Gå til innhold

Søppelposer skjæres opp i dunkene - Romfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her jeg bor, sentralt i Oslo, har vi et stort problem med at søppelposene skjæres/rives opp slik at søppelet flyter rundt i dunkene. Det høres jo absurd ut at man irriterer seg over at noen forsyner seg av søpla, men dette fører til mye forsøpling ved at mye søppel blir liggende på bakken rundt søppeldunkene. Dessuten blir sorteringen av søppel i egne poser for plast og matavfall ganske meningsløs når posene uansett åpnes og innholdet tømt ut sammen med resten. Kan ikke akkurat si at jeg liker at det jeg kaster blir liggende synlig for naboen når vedkommende åpner dunken.

Merker jeg blir ganske irritert når jeg åpner lokket og ser alt fra sanitærbind og andre "private ting". Og plast som har blitt samlet opp for resirkulering som nå går med all den andre driten. Vi fikk lås på søppeldunkene, men etter to dager var disse brutt opp..

Andre som er plaget?

Ønsker ikke noe usivilisert drittslenging om romfolk btw.



Anonymous poster hash: 632c9...61c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sett på lås på dunken



Anonymous poster hash: 5052e...6e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett på lås på dunken

Anonymous poster hash: 5052e...6e9

Som sagt, låser har blitt brutt opp... Glemte forresten å si at vi stadig ser romfolk som går gjennom søpla, derfor jeg nevnte dem spesielt.

Anonymous poster hash: 632c9...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere må bygge et lite "søppelhus" der dere setter søplekassene? med lås på dørene selvsagt. Husk å ring politi når dere ser romfolk rote gjennom søpla.



Anonymous poster hash: 565ad...257
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere må bygge et lite "søppelhus" der dere setter søplekassene? med lås på dørene selvsagt. Husk å ring politi når dere ser romfolk rote gjennom søpla.

Anonymous poster hash: 565ad...257

Endret av moonflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler liksom det blir for dumt å ringe politet for sånt. Søppelhus er nok den eneste løsningen ja, men spørsmål om finansiering og mulighet for å bygge - mange som bor i blokken her. Lurte i grunn på i hvilken grad andre i Oslo er plaget med dette.

Føler liksom det blir for dumt å ringe politet for sånt. Søppelhus er nok den eneste løsningen ja, men spørsmål om finansiering og mulighet for å bygge - mange som bor i blokken her. Lurte i grunn på i hvilken grad andre i Oslo er plaget med dette.

Anonymous poster hash: 632c9...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble det mye kluss her, siden jeg først krysset som anonym bruker, men dette jeg mente å skrive:

Føler liksom det blir for dumt å ringe politet for sånt. Søppelhus er nok den eneste løsningen ja, men spørsmål om finansiering og mulighet for å bygge - mange som bor i blokken her. Lurte i grunn på i hvilken grad andre i Oslo er plaget med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg bor hadde vi samme problem - det fløt av søppel utenfor. Løsningen var at vi fikk sånne søppelkasser som er gravd ned i bakken.



Anonymous poster hash: a5a1e...9c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligheter for å holde søppelvakt til dere tar de på fersken? Evt stille klar med en bøtte med kaldt vann dere dropper over søppeltyvene?



Anonymous poster hash: 5052e...6e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det er irriterende! Har ingen gode forslag (en bedre lås?), men pass på at du makulerer alle papirer med personinformasjon... :/

Anonymous poster hash: f95f6...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

Nå ble det mye kluss her, siden jeg først krysset som anonym bruker, men dette jeg mente å skrive:

Føler liksom det blir for dumt å ringe politet for sånt. Søppelhus er nok den eneste løsningen ja, men spørsmål om finansiering og mulighet for å bygge - mange som bor i blokken her. Lurte i grunn på i hvilken grad andre i Oslo er plaget med dette.

Bor i leilghet i Oslo, og var også veldig plaget av det du beskriver. Nå har sameiet skaffet søppelskur med lås, og det løste problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...