Gå til innhold

Det er ingen vits å lage tråder om at menn også har problemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da blir man bare latterligjort og anklaget for å være bitter og kvinne hater.



Anonymous poster hash: 1d243...0da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og dette var jo nok et raust, kg-vennlig, ikke-generaliserende og ikke-bittert innlegg i serien om menns problemer.

Stakkars deg.



Anonymous poster hash: c9763...f16
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hardt og være mann. Kvinner er heldige. De har bare barnefødsler og det andre en gang i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hardt og være mann. Kvinner er heldige. De har bare barnefødsler og det andre en gang i måneden.

At kvinner har sine problemer er ikke grunn til at de rakker ned på de menn som har problemer.

Anonymous poster hash: 1d243...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner har sine problemer er ikke grunn til at de rakker ned på de menn som har problemer.

Anonymous poster hash: 1d243...0da

Nå rakker ikke jeg ned på menn, er mann selv. Bare sier som det er, det er hardt og være mann. Vi må tross alt omgås disse kvinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et søtt svar fra en bitter kvinne

Anonymous poster hash: 1d243...0da

Sikkert ei søt lita snuppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir man bare latterligjort og anklaget for å være bitter og kvinne hater.

Anonymous poster hash: 1d243...0da

Menn kan da lage tråder om sine problemer her inne.

Jeg har sett hundrevis av slike tråder.

Problemene kommer når alle kvinner blir anklaget for å være årsaken til problemene.

Da kommer latterliggjøringen og anklagene om bitterhet og kvinnehat inn i bildet.

Anonymous poster hash: 71827...651

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan da lage tråder om sine problemer her inne.

Jeg har sett hundrevis av slike tråder.

Problemene kommer når alle kvinner blir anklaget for å være årsaken til problemene.

Da kommer latterliggjøringen og anklagene om bitterhet og kvinnehat inn i bildet.

Anonymous poster hash: 71827...651

Altså, du er på KVINNEguide :klaske:

Anonymous poster hash: 3eba9...bcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke så mye pes dersom man skriver på en måte som gir inntrykk av å være åpen for muligheter og for at en selv kanskje er en del av grunnen til at ting går galt.

Dersom man lager et innlegg der man skylder på alt og alle andre enn en selv får man raskt mer pes, ja.

For eks:

1. Jeg og dama krangler en del. Det eskaler ofte raskt og noen ganger ender hun opp med å skrike at jeg burde drepe meg selv og at jeg er stygg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

vs

2. Jævla kjerringtryne driver alltid å skriker om at jeg burde ta livet av meg og at jeg er så stygg. Typisk damer å være så drama.

Ord er makt



Anonymous poster hash: 01c75...98c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hardt og være mann. Kvinner er heldige. De har bare barnefødsler og det andre en gang i måneden.

Blir dårlig med barnefødsler når man ikke får noen mann :grine:

Hilsen forever alone, kommer til å dø alene med masse schäfere rundt meg Bridget Jones-style

Anonymous poster hash: c5c58...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Man får ikke så mye pes dersom man skriver på en måte som gir inntrykk av å være åpen for muligheter og for at en selv kanskje er en del av grunnen til at ting går galt.

Dersom man lager et innlegg der man skylder på alt og alle andre enn en selv får man raskt mer pes, ja.

For eks:

1. Jeg og dama krangler en del. Det eskaler ofte raskt og noen ganger ender hun opp med å skrike at jeg burde drepe meg selv og at jeg er stygg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

vs

2. Jævla kjerringtryne driver alltid å skriker om at jeg burde ta livet av meg og at jeg er så stygg. Typisk damer å være så drama.

Ord er makt

Anonymous poster hash: 01c75...98c

Helt enig.

Kan ikke klage hvis man ordlegger seg som i eksempel 2. Ingen blir vennlig innstilt til sånne som skriver slik, og det er det mange som skriver på en slik måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke så mye pes dersom man skriver på en måte som gir inntrykk av å være åpen for muligheter og for at en selv kanskje er en del av grunnen til at ting går galt.

Dersom man lager et innlegg der man skylder på alt og alle andre enn en selv får man raskt mer pes, ja.

For eks:

1. Jeg og dama krangler en del. Det eskaler ofte raskt og noen ganger ender hun opp med å skrike at jeg burde drepe meg selv og at jeg er stygg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

vs

2. Jævla kjerringtryne driver alltid å skriker om at jeg burde ta livet av meg og at jeg er så stygg. Typisk damer å være så drama.

Ord er makt

Anonymous poster hash: 01c75...98c

Dette var et veldig godt eksempel. Helt enig.

Anonymous poster hash: 60a4e...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir man bare latterligjort og anklaget for å være bitter og kvinne hater.

Anonymous poster hash: 1d243...0da

Sier du det? :klo:

Ja, og dette var jo nok et raust, kg-vennlig, ikke-generaliserende og ikke-bittert innlegg i serien om menns problemer.

Stakkars deg.

Anonymous poster hash: c9763...f16

Som sagt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hardt og være mann. Kvinner er heldige. De har bare barnefødsler og det andre en gang i måneden.

Har du sett på Fleksnes igjen ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, du er på KVINNEguide :klaske:

Anonymous poster hash: 3eba9...bcd

Ja?

Og jeg er en kvinne som forklarer hvorfor enkelte menn får de svarene de får her inne, og det er gjerne fordi de alltid legger skylden for alt som er galt i deres liv på alle kvinner i dette landet.

Brukeren under ditt innlegg forklarer det veldig godt!

Anonymous poster hash: 71827...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir man bare latterligjort og anklaget for å være bitter og kvinne hater.

Anonymous poster hash: 1d243...0da

Selvfølgelig har menn problemer, de også, med kroppspress og alt. Men du? Kvinnehater i ett ord, ikke del det på midten, er du snill.

Anonymous poster hash: d69e1...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...