Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Jeg har en god del el-tester liggende, så hvis du trenger, så kan vi avtale om symbolsk pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en god del el-tester liggende, så hvis du trenger, så kan vi avtale om symbolsk pris.

Tester du ikke selv? Jeg har sikkert 100stk liggende - elsker ebay! ;) Føler meg som en hund som bare MÅ tisse på disse pinnene, men testing er gøy!

I helgen fikk jeg vite om 3(!!) vennepar som venter barn. Alle uplanlagt selvfølgelig.. Jeg blir selvsagt glad på deres vegne, men har en plutselig forståelse for at slikt kan være veldig sårt for dem som har prøvd lenge. Heldigvis er vi bare på pp2, og har enda god tid:)

Blir bare litt utålmodig når det er heftig baby-boom rundt oss. Ikke minst er svigermor veldig syk, og det hadde vært så flott å kunne "gi" dem et barnebarn mens hun fremdeles kan glede seg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Tester du ikke selv? Jeg har sikkert 100stk liggende - elsker ebay! ;) Føler meg som en hund som bare MÅ tisse på disse pinnene, men testing er gøy!

I helgen fikk jeg vite om 3(!!) vennepar som venter barn. Alle uplanlagt selvfølgelig.. Jeg blir selvsagt glad på deres vegne, men har en plutselig forståelse for at slikt kan være veldig sårt for dem som har prøvd lenge. Heldigvis er vi bare på pp2, og har enda god tid:)

Blir bare litt utålmodig når det er heftig baby-boom rundt oss. Ikke minst er svigermor veldig syk, og det hadde vært så flott å kunne "gi" dem et barnebarn mens hun fremdeles kan glede seg over det.

Nei, sluttet å teste, bruke app eller noe i den duren. Kjører helt gammeldags fra denne pp. Har forresten blitt kvitt el-tester også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kommer hjem i morgen istedet! EL testene har foreløpig null utslag, og jeg har ikke fått noe slim (sorry) enda. Altså kan det være vi får prøvd skikkelig denne perioden! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kommer hjem i morgen istedet! EL testene har foreløpig null utslag, og jeg har ikke fått noe slim (sorry) enda. Altså kan det være vi får prøvd skikkelig denne perioden!

Så bra :D Blir han hjemme lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra :D Blir han hjemme lenge?

Til 18.mai😉 Da er det i det minste mulig å treffe eggløsning, så får det heller være om det ikke er full klaff=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det vel nærme seg noe! =)

post-91449-0-44057300-1431422596_thumb.j

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi spennende! :) Lykke til med testinga. Håper dere treffer ;)

Må man forresten dyppe disse testene eller holder det å holde dem i strålen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vil gjerne følge deg om det er greit :)

Lykke til med prøvinga <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi spennende! :) Lykke til med testinga. Håper dere treffer ;)

Må man forresten dyppe disse testene eller holder det å holde dem i strålen?

Takk! :)

Tror strimmeltester generelt bør dyppes, ellers risikerer du urin på hele greien. Så jeg kjøpte meg 100 plastglass på tema her om dagen. Og så fikk jeg litt dårlig samvittighet for miljøet😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vil gjerne følge deg om det er greit :)

Lykke til med prøvinga <3

Takk! Og velkommen skal du være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :) Takk for tips. Da får jeg kjøpe engangskopper. Tenkte ikke på at det ville ha ulik effekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha :) Takk for tips. Da får jeg kjøpe engangskopper. Tenkte ikke på at det ville ha ulik effekt :)

Vet ikke om det kan ha ulik effekt, men tipper strimmelen kan bli ødelagt/ugyldig hvis du får urin over max-streken.

Jeg har nå tatt enda en test, som endelig er like sterk som kontrollstreken!!😁 vi rakk å legge inn aksjer i morges, og forhåpentligvis når vi sees igjen i morgen kveld❤️ Er så glad for at vi får til et skikkelig forsøk blant all reisingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var eggløsningen over! Alt man lærer ved å være prøver altså.. Jeg fikk positiv eltest tirsdag kveld og onsdag morgen, deretter gradvis svakere utover onsdagen og i morges. Det betyr da at eggløsning mest sannsynlig fant sted igår eller inatt ut i fra det jeg har forstått? :) og gjett om jeg er glad for at jeg testet! For vanligvis har jeg hatt EL slim i to dager, og da tenkt at el sikkert kom på den tredje dagen, mens denne syklusen fikk jeg ikke EL slim før testen var begynt å bli negativ. Så hvis jeg ikke hadde testet, kunne jeg trodd at eggløsning fant sted først om et par dager. Ikke noe å styre med for normale par, men for oss som stadig er fra hverandre er det jo litt kjekt å vite når muligheten er til stede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan godt hende du har EL i dag hvis testen var.positiv på tirsdag. EL-test er positiv FØR EL, og kan dermed være negativ på selve EL-dagen. Du må nesten tempe for å vite nøyaktig hvilken dag du har hatt EL. :) husk at EL varer ca ett døgn, så du har det ikke bare en natt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2-3 dpo og dagene går saaakte.. Mannen koser med magen og er helt sikker på at, quote: "han traff blink som f"en"! Haha.. De er nå skjønn disse mennene altså. Prøvde å forklare at blink eller ei, så er det uansett ikke noe å kose med enda - i beste fall et befruktet egg som ikke er sikkert fester seg engang. Hatt en merkelig syklus så langt, så jeg har ikke helt troen denne måneden. Oppsiden hvis det ikke klaffer er at jeg får vært med på eksamensfeiringer og annet stas i begynnelsen av juni=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) tiden går ekstra sakte fra EL til IkM synes jeg. Så krysser fingrene for at han traff blink ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) tiden går ekstra sakte fra EL til IkM synes jeg. Så krysser fingrene for at han traff blink ;)

Takk! 😀 jeg krysser jeg også. Satser på å teste på mandag, da er jeg ca.12dpo, og superutålmodig;)

Idag har jeg hatt skikkelige menssmerter, og synes det er litt merkelig😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde menssmerter og (sorry) diaré hele dagen igår. Det pleier jeg å ha dagen før, eller evt. første dag av mensen. Så våknet jeg i natt av skikkelig stikkende smerte helt nede, nesten mot lysken, på høyre side av magen. Dette varte i noen minutter, og så sovnet jeg igjen.

Altså er det enten ting på gang :danse: , eller så fikk jeg meg en rar og kortvarig matforgiftning :grine:

Jeg leter ikke etter symptomer altså :fnise: jeg har også fått avsmak på kaffe de siste dagene, men det får jeg med jevne mellomrom så jeg burde ikke tolke det som noe spesielt. Og gjett om jeg TRENGER kaffe midt i bachelorinnspurten.. Har til og med fått fri fra jobb denne uken for å skrive, og jeg klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt. Bare dagdrømmer hele tiden :gravid::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...