Gå til innhold

Hvorfor klapper folk på kino?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så pinlig at folk klapper når flyet har landet egentlig?

Dumt? Muligens. Unødvendig? Definitivt. Men hvorfor pinlig? Det skader da ingen og står på i kanskje 10 sekunder.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var på Fast and the Furious i Kristiansand idag, og der klappet de. Satt og ventet i spenning på om det kom til å skje, også gjorde det det! Herregud. Blir så flau

Anonymous poster hash: f8dc4...000

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så pinlig at folk klapper når flyet har landet egentlig?

Dumt? Muligens. Unødvendig? Definitivt. Men hvorfor pinlig? Det skader da ingen og står på i kanskje 10 sekunder.

Det meste av det som er pinlig eller kleint skader ingen.

Anonymous poster hash: 7ec4b...ab1

• Liker 1
Skrevet

Klappet i Askim kino når Fast and The Furious 7 var ferdig - jeg derimot var for opptatt med å tørke tårer :fnise:

Gjest Whatevz
Skrevet

Har opplevd klapping på kino og jeg synes det er litt rart. har også opplevd klapping under en film som f.eks Snakes On A Plane da en fyr hiver chihuahuaen rett i gapet til anacondaen. Folk lo og klappet, men jeg tenkte stakkars hund :( hehe. Jaja

Takk for mange morsomme kommentarer I denne tråden, lenge siden jeg har ledd høyt av kommentarer på nett :D

AnonymBruker
Skrevet

Har kun opplevd det under filmfestivaler hvor skuespillerne og andre har vært i salen.

Anonymous poster hash: ca6d3...cb4
Gjest Whatevz
Skrevet

Har kun opplevd det under filmfestivaler hvor skuespillerne og andre har vært i salen.

Anonymous poster hash: ca6d3...cb4

Da er det ikke kleint synes jeg :) Er det premiere der skuespillerne er i salen så passer det seg å klappe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...