Gå til innhold

Hvorfor klapper folk på kino?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan folk slutte med det? :S Det er kleint....



Anonymous poster hash: a53da...e63
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri opplevd. Sikkert vært på 100 kinoforestillinger hovedsakelig i Oslo, og det har aldri vært klapping på noen av dem. Høres veldig pussig ut. Harmløst, da, så jeg hadde ikke brydd meg, men rart.



Anonymous poster hash: ab8d0...ae7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med niesa mi på This is us- One Direction premiere i Kristiansand, og da klappa og jubla folkene i salen. Kjente jeg nesten ble litt flau!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruce Wayne

Var litt klapping fra noen få etter premieren på The Dark Knight Rises hvor jeg bor. Noe som jeg syntes var en smule rart siden filmen var en gedigen skuffelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med niesa mi på This is us- One Direction premiere i Kristiansand, og da klappa og jubla folkene i salen. Kjente jeg nesten ble litt flau!!

Haha, jeg hadde blitt dødsflau og løpt ut derfra :P

Anonymous poster hash: a53da...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Du kan jo skrike ut: " klapp igjen! ", hvis det plager deg så mye. Men du kan risikere at de...........klapper igjen.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Like kleint som når folk klapper etter en buss-/flytur.

Får frysninger bare jeg tenker på det. :skratte::sjokkert:

Anonymous poster hash: a53da...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo skrike ut: " klapp igjen! ", hvis det plager deg så mye. Men du kan risikere at de...........klapper igjen.

:fnise:

Good one ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd det... selv om det var like før jeg klappet selv da jeg endelig fikk sett Titanic på kino i 2012, var for liten i 1997/98. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke poenget i å klappe til en skjerm, men fatter ikke at folk synes det er kleit. Om folk vil klappe så må de nå få klappe for min del:P



Anonymous poster hash: b1a0a...c98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det hvis det er på en filmfestival/premiere o.l hvor det er premiere på filmen og hvor de som har lagd og vært med i filmen er personlig til stede. Ellers er det litt spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, enig!!

Men det er som oftest på "store" filmer. Som Harry Potter, Ringenes Herre, Fast and Furious, James Bond og sånt. Får litt frysninger hver gang.

Samme når fly lander. Det skjer kanskje ikke så ofte på flyvniger fra Kirkenes til Narvik, men det slår sjeldent feil på lange utenlandsflyvninger. Hater det! Skjønner det litt mer om flyet har hatt problemer i lufta eller landingsproblemer, men ellers er det bare rart.

Negativitet :rolleyes::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med niesa mi på This is us- One Direction premiere i Kristiansand, og da klappa og jubla folkene i salen. Kjente jeg nesten ble litt flau!!

Hahaha jeg var og der!! Holdt på å dø. Jentene rundt meg gråt!

Ellers har jeg aldri opplevd klipping på kino..

Anonymous poster hash: f8dc4...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det hvis det er på en filmfestival/premiere o.l hvor det er premiere på filmen og hvor de som har lagd og vært med i filmen er personlig til stede. Ellers er det litt spesielt.

Ja, den støtter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har opplevd det en gang uten at jeg kan huske hvilken film det var. Men venninna mi som jeg så den med sa at det var siden det var premiere på filmen.



Anonymous poster hash: ee568...f4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha jeg var og der!! Holdt på å dø. Jentene rundt meg gråt!

Ellers har jeg aldri opplevd klipping på kino..

Anonymous poster hash: f8dc4...000

:sjokkert: :skratte:

Anonymous poster hash: a53da...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enig!!

Men det er som oftest på "store" filmer. Som Harry Potter, Ringenes Herre, Fast and Furious, James Bond og sånt. Får litt frysninger hver gang.

Samme når fly lander. Det skjer kanskje ikke så ofte på flyvniger fra Kirkenes til Narvik, men det slår sjeldent feil på lange utenlandsflyvninger. Hater det! Skjønner det litt mer om flyet har hatt problemer i lufta eller landingsproblemer, men ellers er det bare rart.

Negativitet :rolleyes::rolleyes:

Nei, det skjer bare på charterreiser. Flyr ofte og det har aldri forekommet annet enn på én charterreise jeg var med på.

Ellers har jeg heller aldri opplevd at noen har klappet på kino, selv ikke på premierer til store filmer.

Anonymous poster hash: 7ec4b...ab1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...