Gå til innhold

Appelsinjuice prøver på clementin...


appelsinjuice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi oi oi! Her var det himla spennende 😬 Spent på å høre hva som har skjedd til nå 👏🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2018 den 22.13, LoveTrain skrev:

Huff, slitsomt at det skal drøye så lenge:( Kan ikke kroppen bare gi ordentlig beskjed når det er i gang slik at vi kan slappe av frem til da?! 🙈 Håper det har tatt seg opp for din del, og at du har født i løpet av natten😉

 

På 27.2.2018 den 23.58, Poppsilopp skrev:

Men hvis du nærmer deg fem minutter i mellom så nærmer det seg jo! :hoppe:

 

4 timer siden, tweet skrev:

Oi oi oi! Her var det himla spennende 😬 Spent på å høre hva som har skjedd til nå 👏🏼

Babyen kom for under et døgn siden ❤️👍 

Ble ikke sendt hjem fra sykehuset, men fikk beskjed om å vente i 2 timer på TV-stua (så det var jo nesten litt som å måtte reise hjem igjen) pga. uregelmessige rier. Tror de sendte meg på TV-stua i steden for hjem siden pulsen til babyen plutselig forsvant flere ganger. Hun hadde navlestrengen rundt halsen da hun kom ut og pulsen hennes gikk ned da jeg trykket, men i motsetning til forrige fødsel så fikk jeg det ikke med meg (tror jeg hørte: «Henter du legen?», men det var det, så jeg ble ikke bekymret slik som under forrige fødsel) 

Hele greia tok nesten 40 timer fra første «maseri» 🙈 Jeg kunne puste meg igjennom riene de første timene, men etter hvert så hadde jeg jo rier som makset ut den derre rieteller-greia på sykehuset med 100, uten å få noen form for smertestillende siden jeg bare hadde 2-3 cm åpning og riene var uregelmessige. Fikk til slutt et rom på sykehuset og morfintablett og innsovningstablett, men vet ikke akkurat om det hjalp noe særlig siden morfinen jo ikke hjelper på riene, den får man bare til å slappe av mellom riene. Og med sterke rier så fikk jeg jo ikke sove, så innsovningstabletten var jo kanskje litt bortkasta også. 😬🙈 Til slutt fikk jeg epidural, som var fantastisk, men jeg fikk bare oppstartdosen før de skrudde den av og jeg måtte trykke (de rakk altså knapt å sette den på etter oppstartdosen) Trykkingen gikk raskere denne gangen enn forrige, men var veldig vond. Jeg sa til mannen at vi aldri kan få flere barn (😂🙈), men med en gang hun var ute sa jeg: «Det var verdt det!». 

Tror likevel dette blir siste barn 🙈 Selv om jeg optimalt sett skulle hatt 3-4 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, blabla1 skrev:

Gratulerer så mye ❤❤

 

16 minutter siden, blomst12 skrev:

Gratulerer så masse :):)

 

4 minutter siden, Nimorna skrev:

Gratulerer:)

Tusen takk! :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :nordvesta: Var det jente eller gutt du fikk? Vet ikke om du har skrevet det før :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tweet skrev:

Gratulerer! :nordvesta: Var det jente eller gutt du fikk? Vet ikke om du har skrevet det før :P

Takk :) Fikk ei jente  :blomst: 

3 timer siden, Poppsilopp skrev:

Gratulerer så mye! :strix: Har storebroren hilst på?

Storebroren har ikke hilst på. Var så medtatt i går pga. mangel på søvn så vi hadde ikke besøk (annet enn et 5-minutters besøk av mine foreldre. Fikk plutselig en melding om at min mor var på kontroll av pacemakeren sin i etasjen over, og da var det jo litt teit å ikke orke å møte de i et par minutter :P

Storebror skal egentlig komme på besøk i dag, tror jeg, men samtidig så er vi litt bekymra for at han da ikke vil bli med besteforeldrene hjem igjen, og at han skal syntes det er leit å dra mens vi er igjen med babyen 😬 Så på en måte hadde det kanskje vært greit om vi ventet til vi kommer hjem i morgen. Vet ikke enda hvordan det blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag får vi reise hjem. Jeg gleder meg så masse til å se storebror igjen!! :hjerte: 

Det ble ikke noe sykehusbesøk på verken storebror eller noen andre, så nå er savnet etter eldstemann stort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vesla har rukket å bli 4 uker og 2 dager alt. Tiden flyr! 

Storebror var litt sjalu i begynnelsen, men det gikk raskt over :) 

I går var vi på besøk hos mine foreldre og da jeg akte med storebror traff jeg bilstolen til lillesøster slik at den nesten skled ned en skrent (!!) Jeg traff den i svært lav fart rett før jeg fikk stanset, men setet begynte å gli før jeg fikk kastet meg over det. Det ga meg helt skrekken, og jeg kjente meg ikke akkurat som årets mor... Men heldigvis gikk det bra! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...