Gå til innhold

Uskrevne regler på "dansegulvet" ?


Gjest Virvar

Anbefalte innlegg

Uskrevne regler på "dansegulvet" har jeg kalt dette innlegget. fant ingen bedre tittel *ler* Det jeg tenkte spørre/skrive om er hva som finnes av uskrevne regler når man er ute på byen og svinger seg. For det virker som om man hvis man danser litt med noen, da underforstått tilhører man denne personen resten av kvelden :roll: Er det slik at dersom man danser med noen, så må man regne med dette? Eller at man går med på dette i det man danser mer enn en dans?

Hehe. Når jeg er ute på byen, så vil jeg danse og ha det gøy. Det er for såvidt det samme hvem jeg danser med, bare jeg får danse. Men jeg opplever ofte å kjenne en sånn litt ekkel følelse inni meg fordi den mannlige part liksom ikke "slipper taket" etter noen danser. Og da begynner jeg jo å lure på om det er noe jeg har gått glipp av her? :klø: Er det slik at når jeg danser med noen så forplikter jeg meg til å være med denne resten av kvelden, og at man ender opp i samme seng?

Hvis ikke, hvorfor har da enkelte mannfolk så vanskelig for å la meg danse videre med noen andre? Det hender noen kommer og "snapper meg" hvis jeg blir stående alene eller med veninner og danse. Og da danser jo jeg med. Helt til jeg oppdager at den andre står bak og glor, eller sniker seg mellom. MÅ jeg danse med samme mann hele kvelden? HVA forventer de egentlig? Vil alle menn som danser (det er jo ikke alltid så mange av de dansende) ha dama til sengs? I såfall så blir det jo litt ekkelt. For det er ikke jeg interessert i. Jeg er heller ikke interessert i å kline og kysse med en fremmed mann mens jeg danser, men dette prøver de jo også på. Er dette også noe man bare må finne seg i?

Det er igrunnen ikke så ofte jeg er ute på byen, men når jeg er ute vil jeg ha det gøy. Uforpliktende gøy. Danse og kanskje flørte litt samtidig, men ikke mer. Men man sier da virkelig ikke fra om dette vel? (Dessuten så er jo det igrunnen komplett umulig så høyt som de spiller, det innbyr ikke til snakking) *ler*

Jeg vet ikke helt, er det andre som har reagert på dette samme, eller er det rett og slett noe vanlig som man ikke tenker over når man er ofte på by'n? Og, om man lar noen spandere på seg, hva forplikter man seg da til?

Og, hvorfor i alle dager må menn absolutt stappe ene benet langt inn mellom lårene på den man danser med? kan jo få gnagsår en viss plass av det :roll:

Lurer på om det finnes bøker om dette jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Kommer an på mannen det der. Jeg danser f.eks så dårlig at om man ikke vil danse med meg hele kvelden er det forståelig :-)

Det er tydeligvis mange kvinner som ikke tør å bli spandert på selv om man bare gjør det for å være hyggelig. At jeg danser med noen betyr heller ikke at jeg er så fryktelig interesert i mer enn å ha det gøy med å drite meg ut på dansegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når det gjelder spandering er ihvertfall svaret greit:

Er du ikke interessert i å gi vedkommende litt oppmersomhet, så si nei takk til å bli spandert på. Du forplikter deg ikke til noe ved å si ja takk, men du sier samtidig ja takk til å samtale noen ord med vedkommende. Hvorfor tror du noen spanderer, bare for å gi deg gratis drikke? Det er selvsagt for å komme i kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Stemmer det,hvis man ikke vil si noen ord er det frekt å ta imot for så å gå. Jeg tilbyr meg ikke å spandere med mindre det har blitt sagt en del ord først da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danser ikke , spanderer ikke drinker på villt frmemede jenter .

Synes det er på tide DE spanderer på MEG!

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klønete norske menn

På dansegulvet ser en spesielt hvor klønete menn er...

De bare gribber tak i en, stiller seg bak en og begynner å "vugge"-danse! Helt sprøtt hv de får seg til å gjøre uten å kjenne deg.. :roll:

Det virker som om mange menn tror at det blir sex på dem bare fordi vi danser, ler og er hyggelige mot dem: SÅ feil!!

Menn asså...totalt krise noen ganger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare menn som kan være vulgære på dansegulvet.

Husker en venninne som jeg gikk på skole med. Vi var tre fire jenter og ute og moret oss. Men denne ene moret seg mer enn andre. Hun gnikket seg inn til mannen (mennene) og slo bena rundt midjen på de og var ganske amorøs, både i blikk og bevegelser.

Da hun kom og satte seg ved bordet igjen, fikk vi andre som satt der, masse rare blikk fra både menn og kvinner. Det var ganske ubehagelig og hennes danseglade oppførsel ødela mye av hyggen. I tillegg fikk vi en innpåsliten mannlig danser til bordet som altfor full trodde han hadde fått napp fra samtlige. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis så mange menn som dere sier er tror at du har noen mulighet bare fordi dere danser med dem så må det jo være dere som gir ut feil signaler da?

Sååå mange menn kan jo ikke ta feil , eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jenter sier nei takk til å danse med ukjente menn med mindre vi ser potensiale i vedkommende på den ene eller andre måten, enten ser han hyggelig ut og det kan ikke skade, eller han har sjarm også. Så alltid an fyren da jeg var singel, danset aldri med en fyr som ikke var min type og attpåtil så slesk ut.

Regner med dette er vanlig blant jenter og at de som plutselig sier ja til en fyr etter 30 avslag blir tolket som spesielt interesserte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker stort sett ja, om han ikke er dritings eller kjempeekkel. Men jeg liker å danse, og jeg trenger å danse når jeg en sjelden gang gjør det. Så jeg sier gjerne ja selv om det ikke er typen mann jeg ville falle for, eller synes er atraktiv. Jeg vil danse, ikke mer. Danset en gang med en kullsvart neger, han var faktisk nifs, såg jo bare tennene og det hvite i øynene hans, siden det var så mørkt der inne. Han var lav, og ikke sånn "pen å se på", men han kunne danse, og jeg hadde det kjempegøy! Det ble sagt bare noen få setninger på engelsk (eller ropt er vel rettere å si :ler: ), og ellers så sang vi i munnen på hverandere når vi kunne tekstene *ler*. Det hadde vært dumt av meg da å ikke danse med han bare fordi han ikke tiltrakk meg. For danse kunne han virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

En uskreven regel som visse fyrer burde lære seg, er i alle fall at det ikke er noe bra sjekketriks å hoftevrikke seg mot jenta bakfra og plutselig gnure skrittet inntil rompa hennes. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Hvis så mange menn som dere sier er tror at du har noen mulighet bare fordi dere danser med dem så må det jo være dere som gir ut feil signaler da?  

Sååå mange menn kan jo ikke ta feil , eller?

Tja! Jeg har sett fyrer som stort sett prøver seg på alle jentene på dansegulvet. Logikken er sikkert at jo flere damer en prøver seg jo, jo større sjanse for å få napp til slutt. Selv om det ikke funker på den måten, jenter liker å føle seg unike, og de lukter "desperat" på lang avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uskreven regel som visse fyrer burde lære seg' date= er i alle fall at det ikke er noe bra sjekketriks å hoftevrikke seg mot jenta bakfra og plutselig gnure skrittet inntil rompa hennes. :roll:

Faen.. Trudde det var slik man gjorde det jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
En uskreven regel som visse fyrer burde lære seg' date= er i alle fall at det ikke er noe bra sjekketriks å hoftevrikke seg mot jenta bakfra og plutselig gnure skrittet inntil rompa hennes. :roll:

...særlig ikke når hun likevel ikke merker noe...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...