la_luz Skrevet 22. august 2004 #21 Skrevet 22. august 2004 Nå er jo det en motebransje som vil ha oss til å gå i leopard igjen denne høsten :-) MAn skal aldri si aldri når det gjelder hva jeg ikke kommer til å ta på meg, men satser på at jeg ikke skal ha på: - Grill dress - Topp med bar mage (over navelen) - Baggy olabukser
Dagensdiva Skrevet 22. august 2004 #22 Skrevet 22. august 2004 DesignKOPIER vil jeg aldri heller bli sett i-død eller levende. Denne gjelder for meg og.. Tights..tenker på bestemortights..men kan gå med "tights"strømpebukse med miniskjørt over.. Platåsko Jeans /bukser med masse blomster..hvis dere skjønner.. Men som noen sa..man skal vel aldri si aldri...men jeg regner med at jeg aldri kommer til å bruke overnevnte ting.
Tusseline Skrevet 22. august 2004 #23 Skrevet 22. august 2004 Grilldress er vel egentlig selvsagt, da. Også leopardmønstrete filler, buaffloplatåsko, piratbukser, Cubusjeans... jeg kunne ha fortsatt i evigheter!
Gjest Virvel Skrevet 22. august 2004 #24 Skrevet 22. august 2004 Glemte pels. Egentlig fuskepels også. Ofte ser fuskepels så ekte ut at andre ikke kan vite hva jeg har på meg, og da sender jeg jo ut akkurat de samme signalene som om jeg skulle hatt på meg en ekte pels. Platåsko har jeg heller aldri hatt sansen for. I et svak øyeblikk da jeg var 15 kjøpte jeg meg et par platå-light, men jeg syntes aldri de var spesielt fine. Det var bare snakk om å følge flokken.
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2004 #25 Skrevet 22. august 2004 Gul genser Høye dongribukser med rumpe foran Hvite sokker med røde og blå striper/svarte og grønne striper. Mokkasinere Lue med stor dusk Klær med leopard- eller kumønster.
Samantha Skrevet 22. august 2004 #26 Skrevet 22. august 2004 Burka vil eg helst unngå... Ellers: -Boots, militærstøvlar og høge Buffalosko. -Hatt av alle slag -Dongeryskjorte -Slips
Diva Skrevet 22. august 2004 #27 Skrevet 22. august 2004 ¤ Neonfarger à la 80-tall ¤ Bokse®sko ¤ De gyselige kortkorte dongeri-skjørtene som trendy smårips tripper rundt med ¤ Leggvarmere ¤ Klær og accesoirer med nagler og lenker ¤ Lyse jeans ¤ Formløse klær ¤ Platosko, klær med MASSE mønstre og dilldall, paljetter etc. ¤ Mokkasiner ¤ Hvite sokker (kun til lyse casual fritidsklær og da helst i creme/beige og evt på jobb da, om man har helt hvitt antrekk som på sykehus ) ¤ Joggedress + slippers utenfor huset/stranda/gymsalen er ikke aktuelt. ¤ Lange øredobber ¤ Boblekåpe/jakke ¤ Tights, alt for trange "dristige" topper som puppene formelig detter ut av. ¤ 80-talls pumps
Gjest Esther Skrevet 22. august 2004 #28 Skrevet 22. august 2004 Litt farlig å være så bastant. Jeg har selv påstått at jeg aldri skulle ha bukser med sleng - helt til det ble in. Så skulle jeg aldri ha bukser uten sleng - helt til det ble in. Jeg har gått i typiske 80-tallsklær - ja, og 80-tallspumps i alle slags farger. Leggvarmere har jeg også brukt ... Men EN ting kan jeg si at jeg aldri kommer til å vise meg fram i - hvit brudekjole - DET vet jeg med sikkerhet.
Diva Skrevet 22. august 2004 #29 Skrevet 22. august 2004 Litt farlig å være så bastant. Jeg har selv påstått at jeg aldri skulle ha bukser med sleng - helt til det ble in. Så skulle jeg aldri ha bukser uten sleng - helt til det ble in. Jeg har gått i typiske 80-tallsklær - ja, og 80-tallspumps i alle slags farger. Leggvarmere har jeg også brukt ... Men EN ting kan jeg si at jeg aldri kommer til å vise meg fram i - hvit brudekjole - DET vet jeg med sikkerhet. (Om det var meg du siktet til) : Jeg vet om svært mye som er "in" nå som jeg aldri ville hatt på meg. Det er ikke alle som er moteslaver, men heller velger det de selv tror de vil kle og like Jeg går dessuten også med tøy som sikkert ikke er så moteriktig, men det er ikke så veldig viktig for meg om det er mote eller ei. Det JEG bruker moten til, er impulser og inspirasjon til å skape en "look" som passer til meg. - Trodde det var sånn for ganske mange jeg ? Skal samtidig innrømme at man aldri skal si aldri, men lista over er en indikator på hva jeg absolutt ikke liker og kler.
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #30 Skrevet 22. august 2004 Boksesko, veldig spisse sko, pumps, selvlysende klær og steinvaske jeans. Selv om det blir populært. Jeg gikk ikke med slengbukser da det var moderne, og nå klarer jeg meg fint uten pumps, og 80-tallsklær. For jeg synes det er stygt, selv om det er moderne.
Gjest Esther Skrevet 22. august 2004 #31 Skrevet 22. august 2004 Man skal ikke være mye moteslave for å bli dratt med på noen av motebølgene. Hvis du var ungdom på 70- og 80-tallet slik som jeg var, så skulle det noe til å ikke følge moten. Tror faktisk ikke de solgte bukser uten sleng på den tiden det var moderne ... og før den tid tror jeg ikke man fikk tak i bukser med sleng. Jeg har også min egen stil - kler meg i ting som passer meg og følger ikke moten slavisk ... Liker best klassiske plagg i god kvalitet som holder seg lenge - men klart jeg er farget av motene - de fleste er det.
Linselus Skrevet 22. august 2004 #32 Skrevet 22. august 2004 Jeg har også min egen stil - kler meg i ting som passer meg og følger ikke moten slavisk ... Liker best klassiske plagg i god kvalitet som holder seg lenge - men klart jeg er farget av motene - de fleste er det. Så var det dette med å uttale ting altfor bastant da..Tar en sjans likevel: *Topper i leopardmønster *Boksersko (da jeg har legger som ikke kler sånt) *Støvletter med buksa nedi (nok en gang leggene mine, samt at det ikke er det fineste jeg har sett) *Veldig korte skjørt *bukser som ikke består "fjortisstesten" *hvite sokker til mørke klær *Buffalo sine platåsko Tror det var de sikreste koretene gitt, for det hender jo ting blir fint bare man blir vant med det også (eller iallfall ikke fullt så stygt)
Malou Skrevet 22. august 2004 #33 Skrevet 22. august 2004 Mokkasiner, pumps og sko som er veldig spisse foran og får føttene mine til å bli enda større enn de allerede er (str 40) er jeg ganske så sikker på at jeg ikke kommer til å bruke noen gang. Selv om jeg blir påvirket er moten er det også en del ting jeg styrer bevisst unna og noen ting jeg aldri kommer til å like uansett hvor moderne det er. Ellers har jeg et ganske så dårlig forhold til sånn bukser som er litt vide og deretter går inn (knytes) litt under knærne. Også kan jeg ikke gjøre noe annet enn å le litt (eller skal jeg si ganske så mye) av den 80-talls moten som er for tiden. Håper det er på vei ut igjen snart.
Gjest 1111 Skrevet 22. august 2004 #34 Skrevet 22. august 2004 - spisse sko - tights - dyremønster - pels - 70-80-talls klær - mokkasiner - boblekåpe/jakke - pumps - klær med mye mønster (f.eks blomster) - trang og kort topp (..og klarer dessuten ikke i å gå i topper eller gensre som er i noe annet enn bomull)
Transe Skrevet 22. august 2004 #35 Skrevet 22. august 2004 Rutet stoff Dressjakke, særleg mørk med lyse striper(pyton) Joggedress. Den er bare til jogging, ikke handletur mm
Gjest Odense Skrevet 22. august 2004 #36 Skrevet 22. august 2004 * miss sixty bukser * fake designer klær * leopard mønstrete klær * bukser med høyt liv * fleece genser eller bukse * vide dame gensere som går nedom rompa * boxer sko...drittlei dem.. * moon boots med pels.. * sjokk farget klær som gult eller grønt..grøss... * "vise navlen" topper Ellers så er det masse annet jeg aldri villa ha gått i , men dette var det jeg kom på i farten..
Charmina Skrevet 22. august 2004 #37 Skrevet 22. august 2004 pels leopardmønstrete klær platå sko cowboy boots åletrange klær topplue glorete stormønstrete klær .og sikkert masse masse annet!!! Klems Charmina 81 dager til termin
Carmen_ Skrevet 22. august 2004 #39 Skrevet 22. august 2004 Cowboy boots. Cowboy hatt. Topper med dyretrykk (eks.tiger) Bukser med blonder eller trykk på nederst på beina. Disse fjortissveskene med marilyn monroe trykk. Platåsko Ting med for mye nagler på. Jakker i lakk. Lakk klær generelt.
Suzy Skrevet 23. august 2004 #40 Skrevet 23. august 2004 Sånne tights med skjørt over som er in igjen nå! Jeg var der da de var in forrige gang og kan ikke utsette meg for det en gang til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå