Gå til innhold

Kle på ute nå (3mnd)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva har dere på babyene deres ute nå. I bagdel? Dyne? Voksi? Ulldress? Jakke? Bomullsbody?

beskriv gjerne fra innerst til utterst.

10 grader idag, men blåser.

Anonymous poster hash: 48816...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ut nå, baby fire mnd og 14 grader. Bomullsbody og -bukse, ulljakke, ullsokker, votter og lue. Ligger på ullkladder i vogn, ullteppe over. Han er ganske varm av seg, og ulldressen ble i varmeste laget i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i body, bukse og lue i dypbag, med vogndyne.. Min er veldig varm av seg, og har vindskjerm på vogna så det blåser ikke nedi.

Anonymous poster hash: f7be2...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag i fire grader og surt vær hadde han på seg ullbody, ullbukse, ullsokker, ullvotter og ullbalakava. Han ligger i easygrow hood :) Han var litt varm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på tynn bomullsbukse og body og lillelam dress over. Ullue. Ligger i voksipose enda. Men har åpnet den mer og har et tynt teppe over den istedenfor vindtrekket til vogna.

Mulig jeg begynner med ulljakke isteden hvis jeg fortsetter med voksi posen.

9 gradee og vind. Kjente på henne ofte og hun virket ok

Anonymous poster hash: 48816...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var det vindstille og 15 grader. Vogna har vindstoppere og sånn trekk som ligger over bagen. Lå på saueskinn, hadde på seg bomulls body og bukse under ull sett (jakke,bokse,votter,sokker og lue) måtte ta vekk dunposa og ta av vottene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har dere på babyene deres ute nå. I bagdel? Dyne? Voksi? Ulldress? Jakke? Bomullsbody?

beskriv gjerne fra innerst til utterst.

10 grader idag, men blåser.

Anonymous poster hash: 48816...afa

Det er følt temp du skal gå utfra, så om det blåser mye påvirker det endel.

Ved lite vind og sol hadde jeg nok hatt to lag ull(body/strømpis/ullfleecedress) og hatt litt åpen pose, eventuelt åpnet posen mer om babyen virket litt varm.

Ved sur vind hadde jeg kledd slik at jeg kunne ha posen litt igjen for beskyttelse. Det kan være følt 4-5 med vind.

Anonymous poster hash: 06db5...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...