Gå til innhold

Tungt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 28 uker på vei og er pga sykdom kun 55 kg (er 165 høy). Ribbeina stikker ut men magen er stooor. kjenner det er tungt å bevege seg og å puste nå. Begynner å bli veldig tungt. Flere som har det sånn? er det noe jeg kan gjøre for at det ikke skal være så tungt? Blir jo ikke mindre med tiden (iallefall ikke magen)

Anonymous poster hash: 97e59...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 28 uker på vei og er pga sykdom kun 55 kg (er 165 høy). Ribbeina stikker ut men magen er stooor. kjenner det er tungt å bevege seg og å puste nå. Begynner å bli veldig tungt. Flere som har det sånn? er det noe jeg kan gjøre for at det ikke skal være så tungt? Blir jo ikke mindre med tiden (iallefall ikke magen)

Anonymous poster hash: 97e59...9b2

Det blir dessverre tyngre og ikke så mye å gjøre med det. Eneste er at man kan trene, men det er jo vanskelig når du er syk. Klarer du å gå litt turer?

Anonymous poster hash: c6adf...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen støtte belter du kan bruke som hjelper til med og holde magen oppe :) er ganske sikker på at de har på bla. flust.no

Anonymous poster hash: 6757b...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dessverre tyngre og ikke så mye å gjøre med det. Eneste er at man kan trene, men det er jo vanskelig når du er syk. Klarer du å gå litt turer?

Anonymous poster hash: c6adf...ecf

Nei jeg er for det meste sengeliggende/ går litt rundt i huset :-(

Anonymous poster hash: 97e59...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen støtte belter du kan bruke som hjelper til med og holde magen oppe :) er ganske sikker på at de har på bla. flust.no

Anonymous poster hash: 6757b...343

Vet du hva disse heter?:)

Anonymous poster hash: 97e59...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.flust.no/kosmetikk/til-henne/personlig-pleie/helse-og-velvaere/tummy-tucker-belly-helper/ Her :) jeg skal hvertfall invistere i ett sånn neste graviditet!

Anonymous poster hash: 6757b...343

Takk :-D er det forskjell på disse dyre og de fra feks jollyroom?

Anonymous poster hash: 97e59...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-D er det forskjell på disse dyre og de fra feks jollyroom?

Anonymous poster hash: 97e59...9b2

Det er jeg ikke sikker på desverre! :(

Anonymous poster hash: 6757b...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mager trøst er at det blir lettere å puste når babyen snur seg med hodet ned

Jeg hadde giga mage, baby på over 4 kg og to liter forstervann ved fødsel. Selv er jeg "bare" 160 høy, men magen sank aldri fordi babyen lå skjevt. Ufattelig tungt :P så neste gang skal jeg ha uansett hehe..

Anonymous poster hash: 6757b...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det tyngre og verre da babyen snudde seg. Nå er det mye spark i ribbeina og opp mot brystene, i tillegg er magen veldig høy. Er mye verre nå enn da babyen sparket nedover. Å ha et hode gnikkende inntil blæren er mye verre enn et spark nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg hadde giga mage, baby på over 4 kg og to liter forstervann ved fødsel. Selv er jeg "bare" 160 høy, men magen sank aldri fordi babyen lå skjevt. Ufattelig tungt :P så neste gang skal jeg ha uansett hehe..

Anonymous poster hash: 6757b...343

Hos meg ble det bedre iallefall. Er selv bare 160 og msgen sank aldri her heller, men når hodet presset en annen vri føltes det mye bedre for meg iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg ble det bedre iallefall. Er selv bare 160 og msgen sank aldri her heller, men når hodet presset en annen vri føltes det mye bedre for meg iallefall

Heldig du da :)

Anonymous poster hash: 6757b...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste føler det bedrer seg når babyen ligger hodet ned og synker litt. Om man ikke føler det slik så er man unntaket.

Har du kanskje mye fostervann? Det kan gjøre det ekstra tungt. Jeg kunne omtrent ikke gå fra uke 31 pga ekstreme mengder fostervann.



Anonymous poster hash: 1568a...bc9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...