Gå til innhold

Hva synes du om denne jakka?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:P Berre lekker den jakken der. Har en nesten likens. Så artig å kjøpe seg noe nytt også. Jeg har kjøpt meg endel nye klær. Neste gang må det bli ungene sin tur.

Ikke ofte jeg prioriterer meg selv, da. :wink:

Selv om du vet hvordan den ser ut, er det like spennende å se hvordan den er når du får den. Blir nok kjempe stilig på deg,tenker jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg nesten samme jakke, men nr 4 side 4, i farge hvit, og er kjempefornøyd! Gleder meg til å begynne å bruke den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg nesten samme jakke' date=' men nr 4 side 4, i farge hvit, og er kjempefornøyd! Gleder meg til å begynne å bruke den. :)[/quote']

Me too!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei...

Har du fått jakka di....?

Jeg er litt nyskjerrig på denne jakka tenkte jeg skulle bestille en slik selv...

Var den slik som forventet??? ang. farge og størrelse?

Hilsen lillemor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kunne ikke vært mere fornøyd, gleder meg til å begynne å bruke den :hoppe: , bare lurer på hva jeg skal bruke til den, farger osv. Jakken er hvit, med grå fuskpelskant og hvit kjempesoft fuskpels inni hetta.:hjerter: Jeg kjøpte den i str 34, og den passet perfekt - ikke for stor eller liten. Blir favoritten i vinter, anbefales! :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Jeg tenkte jeg skulle bestille den i str. 40-42! de ser små ut i størrelsen...!

Jeg er 160 høy, og bruker 36 i bukser...

Hvor høy er du da?

Er den trang nede i strikken?

Hilsen lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke små i størrelsene. Jeg kjøpte den i str 34, og får godt en varm genser under. Jeg er 163 høy. Strikken er ikke ubehagelig stram, men akkurat nok. :) Hvilken str bruker du til vanlig i jakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo ut som at jakka er veldig stor(romslig) i størrelsen.

Jeg har bestilt jakke fra H&M før og da har jeg bestilt i str. 40. Og det måtte de være, pga. lengden i armene.

Er så lei av å måtte sende varar tilbake... 34 hører veldig smått ut.

Men denne jakka frister VELDIG!!!

Hilsen lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...