Gå til innhold

abort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset igår å tok pillen mifygene, og skal fullføre resten imorgen her hjemme. Men allerede idag har jeg skikkelig mensensmerter, de er så sinnsyke innimellom at jeg klarer ikke reise meg. Er dette normalt?

Anonymous poster hash: 4a33c...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Medikamentet kan gi kramper i livmor og i tarm. Kramper i livmor vil kunne kjennes som sterke menssmerter. Hos noen vil aborten starte etter Mifegyne, før Cytotec.

Anonymous poster hash: d02d7...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sykehuset igår å tok pillen mifygene, og skal fullføre resten imorgen her hjemme. Men allerede idag har jeg skikkelig mensensmerter, de er så sinnsyke innimellom at jeg klarer ikke reise meg. Er dette normalt?

Anonymous poster hash: 4a33c...616

Det er helt normalt. Venninnen min lå i fosterstilling og gråt hele natten pga smertene. Jeg hadde en MA og tok medisinsk abort, merket ingenting med tabletten man tar kvelden før. Lykke til. Klem.

Anonymous poster hash: ff508...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen. Hvor lang tid tar det fra jeg setter pillene i skjeden til de "fungerer", liggi her 30 minutter nå, og merker ikke så mye. Har jeg gjort det riktig? Følte jeg puttet dem ganske langt inn :/

Anonymous poster hash: 4a33c...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen. Hvor lang tid tar det fra jeg setter pillene i skjeden til de "fungerer", liggi her 30 minutter nå, og merker ikke så mye. Har jeg gjort det riktig? Følte jeg puttet dem ganske langt inn :/

Anonymous poster hash: 4a33c...616

Det tar nok en god stund. Jeg gjorde det på sykehuset, og ble innlagt kl 09, skjedde ikke så mye før 11-12-tiden så vidt jeg husker..

Anonymous poster hash: d2b14...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her igjen. Hvor lang tid tar det fra jeg setter pillene i skjeden til de "fungerer", liggi her 30 minutter nå, og merker ikke så mye. Har jeg gjort det riktig? Følte jeg puttet dem ganske langt inn :/

Anonymous poster hash: 4a33c...616

Tok er par timer. Nå er det vel over? Går det bra?

Anonymous poster hash: ff508...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok er par timer. Nå er det vel over? Går det bra?

Anonymous poster hash: ff508...fe0

Takk, tok et par timer før jeg fikk ganske kramper. Turte ikke å se ned i toalettet, så vet ikke om det har kommet ut, men hørte et par blopp samt jeg blør mye når jeg sitter på toalettet, men ikke ellers. Så også at en pille kom ut på papiret. Har det noe å si for om aborten var suksessfull eller ikke?

Anonymous poster hash: 4a33c...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, tok et par timer før jeg fikk ganske kramper. Turte ikke å se ned i toalettet, så vet ikke om det har kommet ut, men hørte et par blopp samt jeg blør mye når jeg sitter på toalettet, men ikke ellers. Så også at en pille kom ut på papiret. Har det noe å si for om aborten var suksessfull eller ikke?

Anonymous poster hash: 4a33c...616

Hmm, ja pillen skal jo ikke dette ut igjen. De ville jeg kontaktet sykehuset om så du får en kontroll. Hvis du har blødd og hørte et par blopp burde alt være som det skal. Men

Anonymous poster hash: ff508...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja pillen skal jo ikke dette ut igjen. De ville jeg kontaktet sykehuset om så du får en kontroll. Hvis du har blødd og hørte et par blopp burde alt være som det skal. Men

Anonymous poster hash: ff508...fe0

Det var sånn 6-7 timer etter jeg hadde puttet den inn hvor den datt ut, og så rester av smuldret piller seinere på kvelden også. Fikk ringt de, og de sa at det hender men virkestoffene har blitt sugd opp.

Men nå er det blodet jeg bekymrer meg for: Føler jeg blør så lite. Trodde jeg skulle blø mye mer :/ når jeg satt på sjukehuset for å få første pilla så sa hu at jeg kommer til å blø mer enn en normal mens og om jeg blør ut to natt på under to timer så syns de det høres litt mye ut, og må derfor komme inn til sjekk, men jeg trenger ikke bruke mer enn ett hele dagen, bruker flere kun pga hygiene, men som sagt blør ikke opp ett en gang, altså mindre enn min normale mens også (skal sies at jeg har veldig kraftige):O

Anonymous poster hash: 4a33c...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...