. gjest?
*M* Skrevet 24. august 2004 #77 Skrevet 24. august 2004 Lager meg en liten liste: - LV vesker - Dyremønster - Flava klær - Platåsko - Åletrange klær - Trailercaps kunne sikkert skrevet mer...
Gjest Esther Skrevet 24. august 2004 #78 Skrevet 24. august 2004 Foruten den hvite brudekjolen som jeg nevnte i et tidligere innlegg her i debatten - så må jeg bare få med solbrune nylonstrømper :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå