Gå til innhold

Blir det dyrt å pusse opp dette huset? Potensiale?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

http://www.finn.no/finn/realestate/object?...9&pos=25&rub=10

Synes dette huset ser interessant ut. Ser jo at det kommer til å måtte pusses opp en hel del innvendig, men eiendommen og huset i selg selv synes jeg ser veldig tiltalende ut. Tror du dette huset har potensiale? Hvor mye tror dere en oppussing vil komme på, grovt regnet?

Vil gjerne høre hva dere synes! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et nydelig, lite hus!

Visst har det vel potensiale! Hva det vil koste å pusse opp er jo helt umulig å si da - det kommer jo helt an på hva du har tenkt på gjøre... Skal du rive kjøkkenet eller bytte fronter. Hva skal du evt gjøre med badet osv... det beste er nok å se på hva du kan tenke deg å gjøre, og så hente inn anbud på dette og så vurdere hva du vil legge i det av penger og hva slags standard du øsnker å heve det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et koselig hus.Det kommer vel ann på hvordan du har tenkt å ha det, prøvde å høre med samboern(han er snekker), men han sa også at det kommer ann på hva du skal gjøre, skal du skifte ut bad og kjøkken, så koster det iallefall en del penger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et fint lite hus, som jeg tror det blir dyrt å pusse opp.

Jeg hadde i hvert fall måtte totalrenovert hele badet og kjøkkenet. Så måtte alle gulvene byttes ut, og så ser jeg for meg endel snekkerarbeid her og der, både i 1 og 2. etage.

Jeg kan fort se for meg at det vil flakse avgårde 300 000. Det kommer vel litt ann på hvor mye dere skal gjøre selv, eller om dere skal ha fagfolk til å gjøre alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også tro at det vil koste ca 300000 pusse opp huset. Men om man gjøre det meste selv, velger et rimelig kjøkken og bad osv. så kan man fint klare seg med 200000 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det huset har flott potensiale! Og om du f.eks kjøper kjøkkenet på Ikea, så kan du jo få et veldig rimelig, men pent kjøkken. Det samme med baderoms innredning. :-)

Stua så jo ganske pen ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det huset har absolutt potensiale!!! Ser ut til å være flott beliggenhet. Men kan du ikke kjøre helt fram med bli?

Jeg tror at 300 000 går veldig fort og erfaringsmessig så oppdager en småting etterhvert som må repareres og som drar opp prisen på oppussingen. Derfor tror jeg at du minst må regne 300 000. Men som de andre sier så kommer det helt an på deg/dere!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm tror nok dette kan bli dyrt ja, men jeg vil ikke gjette på pris. Det som må gjøres er i alle fall nytt kjøkken og bad, og det er de to rommene som koster mest å pusse opp i et hus.

Ønsker deg lykke til, huset i seg selv er jo nyyyydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 000 slo meg også. Selvfølgelig kommer det an på hvilket kjøkken du hadde valgt og bad, men slike ting er generelt dyrt.

Leste ikke salgsoppgaven annet enn å se på bilder, er det elektriske anlegget bra. Er taket bra?

Jeg tror du hadde fått et kjempekoselig hus her.

Lykke til med avgjørelsen. Vil gjerne høre hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om jeg gjør maling/tapetarbeide selv, en jobb jeg liker og min mann rev kjøkken/bad. Så kansje vi kjenner noen som kan legge gulver?

Vanskelig å si utover små bilder, men tror jeg skulle fått huset slik jeg vil ha det for ca 350.000 +-.

Noe fagfolk må en regne med.

det var jo ikke stort, men for et nydelig hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søtt hus. Leste heller ikke salgsoppgaven - foreligger det takst på det? Vann/avløp ok? Rør - hvor gamle er de? Hvis de er originale, må det påregnes at de må byttes, likeså det elektriske anlegget. Dette er arbeid som dere ikke kan gjøre selv. Tror allikevel dere skal komme et godt stykke på vei med 350 000

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket opp hvordan tak og vegger er (hvor tykk isolasjon det er i veggene f.eks og hvor gammelt taket er. Hvordan er det elektriske anlegget og røranlegget i huset.

Dette er ting som fort koster mye penger og oppgradere, så det ville være det jeg først og fremst ville ha sjekket ut.

Evt nytt kjøkken og bad er jo noe som kan gjøres mye selv og taes over tid, så det kan du jo leve med selv om det er gammelt :wink:

Huset er forøvrig nydelig, men jeg ville ha hatt med en håndverker for og gå befaring før jeg evt kjøpte det :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...